Stonemeister Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Liverpool taper, Chelsea bøtter mot Stoke, Rooney ødelegger West Ham. Bra helg så langt. Arsenal kommer derimot til å slå Rovers 4-0 og ødelegge moroa litt, dessverre. Endret 2. april 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Bra kamp av Newcastle i dag. Ameobi, Ferguson og Coloccini står frem som banens beste. Jonas løper og løper og gjør utrolig mye bra, men driter seg også ut litt. Flott mål, dog,og sykt deilig feiring! Ranger kom inn i seint i andre omgang og jobber knallhardt, og var veldig godt som vanlig. Alt i alt en MEGET positiv opplevelse! Og Liverpool med tap. Knakende deilig. Hell yeah! Kballert! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvordan var feiringen til Jonas? Streamen forsvant akkurat da, men kom meg på en anna fort som juling, så det sto 4-1 samt reprise av målet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Han løpte bort til sidelinjen ved Newcastle-personalet, pekte på ryggen sin og koste og klemte med en fra støtteapparatet som jeg ikke vet hvem var. Fikk det i allefall ikke med meg. Ren glede! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Nice nice nice. Slikt liker man. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Neida, ser ut som om det var Kuqi Jonas koste med, gitt. Morsomt, morsomt! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 "When the ball hits the goal it's not Shearer or Cole, it's Zamora!" Ansvar. Send Blackpool ned istedenfor oss. Skulle gjerne hatt Zamora i West Ham fortsatt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vi har Blackpool hjemme i siste runde Maefteda. Blackpool rykker ned, det gjør ikke West Ham. Wolves, Wigan og Blackpool ser ferdig ut alle sammen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nåja, vet om et annet lag som har møtt dere på OT siste serierunde og holdt seg... Det viktigste for West Ham er bare å gjøre det greit selv. Oppimot 10 poeng til burde holde, med så mange lag nedi der. Vil ikke avskrive Birmingham eller Blackburn heller. Håper egentlig mer på de to, enn noen andre ned. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Håper West Ham og Blackpool greier seg. De to lagene i PL jeg liker best, utenom Newcastle som er laget over alle lag selvfølgelig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Table Predictor Tok denne på BBC. Fy søren så jevnt det blir nedi der, skal man tro meg: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hva i all verden er det TV2 driver med nå? Kan da ikke ha Uwe Rösler som kommentator i City match. Ikke kan han norsk, også er han jo så partisk at det er vondt å høre på Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ja er helt på trynet. Han omtaler City som "we". Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 TV2 sin PL-satsing har vært mye bedre enn hva C+ noengang var. HD og ofte gode gjester i studio. Vil også si at studio i dag/igår er noe av det bedre jeg har sett dem ha, dog fatter jeg ikke hva Uwe gjør som kommentator. Ødelegger jo matchen. Et drittstudio jeg husker må forøvrig være forrige serierunde med de to City-gamlingene i studio. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Üwe Rösler er jo en helt i City. Ikke rart han liker klubben. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Mer penger hos TV2, så de har et bedre opplegg enn det som var på C+, ja. Men de har sine negative sider også. Jeg liker ikke han Børrestad-fyren noe særlig. Han har ikke peiling og er veldig kjedelig. Programlederteknisk er han god nok, men jeg vil ha en fyr som ikke er så forbanna glatt, generisk og kunnskapsløs. Det føles litt som om han er et industrielt produkt som masseproduseres i en programlederfabrikk. Ellers synes jeg de litt for ofte har engelske gjester (men mye bra kvalitet på gjestene). Det blir også tidvis for mange snakkende hoder på en gang. Mange ganger hadde det vært mye bedre med færre folk i studio. Savner spesielt Tjernås, men Solheim også. De to pluss 1-2 spillere i studio i kamppausene hadde vært mye bedre enn det er nå. Endret 3. april 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Mer penger hos TV2, så de har et bedre opplegg enn det som var på C+, ja. Men de har sine negative sider også. Jeg liker ikke han Børrestad-fyren noe særlig. Han har ikke peiling og er veldig kjedelig. Programlederteknisk er han god nok, men jeg vil ha en fyr som ikke er så forbanna glatt, generisk og kunnskapsløs. Det føles litt som om han er et industrielt produkt som masseproduseres i en programlederfabrikk. Ellers synes jeg de litt for ofte har engelske gjester (men mye bra kvalitet på gjestene). Det blir også tidvis for mange snakkende hoder på en gang. Mange ganger hadde det vært mye bedre med færre folk i studio. Savner spesielt Tjernås, men Solheim også. De to pluss 1-2 spillere i studio i kamppausene hadde vært mye bedre enn det er nå. Jeg følte mye av det samme i de første serierundene. Nå har jeg egentlig blitt ganske "glad" i Børrestad. Etter det jeg har forstått så er han genuint glad i sport og ser mye på fritiden. Han var jo gjest i Superbowl-showet til NRK tidligere i vinter til min store overraskelse. Synes ikke han er kunnskapsløs, men heller er smart og holder kjeft å ikke plaprer i vei når det faktisk er gjestene som skal stå for det meste som skal sies fotballfaglig. Han skal bare fordele spørsmål og komme med innspill. Noe jeg synes han greier bra. Både han, Langli, og Scahu liker jeg i studio. Lundekvam og Rösler har ingenting på TV og gjøre. Er enig i det med Engelske gjester. I stedenfor spillere synes jeg de kunne hatt mer dyktige journalister. Når de har enkelte "legender" i studio blir det for bleikt da de gjestene kanskje ikke er så oppdatert på fotballen i dag som en Tony Barrett ville vært. Bare en tanke. 5 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Angående Lundekvam så er det en fyr de bør fortsette å ha, men ikke i studio. Han er veldig fin å ha siden han har tilgang til mange av PL spilleren. Han kunne jo bare tusle inn å hilse på Bale på Spurs trening. I studio er han katastrofe, men i som reporter ute i feltet har han mye å bidra med. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har ingenting imot TV2s satsing. Liker Lundekvam, Børrestad og resten av gjengen, men Uwe som kommentator er ikke akseptabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå