GnilreG Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Trodde alle United supportere mislikte Mourinho sterkt, det gjorde hvertfall alle jeg kjenner. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Både jeg og alle jeg kjenner har alltid elsket fyren. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 De fleste United-supportere jeg kjenner gjør det. Forundrer meg ikke om dette var dråpen som gjør at svigerfar begynner å heie på Leicester isteden. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Har personlig aldri mislikt han. Han kan selvfølgelig være arrogant og svært provoserende, både på pressekonferanser og på sidelinjen. Men for meg så handler den oppførselen like mye om det psykologiske spillet. Han jobber hele tiden med å påvirke spillerne på benken og på banen, dommere, fans, ect. Og det står det for meg respekt av, han forstår at det faktisk kan ha noe å si, i motsetning til LvG som satt der med notatblokken sin fordi "det hadde han ut i fra statistikk funnet ut var like bra". Dudek i sin biografi om Mourinho etter at de tapte 5-0 mot Barcelona: Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Bruce bør takke Liverpool , Hadde det ikke vært for at vi signerte Karius så ville vi hatt null Hull i PL. 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Bare tull det der eller? Så jo ut som 7-8 kg for mye på den der videoen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Har vel trøstespist gjennom sesongen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (så forøvrig ikke så gale ut på hans siste Instagram bilder). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jøss, blir da litt managerglans i championship neste sesong å. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Kult at de har fått inn Di Matteo. Psyken og holdningene i det laget der trenger en overhaling. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Det spillermaterialet han overtar er rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Det spillermaterialet han overtar er rett og slett tragisk. .. Dèt og. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Har null tro på at de kommer rett opp igjen. Prove me wrong, men de kan fort ende opp som Leeds. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Enig. Tror de kommer til å slite stort med å komme seg opp igjen. Har mer troa på at Newcastle kan komme rett opp igjen, i alle fall om de beholder Rafa og viktige spillere (type Sissoko, Wijnaldum, Mitrovic m.fl.) Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Rafa har vel allerede signert? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Koeman ny trener for Everton faktisk? Såg ikkje den komme https://www.grandoldteam.com/2016/06/07/koeman-new-everton-manager/ Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Aleksander Schau ferdig i TV2 etter EM Æsj, stort tap. Skjønner ikke hvorfor de vil kvitte seg med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå