Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Alli til United? Ehh lol... Hvorfor i all verden skulle Alli dra til et mye dårligere lag? Blir nok værende i Spurs en god stund til.

De betaler bedre?
Men han vil heller vinne trofeer enn å få feite lønnslipper, vel?

Tror ikke Sexylubb1 kjenner Alli så godt.

Nei, kjente ikke Campbell, Carrick, Berbatov, Bale eller Modric så godt heller. Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Alli til United? Ehh lol... Hvorfor i all verden skulle Alli dra til et mye dårligere lag? Blir nok værende i Spurs en god stund til.

De betaler bedre?
Men han vil heller vinne trofeer enn å få feite lønnslipper, vel?

Tror ikke Sexylubb1 kjenner Alli så godt.

Nei, kjente ikke Campbell, Carrick, Berbatov, Bale eller Modric så godt heller. Hva har det med saken å gjøre?

 

 

At han kanskje er interessert i "penger" og ikke "troféer" og vil derfor forlate Spurs til fordel for United. Skjønner ikke hva du mener i det hele tatt. Fyren over skrev spørsmålstegn til slutt og jeg svarte med at du sannsynligvis ikke vet hva Alli vil. 

Lenke til kommentar

Kan bli noen morsomme kamper neste runde om 2 uker, Liverpool - Spurs, Leicester - Southampton og United - Everton. Enormt viktige poeng det spilles om for samtlige lag. Southampton og spesielt Everton må vinne for å ha håp om EL (men det kan de sikre seg gjennom triumf i FA-cupen også kanskje?). Taper Spurs så kan Leicester nesten begynne å feire ligagull uansett hvordan det skulle gå i deres kamp.

Så er det El Clasico lørdag kveld.

Endret av Mr. President™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De færreste forventer at de skal få til noe mot PSG? I min bok er det 50/50 på hvem som vinner. PSG slo ut en fiasko-versjon av Chelsea. De overbeviste ikke stort. På Brua var Chelsea fult på høyde med PSG frem til Zlatan punkterte kampen og Costa gikk ut med skade. City er pdd. et mye bedre kollektiv enn Chelsea, og hvorfor PSG er store favoritter er ikke veldig klart iallfall. I tillegg har City flere klassespillere som kun trenger å ha en god dag for å være outstanding. 

 

Jeg forventer at City gir PSG en god kamp til døra. Så da føyer jeg meg inn i kategorien "de færreste".

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...