Espp Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Stemmer det, men jeg har spilt litt mindre FIFA det siste året og da spesielt FUT. Må ha en pause mellom hver sesong siden jeg blir litt lei! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg går stort sett lei av "enspiller"-FIFA (FUT, karriere osv) før jul hvert år. Koser meg fortsatt med lokal multiplayer da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Blir jo aldri kjedelig heller 6 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Fyren er obsessed. Started som et stikk og har nå endt som et varemerke for ham. Spar meg. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Blir jo aldri kjedelig heller Jo, han sier de samme tingene hele tiden. zzzz 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Rått. Som en FIFA-elsker (Spillet) så har jeg lenge ønsket meg Musa / Doumbia til PL! Doumbia var jo nettopp i Newcastle på lån. Men spiller dessverre for Basel neste sesong. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 James Tomkins drar fra West Ham til Crystal Palace. Vært i West Ham i 19 år, på A-laget siden 2008. Leit å miste en som har vært i klubben hele karrieren, men han var dessverre et fjerdevalg som stopper her, og West Ham får visstnok £12,5 millioner som kommer veldig godt med. Samtidig gir det både Reece Burke og Reece Oxford fra akademiet sjansen til å vise seg fram og få mer spilletid. Begge er store talenter. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Får West ham virkelig 12,5 for tomkins? Herregud. engelske spillere er så overpriset at det er helt sykt å tenke på. Endret 5. juli 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Det er det som ryktes. 10 mill + noen bonuser som får det opp i 12,5 millioner. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Ganske bra salg av West Ham isåfall! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Det er mer enn det Kamil Glik, en stopper som kunne gått inn på førstelaget hos de aller fleste klubbene i PL kostet. Herregud. Noen må ta fra Alan Pardew sjekkheftet snart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Spørs vel om ikke Glik hadde kostet mer om engelske klubber hadde prøvd seg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Vanskelig å si noe om, det blir jo bare spekulasjon. Uansett om han hadde blitt et par mill euro/pund dyrere (pga. engelsk lag) hadde han vært et bedre kjøp enn Tomkins. Endret 5. juli 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Ingen kan beskylde Clattenburg for å være rasist, i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Buktaler og greier. Lån til £5 millioner denne sesongen, med en opsjon på £8 millioner. Altså en totalpakke på £13 millioner for Töre. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Gökhan Töre er et meget bra kjøp / lån. Han har gode relasjoner med Slaven Bilic fra Besiktas-tiden og de kjenner hverandre godt. West Ham gjør det BRA på overgangsmarkedet, spesielt om de beholder Payet noe de ser ut til å greie. Töre, Payet, Feghouli og Bacca? Det er meget bra firepower. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Vinduet til West Ham minner meg litt om Tottenham for noen år siden. Handlet nesten et helt lag, uten at det ble det helt store. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Synes vi får inn ganske gode spillere, men istedenfor enda en kantspiller skulle jeg gjerne hatt inn en høyreback istedenfor og latt Antonio fortsette på kanten. Bilic virker bestemt på å gjøre han om til en høyreback, uten at det virket veldig bra ifjor. Får håpe Sam Byram stepper opp. Vi har i alle fall fått mye mer dybde i laget, som kommer til å være viktig dersom vi skal gjøre et ordentlig push inn i Europa League i år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Ikke misforstå. Jeg håper dere lykkes, men det er endel som skal klaffe når man handler så mange som dere har gjort så langt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Stammen i laget er der fortsatt. Dette startet vi med ifjor: Adrian Jenk/Tomk/Byram - Ogbonna - Reid - Cresswell Noble - Kouyaté Antonio - Payet - Lanzini Sakho Så bytter vi: Tomkins -> Oxford/Burke Høyreback -> Antonio Antonio -> Feghouli Song -> Nordtveit Moses -> Töre Valencia -> Ben Yedder(?) Sakho -> Bacca(?) Antonio som høyreback og så må vi rotere på Feghouli, Lanzini og Töre sammen med Payet. Veldig mange om beinet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå