Tåkefyrste Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Sjukeste som har skjedd i PL's historie? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Digg, har håpet på dette en stund! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hadde ikke unnet noen dette, men gull til Leicester går greit. De fortjener jaggu dette. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Skulle likt og sett stemningen i barene rundt om i Leicester nå. Dette er bare helt sinnsykt! Bare å skru på TV2 Sport Premium det.. Så det. Magisk Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Sjukeste som har skjedd i PL's historie? Sykeste: Leicester vinner PL. Nest sykeste: Spurs på 2. bak Leicester De kan ende på 3. plass, men det vil være først etter at Leicester vant ligaen. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 2. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2016 Leicester City 1 - 0 Steven Gerrard Sorry, jeg klarte ikke å dy meg. 10 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Som Poolfan kjenner jeg at jeg er jævlig sjalu på Leicester og fansen. Men er happy for at de vant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Mahrez 4 prez Endret 2. mai 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Moro for Leicester. Unner de dette ettersom de virkelig fortjener det. Faen at jeg ikke tippa Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Dette var utrolig moro Alle store lag kollapser og en mygg vinner serien Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Moro for Leicester. Unner de dette ettersom de virkelig fortjener det. Faen at jeg ikke tippa Blir nok mange idioter som kommer til å tippe på de mindre lagene de neste årene. Sannsynligvis er jeg en av de. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Tror Chelsea vinner. Ny manager, ny giv, jævela gode spillere og ingen Europa-spill. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Fantastisk med scenene fra kåken til Vardy. God stemning, naturlig nok! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Jamie Vardy har ikke bare vunnet PL, han vant nettopp også Twitter. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå