Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Pato og Falcao ut av Chelsea snakk om flopp opphold. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Bruker man ikke ordet "flopp" om spillere man forventer skal prestere men ikke gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Bruker man ikke ordet "flopp" om spillere man forventer skal prestere men ikke gjør det? Jeg selv hadde ingen forventninger til dem, så for meg floppet de ikke (det gikk bare som forventet). Men for klubben så faktisk bruker x antall millioner i lønn på dem, må dette anses som en flopp. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Nolito gikk for en billig penge! Kjenner ikke til fyren så godt. Godt å bli kvitt Pato og Falcao. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Bruker man ikke ordet "flopp" om spillere man forventer skal prestere men ikke gjør det? Jeg selv hadde ingen forventninger til dem, så for meg floppet de ikke (det gikk bare som forventet). Men for klubben så faktisk bruker x antall millioner i lønn på dem, må dette anses som en flopp. Stemmer masse penger og klubben hadde nok forventet mye mer enn det som ble levert. Altså flopp Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 http://www.skysports.com/football/news/11706/10330461/steve-mandanda-completes-transfer-to-crystal-palace-from-marseille Godt kjøp av Palace! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Meget. Vanvittig undervurdert keeper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Palace nærmer seg et kjøp av Benteke også, klubben og spilleren skal vist være enig kun prisen som må godkjennes. 25mill budet ble avvist. Benteke og Palace passer godt sammen tror jeg, med Benteke på topp kan Alan Padrew ta med seg flere poeng det blir en ytterst spennende sesong. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Ja enig han var jo en knallspiller helt til han kom til pool og fikk bare sitte på benken. Hvis han kommer ett sted hvor han får tillit så kanskje han finner tilbake til det. Endret 1. juli 2016 av Golf'ern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Feil spiller til spilletiden Liverpool har/hadde. Dårlig fra Brendan Rodgers. Fikk forøvrig sjanser, men ble ikke direkte vellykket. Endret 1. juli 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 jepp han tok ikke helt vare på de sjansene som kom, ville seg ikke helt for han for dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Samme som balotelli og Lambert. nok et gullfunn fra Rodgers. Rodgers var helt lost etter Suárez dro,bygde opp hele angrepet rundt han(naturligvis) og trodde det bare var å erstatte han med hvemsomhelst. Endret 1. juli 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Selv Fergie hadde sine blemmer. Erstatterne til blant annet Ronaldo, Schmeichel og Keane trenger vi ikke nevne med navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Er det bekreftet at det blir fredagskamper denne sesongen? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Da ser det ut som vi endelig kan få gleden av å høre norske kommentatorer kommentere Ahmed Musa Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Rått. Som en FIFA-elsker (Spillet) så har jeg lenge ønsket meg Musa / Doumbia til PL! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Rått. Som en FIFA-elsker (Spillet) så har jeg lenge ønsket meg Musa / Doumbia til PL! Doumbia var jo nettopp i Newcastle på lån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå