jjkoggan Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Ikkje så mykje med PL å gjere, men for the love of football: https://streamable.com/1igc Hva kan man si- Messi er en Gud. Han knuste USA igår nesten helt alene og nå skal til finalen. Det blir Chile-Argentina nesten helt sikkert Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Ikkje så mykje med PL å gjere, men for the love of football: https://streamable.com/1igc Hva kan man si- Messi er en Gud. Han knuste USA igår nesten helt alene og nå skal til finalen. Det blir Chile-Argentina nesten helt sikkert Ja så på høydepunktene fra den kampen, han har ihvertfall bevist for meg nå at han er tidenes beste fotballspiller, ihvertfall i moderne tid! Hadde vært kjekt å sett han prøve seg i PL, ville sikkert greid seg fint der og ^^ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Spent på utfallet av Brexit og konsekvenser det vil få for PL-spelarar. Mange meeeget kjente namn som tydeligvis fekk opphold/arbeidstillatelsesproblem om no dei går ut av EU. Payet/De Ghea for å nevne et par. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Problem? Får nok ikke noen problemer for de som allerede er der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Spent på utfallet av Brexit og konsekvenser det vil få for PL-spelarar. Mange meeeget kjente namn som tydeligvis fekk opphold/arbeidstillatelsesproblem om no dei går ut av EU. Payet/De Ghea for å nevne et par. Spillere kjøpt for over £10m trenger ikke å oppfylle kriteriene for så så antall landskamper så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Problem? Får nok ikke noen problemer for de som allerede er der. Eg forstod det slik at dei uten britisk pass då måtte søke arbeidstillatelse. Men gjelder då altså regelen kun fra idag av (forutsatt exit av EU) om det skjer? Edit: skal vere enig i at det hadde vore tragikomisk med "loppemarked" pga en Brexit, men eg antar då eg har lest/tolka dette feil. Endret 23. juni 2016 av Whiteshit Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Spent på utfallet av Brexit og konsekvenser det vil få for PL-spelarar.Blir veldig overrasket om de forlater EU. Edit: Wow. :o Endret 24. juni 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Problem? Får nok ikke noen problemer for de som allerede er der. Eg forstod det slik at dei uten britisk pass då måtte søke arbeidstillatelse. Men gjelder då altså regelen kun fra idag av (forutsatt exit av EU) om det skjer? Edit: skal vere enig i at det hadde vore tragikomisk med "loppemarked" pga en Brexit, men eg antar då eg har lest/tolka dette feil. Man må vel ha spilt noen % av de siste landskampene. Oppfyller man ikke de kravene får man ikke arbeidstillatelse. Dog vil ikke dette tre ikraft før om noen år. Det er ikke slik at Storbritannia går ut av EU med umiddelbar virkning. Dette vil dog sannsynligvis få store konsekvenser for overgangsmarkedet. Klubbene må jo allerede nå begynne å tenke på å få unna folk som ikke oppfyller kravene. Mignolet f.eks ligger tynt an. Prisen på britiske spillere vil også skyte i været. Everton kan nok kreve 80-100m for en spiller som Stones nå. Fascinerende/skremmende lesning: http://www.skysports.com/football/news/11095/10323478/brexit-vote-could-change-the-landscape-of-premier-league-says-financial-expert Endret 24. juni 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) http://m.nettavisen.no/sport/fotball/jermaine-pennant-med-pinlig-twittertabbe/3423238170.html Godt at det er fotballspiller han ble. Tidligere Stoke-spiller. Endret 24. juni 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 http://m.nettavisen.no/sport/fotball/jermaine-pennant-med-pinlig-twittertabbe/3423238170.html Godt at det er fotballspiller han ble. Tidligere Stoke-spiller. Fantastisk at det er mulig å være så løk. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Cringe. Twitter-kontoene til PL-lag prøver alt for hardt for tiden. Endret 24. juni 2016 av Classy Crab Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Det som er cringe er jo å bruke ord som "cringe". 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg synes det var morsomt jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg synes det var morsomt jeg. Ja eg og. Flirte litt av tweeten til klubben Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) SouthamptonFC.html Endret 25. juni 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hvor mye er pl-pakken per måned kommende sesong? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) En halv formue. Dvs. 399,- måneden. Fuck that shit. Finner nok en halvgod stream eller en ulovlig abonnementstjeneste til $10 i måneden. Endret 29. juni 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå