Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fyren får ingenting sympati fra meg. Nå vet jeg ikke helt detaljert om saken, men pedofili er motbydelig og bør straffes kraftig hardt på. Han fikk som fortjent.

Du vet mye om hva pedofili er du?

 

 

Ja.

 

Du viser hvertfall nada av det i innlegget over her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Landskampene blir strøket? Skal de late som om han aldri eksisterte?

 

"Han har 12 landskamper for England, som han nå i etterkant har fått strøket fra de offisielle listene som følge av sine handlinger."

 

Virker sånn.

 

Det var nå en merkelig ting å gjøre. Gjelder dette alle spillere som opp igjennom har gjort ulovlige ting?

 

Kanskje man stryker et visst antall kamper basert på alvorligheten av det de gjør?

Lenke til kommentar

"Offeret" får ingen sympati fra meg. Hun visste nok godt hva hun drev med.

 

Djeez, det er greit nok å mene at straffen er streng og sånne ting som det der, men vennligst ikke sett offer i hermetegn og begynne å victim blame en femten år gammel jente. I følge rettsdokumenter i England er hun et offer og ikke et "offer".  Hold dine spekulasjoner om hva du tror for deg selv, please. 

 

Sånn, det var mitt eneste innspill i denne debatten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Streng straff. Forhåpentligvis (for hans del) har han nok penger til å kunne pensjonere seg nå med mindre han har brukt det på luksushorer og fyll, for denne saken vil være veldig ødeleggende for han karrieremessig når han slipper ut også. Alle vet hvem han er, så er nok svært få som vil ansette han.

Alle kan rote det til. Mennesker har lett for å falle for fristelser..

 

 

Hadde sansen for han mens han spilte i City.

Lenke til kommentar

Nei, det er jo det samme når det kommer til fotball med deg. Så ikke overrasket over manglende kunnskaper kombinert med bastante uttalelser fra deg.

Du vet ingenting om meg og mine kunnskaper. Jeg har massevis med kunnskap i flere felt i tillegg til fotball, og har ingenting å måtte bevise for noen, spesielt ikke for deg.

 

e; typo

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

 

 

Landskampene blir strøket? Skal de late som om han aldri eksisterte?

 

"Han har 12 landskamper for England, som han nå i etterkant har fått strøket fra de offisielle listene som følge av sine handlinger."

 

Virker sånn.

 

Det var nå en merkelig ting å gjøre. Gjelder dette alle spillere som opp igjennom har gjort ulovlige ting?

 

Kanskje man stryker et visst antall kamper basert på alvorligheten av det de gjør?

 

 

Aner ikke om det er normalt å gjøre. Men jeg mener å huske at jeg har sett det bli gjort før, men usikker på hvilken spiller det var.

 

Det kan godt hende. 12 kamper er jo ikke særlig mye, lurer på hvordan de hadde gjort det om han hadde f.eks. 112 kamper.

Lenke til kommentar

 

 

Nei, det er jo det samme når det kommer til fotball med deg. Så ikke overrasket over manglende kunnskaper kombinert med bastante uttalelser fra deg.

 

Du vet ingenting om meg og mine kunnskaper. Jeg har massevis med kunnskap i flere felt i tillegg til fotball, og har ingenting å måtte bevise for noen, spesielt ikke for deg.

e; typo

Selvsagt bare tull å si at vi her inne ikke vet noe om dine kunnskaper. Med mindre du bevisst spiller dum her inne?

Spilte du dum den gangen du skrev personangripende innlegg til meg i høst i en kamptråd, redigerte det fort vekk etterpå i håp om at ikke moderatorene fikk det med seg, og for så dagen etterpå lyve om at orddelingsfeil var grunnen til redigering?

 

Og nei, det er ikke tull av meg å si at du/dere ikke vet en shit om mine kunnskaper, det er fakta uansett hvor hardt og lenge du prøver å vri på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...