Snikpellik Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Vi kan ende opp med en helt vill avslutning på sesongen nå. Tottenham og Newcastle møtes i siste serierunde, og for et scenario det kan bli hvis begge lag må vinne den kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Watford har avsluttet premier League Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Så nettopp reprisen av målet til United. Klassisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Helt utrolig at John Stones er verdsatt til 30-40 millioner pund. En mer korrekt pris hadde vært i sjiktet 10-12 millioner. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Helt utrolig at John Stones er verdsatt til 30-40 millioner pund. En mer korrekt pris hadde vært i sjiktet 10-12 millioner. 10-12 millioner...Yen 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Ja, jeg var ganske raus siden han er ganske ung og har muligheten til å forbedre seg. Men han har ikke muligheten til å bli en av verdens beste stoppere, og han har heller ikke mulighten til å noensinne bli verdt de eventuelle 40-50 millioner pundene som en eller annen idiot skulle kaste etter ham. Endret 20. april 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Verdien hans kjem til å gå opp igjen når Martinez har fått sparken. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Drøyt å ikke ha Özil på det laget... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Ja, han kunne jo tatt plassen til Alli, ingen andre. E: Men det er litt vanskelig da. Alli har faktisk bare 5 mindre målpoeng enn Özil, og han er 20 år. Endret 21. april 2016 av Espp Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 I mine auger er det jo Huth som har murt igjen der bak, ikkje Morgan. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Faen meg latterligste laget noensinne. Danny Rose over Monreal og Alli/Payet over Özil. Engelsk bias til de grader. Bellerín burde heller ikke vært på laget. Også enig i at Huth har vært bedre enn Morgan, men begge kunne forsåvidt vært på laget. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Faen meg latterligste laget noensinne. Danny Rose over Monreal og Alli/Payet over Özil. Engelsk bias til de grader. Bellerín burde heller ikke vært på laget. Også enig i at Huth har vært bedre enn Morgan, men begge kunne forsåvidt vært på laget. Ozil kunne godt ha vært der over Payet, men forstår valget. Enig i at Bellerin ikke burde vært der. Ellers spot on lag. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Rart at verdens beste 10'er, özil ikke er der. Vært fenomenal 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Rart at verdens beste 10'er, özil ikke er der. Vært fenomenal Var god på høsten, men har vært langt svakere nå i 2016 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Rart at verdens beste 10'er, özil ikke er der. Vært fenomenalVar god på høsten, men har vært langt svakere nå i 2016 18 assist for et lag som har slitt foran mål er unikt uansett faen. Vært stabil selv i de dårlige periodene, er bare at de på topp har bommet i 3 måneder. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Tottenham har sluppet inn minst mål i ligaen denne sesongen. Rose har spilt en sentral rolle. Helt fortjent forran Monreal. Alli er 20 år og har prestert helt vanvittig for laget som ligger på andreplass. Har 19 målpoeng. Spiller fast sentral midtbane Payet har dominert for WHU og vært ute lenge med skade. Har 18 målpoeng og spiller venstrekant. Ozil har dominert for Arsenal og vært en av ligaen beste spillere denne sesongen. Han har 24 målpoeng i ligaen og spiller fast som tier. Nå har de faktisk plassert spillere som spiller i posisjonene i en 442 riktig, og det er ikke plass til Özil i den formasjonen. På kant ja, men der vet vi alle hvordan han presterer. Riktig valg når formasjonen ble 442 (noe den måtte bli med tanke på Kane / Vardy). 6 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Haha hva faen? Du må være rimelig idiot om du tror grunnen til at han var vraket er balansen i laget. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Jeg sier ikke at det er derfor, jeg sier at det passer fint og at det er riktig etter min mening. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Hvorfor i alle dager drar du frem alderen til Alli ved flere anledninger, Espp? Alder har jo absolutt ingenting å si når man prater om årets lag. Det handler om hvem som har vært best. Selvfølgelig skulle Özil vært på årets lag. Er ikke noe å diskutere engang. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå