Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagen må jo komme en gang uansett. Tross alt gått 20 år.

Jo dårligere Arsenal har prestert de siste årene så har maset om Totteringhamday blitt høyere. Skal smake veldig godt om vi klarer å ta fra Arsenal også den gleden i år.

Tottenham har hatt en oppadgående kurve, Arsenal har stått så og si på stedet hvil. Så joda du har helt rett, det skal nytes.

Endret av Snurreleif
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

 

Dagen må jo komme en gang uansett. Tross alt gått 20 år.

Jo dårligere Arsenal har prestert de siste årene så har maset om Totteringhamday blitt høyere. Skal smake veldig godt om vi klarer å ta fra Arsenal også den gleden i år.

Tottenham har hatt en oppadgående kurve, Arsenal har stått så og si på stedet hvil. Så joda du har helt rett, det skal nytes.

 

Så bra! Kanskje det blir en ny DVD? 

Lenke til kommentar

Er du gal, blir minst 3.

1 med høydepunkter fra Arsenal TV gjennom sesongen med alle supporterne som får Benbjo til å virke som Arsenals svar på Joffa (Google it om du ikke er trønder).

1 med høydepunkter fra kampene, mål etc.

Og 1 der Spurs-supportere får komme med velfortjent diss til kollegaene på jobben som før kunne trøste seg med en lett diss av Spurs, hver gang de slukøret måtte konstatere at de ikke var tittelkandidaten de trodde de var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du gal, blir minst 3.

1 med høydepunkter fra Arsenal TV gjennom sesongen med alle supporterne som får Benbjo til å virke som Arsenals svar på Joffa (Google it om du ikke er trønder).

1 med høydepunkter fra kampene, mål etc.

Og 1 der Spurs-supportere får komme med velfortjent diss til kollegaene på jobben som før kunne trøste seg med en lett diss av Spurs, hver gang de slukøret måtte konstatere at de ikke var tittelkandidaten de trodde de var.

Ut av nysgjerrighet, er du fornøyd med andreplass?

Lenke til kommentar

 

Er du gal, blir minst 3.

1 med høydepunkter fra Arsenal TV gjennom sesongen med alle supporterne som får Benbjo til å virke som Arsenals svar på Joffa (Google it om du ikke er trønder).

1 med høydepunkter fra kampene, mål etc.

Og 1 der Spurs-supportere får komme med velfortjent diss til kollegaene på jobben som før kunne trøste seg med en lett diss av Spurs, hver gang de slukøret måtte konstatere at de ikke var tittelkandidaten de trodde de var.

Ut av nysgjerrighet, er du fornøyd med andreplass?
Klart det blir surt å ikke vinne tittelen når den er såpass nær, så nærme som den sikkert vil være i min levetid kjenner jeg Spurs rett, men det ville vært idiotisk av hvilken som helst Spurs-supporter etter min mening å IKKE være fornøyd med andreplass, når vi så vidt turte å håpe topp 5 eller 4 plass før sesongen.

 

At Leicester vinner PL skal, så langt jeg kan nyte at Spurs ikke vinner, jeg egentlig ta med relativt fatning, og ta med de positive tendensene fra det yngste laget i Premier League.

 

For å si det slik, det sier mye når Spurs-supportere blir skuffet av å ikke vinne PL, i stedet for å glede seg enormt over direkte CL-kvalik (bank i bordet).

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ut av nysgjerrighet, hvilket lag i EPL er mest populær blant nordmenn?

United og Liverpool. Førstnemnde har vel pdd flest medlem av supporterklubben, og eit naturleg lag for mange under ~30 å halde med mtp suksess. Liverpool har holdt seg stabilt høgt på tabellen i 50 år, og har med det mange fans av både eldre og unge. Som 27åring virker det som at det er fleire Unitedfans, men eg ser fleire eldre på pub når Liverpool speler enn motsett, så nokon rein fasit er det vrient å kome fram til.

Lenke til kommentar

 

 

Er du gal, blir minst 3.

1 med høydepunkter fra Arsenal TV gjennom sesongen med alle supporterne som får Benbjo til å virke som Arsenals svar på Joffa (Google it om du ikke er trønder).

1 med høydepunkter fra kampene, mål etc.

Og 1 der Spurs-supportere får komme med velfortjent diss til kollegaene på jobben som før kunne trøste seg med en lett diss av Spurs, hver gang de slukøret måtte konstatere at de ikke var tittelkandidaten de trodde de var.

Ut av nysgjerrighet, er du fornøyd med andreplass?
Klart det blir surt å ikke vinne tittelen når den er såpass nær, så nærme som den sikkert vil være i min levetid kjenner jeg Spurs rett, men det ville vært idiotisk av hvilken som helst Spurs-supporter etter min mening å IKKE være fornøyd med andreplass, når vi så vidt turte å håpe topp 5 eller 4 plass før sesongen.

 

At Leicester vinner PL skal, så langt jeg kan nyte at Spurs ikke vinner, jeg egentlig ta med relativt fatning, og ta med de positive tendensene fra det yngste laget i Premier League.

 

For å si det slik, det sier mye når Spurs-supportere blir skuffet av å ikke vinne PL, i stedet for å glede seg enormt over direkte CL-kvalik (bank i bordet).

 

 

Godt svar. Forsåvidt sant det, men dette var Tottenham sin beste sjanse og kommer nok til å være den beste sjansen deres til å ta seriegull på mange år (dette gjelder også Arsenal). Forstår godt at dere er fornøyd, men man vil alltid erge seg at man ble slått av Leicester. 

 

Veldig imponerende det Poch har gjort for dere. Vanskelig å nyte Tottenham spille fotball, men Dele Alli og Harry Kane er noe av det beste England har produsert på lang lang tid. Får håpe Dele Alli holder seg skadefri og ikke blir som Wilshere.

 

Nå er det neste steget å holde seg stabilt i toppen. Spent på hva som kommer inn til sommeren. Vanskelig å kjøpe kvalitet når man må ofre løpskapasitet, så det blir spennende å se hvilke spillere Poch kjøper. 

Lenke til kommentar

 

Godt svar. Forsåvidt sant det, men dette var Tottenham sin beste sjanse og kommer nok til å være den beste sjansen deres til å ta seriegull på mange år (dette gjelder også Arsenal). Forstår godt at dere er fornøyd, men man vil alltid erge seg at man ble slått av Leicester. 

Du skal ikke være for sikker på det. 

 

Spurs har en bra stamme bestående av unge spillere, og har ikke det samme behovet for hverken stjernespillere eller mange nye kjøp generelt i sommer. Dersom du har et lag med mangler i forhold til de beste lagene, er dette laget helt avhengig av å kompensere det med et bra kollektiv. Spurs kan fortsatt vinne ligaen i år, og i likhet med Leicester er det fordi:

1) De har solide, velsmurte lagmaskiner med klare, definerte roller. 

2) Konkurrentene har stjernespillere som har variert i prestasjonene. 

 

City, og kanskje Arsenal og Chelsea, hadde nok vært over Spurs dersom stjernene deres var i storform gjennom sesongen. Men så lenge stjernene ikke leverer jevnt over fantastisk, vil "alltid" den beste lagmaskinen vinne. 

 

Spurs må rett og slett håpe på at flere av konkurrentene fortsetter i samme (dumme) spor som de siste par årene: at de satser for mye på å la stjernespillere redde sesongen deres fremfor å satse på at lagmaskinen gjør det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...