#Kroenkeout Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Skjønner den ikke? De klorer seg jo ikke fast til PL. De leker seg i toppen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Skjønner den ikke? De klorer seg jo ikke fast til PL. De leker seg i toppen. Kanes instagram fra en liten stund tilbake. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 "Insert mandatory banter about Liverpool here" Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Moro for Leicester. Unner de dette ettersom de virkelig fortjener det. Faen at jeg ikke tippa Blir nok mange idioter som kommer til å tippe på de mindre lagene de neste årene. Sannsynligvis er jeg en av de. Forundrer meg ikke, nok av folk som gutser. Jeg er ikke en av de. Dessverre denne gangen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg har nesten ikke ord. Hele tiden har jeg tenkt at det sprekker, de har ikke troppen til å stå løpet ut, men herregud. Dette er en av de største, om ikke den største, triumfen jeg har sett i Premier League. Tenk bare på "The Great Escape" i fjor, og seriemestre nå. Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Det er så sykt, så sykt. I verdens største idrett, i verdens tøffeste liga. I toppfotballen hvor pengene flyter over hos storlagene. I en sesong som går nærmest uten pause fra august til mai. Tidenes fotballbragd og kanskje den aller største i idrettshistorien! Og eventyret er ikke ferdig - Champions League på King Power neste sesong! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Gratulerer til Leicester. Fortjent og helt sykt. Lurer på hvor mange som ble millionærer nå i kveld? Håper det kommer opp noe statistikk om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Leicester avgjør ligaen før Bayern München! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Veldig godt intervju med Terry av skysports etter kampen, der steg han bittelitt i gradene. http://www.skysports.com/watch/video/10267524/terry-claudio-different-class Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Skjønner den ikke? De klorer seg jo ikke fast til PL. De leker seg i toppen. Harry Kane postet dette bildet på Instagram etter at Leicester spilte 2-2 mot West Ham. https://www.instagram.com/p/BETlqMnnbhn/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Sjukeste som har skjedd i PL's historie? Utvilsomt. Ser du på vinnere at Premier League siden den nye ligaen ble opprettet på starten av nittitallet, så er det to lag som skiller seg ut. Blackburn, mens ligaen fremdeles var jevn, og Leicester City, som vinner mot pengene. Helt hinsides at de klarte det. Tar av meg hatten! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Får bare håpe det går bedre med Leicester enn det gikk for Blackburn i senere tid. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Lol at Hazard som sier han ikke bryr seg om hvem som vinner ligaen. Så jo det på feiringa hans Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 https://twitter.com/bet365_dk/status/727245885437009922/ Noen som vet hvor accurate den er? Utrolig om det er samme dato og alder på far og sønn. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ganske accurate vil jeg tro. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hadde vært legendarisk med et bilde nå der Peter sitter mellom beina til Kasper! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Herlig syn! Arsenal fans this season Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå