DJ_Dark Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Først og fremst. PLEASE gi faen i 18 meter lange quotes. Mener du at Rio ikke skulket doptesten? Kilde. Man fant ikke doping, men min mening er at dersom han hadde vært uskyldig, hadde han møtt opp. Han møtte opp et par timer senere og tok testen. Der fant de ingenting. Doping forsvinner ikke på noen få timer. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) I tillegg ble han hardere straffet enn mange av dem som ikke har rene dopprøver. Er det rart vi klager på FA? Igjen, Rooney er en idiot, men han innrømmer ikke å ha hatt sex med bestemor - det antar avisen. Det han innrømmer er at han har hatt sex med prostituerte, noe som ikke gjør saken så mye bedre i mine øyne. Jeg bare tolker det på deg at du synes det verste med saken var bestemor, ikke betale for sex. I linken min går forøvrig bestemor ut og avviser at hun fikk betalt for sex med Rooney. Angående SAF og Atkinson synes jeg ikke det er urimelig å si at man ønsker en fair dommer, og det fikk vi ikke. Endret 29. mars 2011 av Sovehest 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Så det du mener er at Dommerne i PL er gode, og Rio møtte ikke opp til doptest? Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Så det du mener er at Dommerne i PL er gode, og Rio møtte ikke opp til doptest? Hvor har jeg sagt at dommerne er gode? Jeg har kun sagt at treneren fikk straff for å sutre for mye. Rio fulgte ikke reglene som er satt til dopingtesting og fikk dersom sin straff. Dette er fakta. Som jeg sa tidligere er det min mening at han dopet seg. Det siste du skriver kan du holde deg for god til. 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Din mening at han dopet seg, du har jo ikke noen forutsetning for å mene noe som helst om saken. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Din mening at han dopet seg, du har jo ikke noen forutsetning for å mene noe som helst om saken. Dere vet ikke noe mer om saken enn jeg gjør. Dere mener han er uskyldig, mens jeg mener han er skyldig. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Nå blir det bare for dumt til at jeg ikke kan si noe. Mener du at treneren ikke klager på dommere? Kilde. Mener du at Rio ikke skulket doptesten? Kilde. Man fant ikke doping, men min mening er at dersom han hadde vært uskyldig, hadde han møtt opp. Finner ingen link om Giggs, men det er vel rimelig kjent at han brukte vold mot kjerringa. Benekter du at Rooney har betalt for en bestemorprostituert? Kilde. Så det er åpenbart ikke bare løgn. Men hvorfor tar du Fergie? Alle klager på dommeren, hva gjør det verre når Fergie gjør det? Om du vil ta Rio sin forsinkete avgitte dopingprøve som automatisk posetiv så er det veldig viktig at du presiserer at det er din mening og ikke presentere det som et fakta. Du sa at Rio dopet seg. Det er løgn Giggs saken finnes det mange fine kilder til, men du finner vel ikke en som presenterer saken slik som du vil. Du fant vel ikke det bildet som media photoshoppet og brukte Jeg ser ikke noe galt i at Rooney kjøpte sex. Heller ikke om hun han kjøpte var gammel. Og om du vil oppfattes bedre av debatantene her inne så er det viktig å gjøre seg fortjent til det. Det har ikke du gjort. Endret 29. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Oi, her var det mye usaklig tull (fra begge parter egentlig). Det er såklart misunnelse som er hovedårsaken. United har vært størst i England i en årrekke, og er nok derfor hatet av både den eldre og den yngre garde. Bare ta en rask kikk på forumet, se hvor mange som hater Barcelona. Det antallet er mangedoblet etter at Barcelona ble verdens beste klubblag. Skal love deg at det ikke kun kommer av deres "kjedelige" spillestil som mange argumenterer med. At United har mislikte spillere? Vel, ikke flere enn andre storklubber. Ferguson skal jeg være med på at ikke er spesielt godt likt av andre supporterskarer, men i motsetning til deg tror jeg ikke det er på grunn av dommersutring, men fordi han kanskje er den største noensinne. Misunnelse er stikkordet. Tror også at du hadde vært tjent med å trå litt mer varsomt i en United-tråd dersom du vil ha saklige svar. "En trener som klager på dommeren hver gang det går galt. En midtstopper som doper seg. En ving som slår kona si. En spiss som benytter seg av prostituert på alder med Wenche Foss. Hva har jeg glemt? Evra som oppfører seg som en drittunge under VM? Evans som prøver å drepe folk på banen?" Der har du usaklighet på høyt nivå, og det innser selv du som tidvis fremstår ekstremt ignorant. Endret 29. mars 2011 av Shlaps 4 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Oi, her var det mye usaklig tull (fra begge parter egentlig). Det er såklart misunnelse som er hovedårsaken. United har vært størst i England i en årrekke, og er nok derfor hatet av både den eldre og den yngre garde. Bare ta en rask kikk på forumet, se hvor mange som hater Barcelona. Det antallet er mangedoblet etter at Barcelona ble verdens beste klubblag. Skal love deg at det ikke kun kommer av deres "kjedelige" spillestil som mange argumenterer med. At United har mislikte spillere? Vel, ikke flere enn andre storklubber. Ferguson skal jeg være med på at ikke er spesielt godt likt av andre supporterskarer, men i motsetning til deg tror jeg ikke det er på grunn av dommersutring, men fordi han kanskje er den største noensinne. Misunnelse er stikkordet. Tror også at du hadde vært tjent med å trå litt mer varsomt i en United-tråd dersom du vil ha saklige svar. "En trener som klager på dommeren hver gang det går galt. En midtstopper som doper seg. En ving som slår kona si. En spiss som benytter seg av prostituert på alder med Wenche Foss. Hva har jeg glemt? Evra som oppfører seg som en drittunge under VM? Evans som prøver å drepe folk på banen?" Der har du usaklighet på høyt nivå, og det innser selv du som tidvis fremstår ekstremt ignorant. AMEN! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Oi, her var det mye usaklig tull (fra begge parter egentlig). Det er såklart misunnelse som er hovedårsaken. United har vært størst i England i en årrekke, og er nok derfor hatet av både den eldre og den yngre garde. Bare ta en rask kikk på forumet, se hvor mange som hater Barcelona. Det antallet er mangedoblet etter at Barcelona ble verdens beste klubblag. Skal love deg at det ikke kun kommer av deres "kjedelige" spillestil som mange argumenterer med. At United har mislikte spillere? Vel, ikke flere enn andre storklubber. Ferguson skal jeg være med på at ikke er spesielt godt likt av andre supporterskarer, men i motsetning til deg tror jeg ikke det er på grunn av dommersutring, men fordi han kanskje er den største noensinne. Misunnelse er stikkordet. Tror også at du hadde vært tjent med å trå litt mer varsomt i en United-tråd dersom du vil ha saklige svar. "En trener som klager på dommeren hver gang det går galt. En midtstopper som doper seg. En ving som slår kona si. En spiss som benytter seg av prostituert på alder med Wenche Foss. Hva har jeg glemt? Evra som oppfører seg som en drittunge under VM? Evans som prøver å drepe folk på banen?" Der har du usaklighet på høyt nivå, og det innser selv du som tidvis fremstår ekstremt ignorant. Hør hør Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Nå blir det bare for dumt til at jeg ikke kan si noe. Mener du at treneren ikke klager på dommere? Kilde. Mener du at Rio ikke skulket doptesten? Kilde. Man fant ikke doping, men min mening er at dersom han hadde vært uskyldig, hadde han møtt opp. Finner ingen link om Giggs, men det er vel rimelig kjent at han brukte vold mot kjerringa. Benekter du at Rooney har betalt for en bestemorprostituert? Kilde. Så det er åpenbart ikke bare løgn. Men hvorfor tar du Fergie? Alle klager på dommeren, hva gjør det verre når Fergie gjør det? Har du glemt hvilket lag vi diskuterer? Om du vil ta Rio sin forsinkete avgitte dopingprøve som automatisk posetiv så er det veldig viktig at du presiserer at det er din mening og ikke presentere det som et fakta. Du sa at Rio dopet seg. Det er løgn Var nok litt for kjapp i starten, greit nok, har siden presisert at det er min mening. Giggs saken finnes det mange fine kilder til, men du finner vel ikke en som presenterer saken slik som du vil Kan sikkert finne en kilde, men det virker som om de fleste vet hva saken handler om. Har ikke påstått at kjerringa fikk grisejuling, men det er ingen tvil om at vold var i bildet. Jeg ser ikke noe galt i at Rooney kjøpte sex. Heller ikke om hun han kjøpte var gammel. Om du mener det er greit får stå på din kappe. Selv mener jeg det er usmaklig når han er i den situasjonen han er i. I tillegg til gmilfen gikk han jo til prostituerte mens kjerringa var gravid. Her kan man f.eks. dra inn det med at han burde være et bedre forbilde. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Faen for en tråd dette her har blitt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det ikke på tide å ignorere denne kozeklumpen? Han sitter sikkert hjemme foran skjermen og ler høyere og høyere etter hvert som folk svarer på hans labre provokasjonsforsøk og faktafeil. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg ser fortsatt ikke hvor du vil. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Der har du usaklighet på høyt nivå, og det innser selv du som tidvis fremstår ekstremt ignorant. Jeg henviser til kilder for alt det der. Jeg har sagt at jeg var for kjapp da jeg skrev at Rio var dopet som en faktasetning, så den har dere fått. Fakta er at han ikke møtte opp til avtalt tid, og dette er suspekt oppførsel. Vet ikke hva dere kaller påstander med god dokumentasjon bak, men jeg kaller det i hvert fall ikke for usaklighet. Er det ikke på tide å ignorere denne kozeklumpen? Han sitter sikkert hjemme foran skjermen og ler høyere og høyere etter hvert som folk svarer på hans labre provokasjonsforsøk og faktafeil. Vennligst påpek faktafeil som jeg ikke har kommentert selv. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det Kloffsk som gir han pluss hele tiden? 3 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det Kloffsk som gir han pluss hele tiden? Godt mulig. Har også fått +2 noen steder, så han er ikke alene. 2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Syns det er litt skremmende at kozeklumpen har flere + enn det jeg har her inne. Hva skjer med folk? 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Kloffsk har sikkert flere brukere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Sett i gang med trolling i TiA, så går det nok litt opp. Endret 29. mars 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå