Mr. President™ Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Ser ut til at Benitez for alvor vurderer å fortsette i Newcastle. Ellers hadde han dratt for en uke siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2016 Mangler bare at Everton ansetter Pellegrini eller Benitez Snakk om Unai Emery som har tre strake EL-titler på CV'en. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 snip Vi er jo en jævla høkert business med mangel på fotballambisjoner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Videodømming blir testet i neste sesongs fa-cupen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Videodømming blir testet i neste sesongs fa-cupen. Fantastisk! Dømmingen har vært katastrofal i lengre tider. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Skulle til å si stakkars fans, men så kom jeg på at det ikke er synd på noen som helst måte på Man Utd fans. Kos dere med bussen hans. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg MartinF Skrevet 27. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2016 For den pasningesbonanzaen uten mål og mening som Wenger driver med i Arsenal er så mye mer spennende, mener du? 13 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Spørs helt hva du er ute etter. TSO har et pragmatisk syn på fotball. Skal bare være underholdene hvis seier er 110% sikkert. Personlig synes jeg de ikke har spilt noe god fotball siden Drogba var i knallform (Tenker da på Chelsea). Wenger har et romantisk syn på fotball. Han vil helst spille feiende flott fotball, men resultatene er ofte så som så. Sesongen er alltid delt i to: En hvor de knuser alle, og en annen hvor de blir knust av alle. De har vel heller ikke vært noe spesielt superartig å se på siden en viss høy nederlender forlot laget. Personlig foretrekker jeg å se på Wenger sin fotball fremfor TSO sin. Men hadde jeg vært fan og bare brydde meg om resultater, ville jeg nok helst hatt TSO. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 For den pasningesbonanzaen uten mål og mening som Wenger driver med i Arsenal er så mye mer spennende, mener du? Har sagt gang på gang at Arsenal sin fotball suger. Fordi om Arsenal sin fotball suger, betyr det at jeg ikke kan si at Mourinho sin suger? Men ja, om man skal sammenligne Wenger og Mourinho sin fotball vil jeg velge Wenger > Mourinho 10/10 ganger. Ikke det at jeg er fornøyd med Wenger, men man ser i alle fall tidvis bra fotball. Hver gang jeg sier noe om Mourinho får jeg slengt noe i trynet om Wenger, så overraskende. Må nesten begynne å nevne Wenger i hver Mourinho-post. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Har sagt gang på gang at Arsenal sin fotball suger. Fordi om Arsenal sin fotball suger, betyr det at jeg ikke kan si at Mourinho sin suger? Nei, men det blir jo på grensa til åndssvakt å mobbe naboen for den rosa sykkelen hans, for så å hive seg på sin rosa sykkel og sykle avgårde som ingenting har skjedd.... 5 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Har sagt gang på gang at Arsenal sin fotball suger. Fordi om Arsenal sin fotball suger, betyr det at jeg ikke kan si at Mourinho sin suger? Nei, men det blir jo på grensa til åndssvakt å mobbe naboen for den rosa sykkelen hans, for så å hive seg på sin rosa sykkel og sykle avgårde som ingenting har skjedd....I dette tilfellet har han jo kritisert sin egen sykkel gang på gang. Han vil jo ikke ha sykkelen en gang. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Men naboen vil. Ikke døm Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Skulle til å si stakkars fans, men så kom jeg på at det ikke er synd på noen som helst måte på Man Utd fans. Kos dere med bussen hans. "He will make us hated again" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Puh, "igjen" er vel feil? ? 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) For den pasningesbonanzaen uten mål og mening som Wenger driver med i Arsenal er så mye mer spennende, mener du? Har sagt gang på gang at Arsenal sin fotball suger. Fordi om Arsenal sin fotball suger, betyr det at jeg ikke kan si at Mourinho sin suger? Men ja, om man skal sammenligne Wenger og Mourinho sin fotball vil jeg velge Wenger > Mourinho 10/10 ganger. Ikke det at jeg er fornøyd med Wenger, men man ser i alle fall tidvis bra fotball. Var det ikke tidvis bra fotball da Chelsea vant ligaen i 14/15? Spilte jo gnistrende spesielt før jul (bl.a 6-3 mot Everton borte som en av kampene jeg husker godt). I løpet av de tre sesongene hans i Real Madrid scoret laget I SNITT 2.86 mål pr ligakamp, og de scoret langt flere mål enn Barca i to av de tre sesongene han ledet laget. I samtlige tre sesonger som Real-manager endte laget hans opp med å score et tresifret antall mål. Det du baserer det du snakker om på, er to enkeltkamper; én kamp i april 2010 på Camp Nou, og én kamp i april 2014 på Anfield. Endret 27. mai 2016 av Amoralsk 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Man kan fortsatt score mye mål fordi om man spiller kjedelig fotball. Mål er ikke synonymt med godt spill. Blant annet den Everton kampen var det heller mye mål på bakgrunn av elendig forsvarsspill enn at Chelsea kjørte over Everton. At Real scorer 2.86 mål med et stjernegalleri er ikke pågrunn av Mourinho, uansett hvilken type fotball Real spiller vil man ha et lignende snitt fordi nivået på spillerne tilsier et visst målssnitt. Det er heller det at det er stor fokus på hard defensiv jobbing, et kompakt lag med mange spillere bak ball og det å basere spillet sitt på å framprovosere feil. Dette fører til at i store deler av tiden vil være et større fokus på å holde nullen enn det å score mål. I kamper mot lag med lignende kvalitet legger Mourinho laget sitt bakpå for å tvinge motstanderne fremover i banen, slik at hans lag da kan kontre og komme i gunstige situasjoner uten å konstant måtte spille mot et etablert forsvar. Selvfølgelig spiller ikke Mourinho-lag BARE kjedelige kamper. Men angrepsspillet vil i mange kamper være mindre spennende da laget hans velger sikre løsninger i stedet for å prøve å score. Til og med Arsenal spiller morsom fotball til tider, med raske bevegelser og fin fotball. Man kan selvsagt være uenig i hva som er morsom og kjedelig fotball. Noen synes strukturerte lag med sterk defensiv struktur er vakker fotball, mens andre mener raske forflytninger, bevegelser, tildels ballinnhav og lignende. Filosofien til Mourinho er i mine øyne kjedelig og destruktiv, spesielt når han spiller mot lag med kvalitet i angrepet når hans egne offensive spillere har potensialet til å matche det. At en spiller som Hazard, må fokusere på den defensive jobben over å skape sjanser er i mine øyner tragisk. Men det er min mening, du kan selvsagt synes noe annet. At du sier at et Mourinho-lag kun har spilt to kamper med kjedelig fotball sier hvor lite du har sett Mourinho ledet lag. Det stemmer ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå