Benbjo Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Haha, så faktisk ikke hva han skrev før du siterte det! Joda Benbjo, dere er garantert på topp tre i London neste sesong!! Chelsea, Spurs og så har man West Ham som ikke er mange poengene bak. Med en skadefri Payet kan de fort hente inn forskjellen neste sesong. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ja hvis alle topplagene streiker igjen ja, noe som ikke kommer til å skje. Topp 4 blir å handle utelukkende om Arsenal, Chelsea, Man City, Man Utd og kanskje Liverpool / Tottenham hvis ting klaffer. Jeg nekter å tro at Leicester klarer å ligge på toppen av tabellen neste år. Alle nevnte lagene er bedre og mangler bare mentaliteten! Når vi snakker om bare London, så vet du like godt som meg at Arsenal er et bedre lag enn WH og at de ender over de på tabellen neste år også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Haha, så faktisk ikke hva han skrev før du siterte det! Joda Benbjo, dere er garantert på topp tre i London neste sesong!! Chelsea, Spurs og så har man West Ham som ikke er mange poengene bak. Med en skadefri Payet kan de fort hente inn forskjellen neste sesong. Payet bytter vel fort klubb i sommer? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) Man vet aldri, det kommer også mye ann på hvordan han gjør det i EM. Med Olympic Stadium neste år og et hardtsatsende West Ham tror jeg det er store muligheter for at Payet blir. Matches han opp med Batshuayi eller Lacazette kan det bli farlig. Har fortsatt ikke gitt opp topp 4 i år, som kanskje, muligens, tvilsomt, kommer aldri til å skje men morsom tanke, kunne lokket Zlatan til Øst-London. Det er ikke tilfeldig at vi er så høyt oppe som vi er. I motsetning til Leicester har vi slitt veldig med skader i år. Spesielt uten en god spiss i mesteparten av sesongen, ofte med Jelavic, Valencia, Carroll eller Emenike som alenespiss. Payet var ute 7-8 kamper og Lanzini sleit lenge med skader, for ikke å snakke om skadene på midtstopper/høyreback. Forutenom dette er det også rykter i ITK miljøet i West Ham at det er et par kinesere som har lyst til å kjøpe seg inn i klubben. Håper selvsagt ikke på det, men da kan alt skje. Endret 4. april 2016 av Maefteda Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Haha, så faktisk ikke hva han skrev før du siterte det! Joda Benbjo, dere er garantert på topp tre i London neste sesong!! Chelsea, Spurs og så har man West Ham som ikke er mange poengene bak. Med en skadefri Payet kan de fort hente inn forskjellen neste sesong. Dere har Øzil og Sanchez, dont worry. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hvis ikke Ranieri blir årets trener, da skjønner jeg virkelig ingenting. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Poch om Spurs vinner serien? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Nope, det er en større bragd for Leicester da eventuelt å bli nummer to enn om Tottenham skulle bli numero uno. Så jeg ville fortsatt valgt Claudio. 2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Nope, det er en større bragd for Leicester da eventuelt å bli nummer to enn om Tottenham skulle bli numero uno. Så jeg ville fortsatt valgt Claudio. Enig selv om Leicester skulle bli nummer 4 (skjer ikke) så er det fortsatt en bedre prestasjon utifra forutsetningen. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Klopp burde vinne. Det er ingen tvil om at han er den beste manageren i EPL. Er jo ikke hans feil at spillerne har vært (til tider) ræva... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hva skjer med fjerdeplassen om Liverpool vinner EL, fem engelske lag til CL? Eller hva om City havner på femte, og City vinner CL og Liverpool EL? Hva skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Om liverpool vinner el og city vinner cl forsvinner 4:plassen. Om kun et av nevnte lagene vinner turneringen så er 4:plassen trygg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Så da England potensielt få fem lag i CL neste sesong? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Ja. Potensielt fem, men ikke potensielt seks. Maksgrensa er fem lag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Må innrømme at jeg heller ser at United tar 4. plassen og Liverpool tar EL enn at City vinner CL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hva Faen er grunnen for at det står "direkte" på tv2 Sumo sine sendinger? Ligger jo flere titalls sekunder bak hovedkanalen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Uhm, jeg trodde folk visste at det alltid vil være delay på sendinger på internett kontra vanlig TV. Det er ikke noe nytt og det er ikke noe TV2 gjør med vilje. Det er bare umulig å få en internettsending HELT synkront med en TV-sending. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Jojo,men da burde det ikke stå at det er direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå