kozeklumpen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Forklarer mye. Dårlig forsøk. 9 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen er virkelig på bærtur inne i tråden her. Fatter ikke at dere gidder å svare denne personen engang.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hvem holder du med, bare av interesse? Rosenborg. Jeg ble flau... 4 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Lett å kaste seg på. Ser ikke noen grunn til at jeg skulle svare deg fremfor kozeklumpen, shurger. 6 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 http://www.caughtoffside.com/2011/03/29/blackburns-sensational-60m-argentinian-double-swoop-final/ Maradona og Aguero til Ewood Park i sommer Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Spennende, men særdeles usannsynlig deal det der. Tror heller Benitez kommer. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Hva slags interesse skulle Aguero ha av å spille for Blackburn? Er jo ikke måte på hvilke spillere som blir linket til Blackburn om dagen. Endret 29. mars 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Samme grunn som Yaya Toure, Tevez, Dzeko med flere i City - dineros! 4 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hva slags interesse skulle Aguero ha av å spille for Blackburn? Er jo ikke måte på hvilke spillere som blir linket til Blackburn om dagen. Nå var det snakk om at svigerfaren hans skulle ta over for Kean, derfor. Men jeg håper såklart ikke at Diego Maradona tar over som trener, selv om jeg tror uten tvil at han ville gjort enn bedre jobb enn Kean. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Kjøper ikke den helt. Så vidt jeg vet har ikke inderne i Blackburn lovet gull og grønne skoger i, i sterk kontrast til sjeikene i City. Det at man stadig vekk linkes til Maradona og forskjellige avdankede spillere (ikke Aguero riktignok, tenker på Nistelrooy, Ronaldinho mfl) forsterker bare inntrykket mitt av at det er mer et rop om oppmerksomhet enn noe annet. Det at spillere velger City utelukkende på grunn av pengene har jeg forøvrig ingen tro på, det sportslige aspektet må ikke neglisjeres. @Hoff Endret 29. mars 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 TV2 BPL HD1 nå.. Jajajajaja (West Ham - Man Utd 2008) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 For de som ikke har fått det med seg, så går fristen for å søke om billetter til fotball-em ut en gang i natt: https://ticketing.uefa.com/euro2012-en/default.aspx Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Paradise-Joachim som kommenterer Chelsea-kampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Paradise-Joachim som kommenterer Chelsea-kampen? Haha, hørtes ut som han ja. :!: WALTERS!!! FY FAEN FOR ET MÅL!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Messi who? Fyren gikk fra midtbanen, lurte bort et par spillere og avsluttet iskaldt. Rått mål. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 NOLAN MED NOK ET MÅL! JAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Leit det ble blæst offside der, syk redning på strek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå