Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det er jo selvsagt Wendelinho som er på ferde igjen når jeg tenker meg om. Må jo være han. Er som å plukke ut ei silkehegre i garderoben til det nigerianske landslaget med swarovski optikk på tre meters avstand.

Nja.... Litt skeptisk. Han har ingen poster i "jeg har ingen venner" tråden...

Lenke til kommentar

Som objektiv synes jeg dere er veldig negative uten å komme med noen skikkelig motargumenter. Barca er verdens beste klubblag - men de er langt fra hatet like mye som United. Jeg tror jeg vet hvorfor, men det er deres oppgave å forsvare "barnet" deres.

Hadde du orket argumentere saklig mot det der og tror du det hadde hatt noe hensikt?

Lenke til kommentar

Som objektiv synes jeg dere er veldig negative uten å komme med noen skikkelig motargumenter. Barca er verdens beste klubblag - men de er langt fra hatet like mye som United. Jeg tror jeg vet hvorfor, men det er deres oppgave å forsvare "barnet" deres.

Hadde du orket argumentere saklig mot det der og tror du det hadde hatt noe hensikt?

 

Dere kunne i det minste prøvd, uten å hoppe rett i skyttergraven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvor har jeg vært usaklig?

 

 

Til det der? Hva skal jeg argumentere mot? At hele verden lider av mindreverdighetskomplekser? Dermed vil alltid den store gutten bli hatet? Du beviser det jo ganske godt selv.

 

 

Dårlig forsøk.

 

Du kritiserer det jeg skriver uten begrunnelse.

United har vært den største klubben i England siden krigen, siden Sir Matt Busby. Derfor er vi også den klubben folk har flest meninger rundt. Derfor er vi også den klubben flest kan finne på å hate. Den største fanklubben på slutten av nitttallet i England var f.eks en ABU-klubb. Dermed når det kommer et skjema der man skal krysse av hva man hater mest så havner United på første blant folk. Siden det er noe alle deler, ikke alle hater Ryanair, whirlpool eller andre selskaper. United er i avisene HVER dag. Det er ikke de andre. Helt naturlig at de er der. Lager du en undersøkelse der du skal krysse av hva du liker best, vel da kommer også United på topp. Logisk.

 

Dette er bare generelt pjatt og selvfølger. Du bidrar ikke med noe nytt.

 

Du insinuerer at United er hatet fordi, vel du sier ikke det.

 

Mange grunner. Selvsagt skyldes mye at de vinner litt her og der, men det er også andre faktorer.

 

Følgende avsnitt:

En trener som klager på dommeren hver gang det går galt.

En midtstopper som doper seg.

Hva har jeg glemt? Evra som oppfører seg som en drittunge under VM? Evans som prøver å drepe folk på banen? Van der Sar som ... tja, har ingenting negativt å si om hedersmannen Edwin.

 

I tillegg skriver du bevisst "manu". Enten er du bare dum, eller så gjør du det bevisst for være usaklig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor har jeg vært usaklig?

Ved å gå inn på et forum for United-supportere å omtale Manchester United som manu, så er du allerede der ganske usakelig.

 

Det er enklere enn "United", enkelt og greit.

Det viser vel egentlig kor respektlaus du er.

 

Spar meg. Ville jeg vært respektløs hadde jeg nevnt Munchen.

 

 

Hvor har jeg vært usaklig?

 

 

Til det der? Hva skal jeg argumentere mot? At hele verden lider av mindreverdighetskomplekser? Dermed vil alltid den store gutten bli hatet? Du beviser det jo ganske godt selv.

 

 

Dårlig forsøk.

 

Du kritiserer det jeg skriver uten begrunnelse.

United har vært den største klubben i England siden krigen, siden Sir Matt Busby. Derfor er vi også den klubben folk har flest meninger rundt. Derfor er vi også den klubben flest kan finne på å hate. Den største fanklubben på slutten av nitttallet i England var f.eks en ABU-klubb. Dermed når det kommer et skjema der man skal krysse av hva man hater mest så havner United på første blant folk. Siden det er noe alle deler, ikke alle hater Ryanair, whirlpool eller andre selskaper. United er i avisene HVER dag. Det er ikke de andre. Helt naturlig at de er der. Lager du en undersøkelse der du skal krysse av hva du liker best, vel da kommer også United på topp. Logisk.

 

Dette er bare generelt pjatt og selvfølger. Du bidrar ikke med noe nytt.

 

Du insinuerer at United er hatet fordi, vel du sier ikke det.

 

Mange grunner. Selvsagt skyldes mye at de vinner litt her og der, men det er også andre faktorer.

 

Følgende avsnitt:

En trener som klager på dommeren hver gang det går galt.

En midtstopper som doper seg.

Hva har jeg glemt? Evra som oppfører seg som en drittunge under VM? Evans som prøver å drepe folk på banen? Van der Sar som ... tja, har ingenting negativt å si om hedersmannen Edwin.

 

I tillegg skriver du bevisst "manu". Enten er du bare dum, eller så gjør du det bevisst for være usaklig.

 

 

Rio ble dømt for å skulke dopingtesten. Treneren ble nettopp dømt for sutring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som objektiv synes jeg dere er veldig negative uten å komme med noen skikkelig motargumenter. Barca er verdens beste klubblag - men de er langt fra hatet like mye som United. Jeg tror jeg vet hvorfor, men det er deres oppgave å forsvare "barnet" deres.

Hadde du orket argumentere saklig mot det der og tror du det hadde hatt noe hensikt?

 

Dere kunne i det minste prøvd, uten å hoppe rett i skyttergraven.

Du starter diskusjonen med en post uten argumenter, bare en dårlig insinuering som ikke er blottlagt. Samt generalisering og påstand om at vi hevder United er verdens beste lag pdd. Da setter du tonen.

 

Så sier du at Rio var dopet, enda han kommer til dopingtest få timer etter at han egentlig skulle være det. Leverer hårprøver som kan spore dopbruk flere måneder tilbake, denne er selvfølgelig negativ. Likevel sier du at han doper seg. Så sier du piss om Rooney, vi er hatet for at han puler horer. I tillegg enn masse annet biased drit. Så argumenterer hoff med at Chelsea ikke er hatet selv om de har flust med idioter. Dette argumentet velger du å nøytralisere med at det ikke unnskylder United. Vel hele diskusjonen er hatet mot United, det må ses iforhold til andre klubber. Slik du selv gjorde i din første post. Du min venn kan ikke argumentere, å du og dine like hopper inn her fra tid til annen og fører diskusjoner totalt uten mål og mening annen trolling. Beklager, vi ser rett gjennom det. Du er A: ny her, dermed ikke helt inne på hvordan en ting bør fremlegges eller B: Et jævla troll. Eller C: Wendelinho. Uansett så gidder ikke vi legge en innsats i noe som helt klart fåfengt.

 

God natt.

Endret av Hyrlen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Som objektiv synes jeg dere er veldig negative uten å komme med noen skikkelig motargumenter. Barca er verdens beste klubblag - men de er langt fra hatet like mye som United. Jeg tror jeg vet hvorfor, men det er deres oppgave å forsvare "barnet" deres.

Hadde du orket argumentere saklig mot det der og tror du det hadde hatt noe hensikt?

 

Dere kunne i det minste prøvd, uten å hoppe rett i skyttergraven.

Samt generalisering og påstand om at vi hevder United er verdens beste lag pdd. Da setter du tonen.

 

Du finner nok en hel haug som mener dette.

 

Så sier du at Rio var dopet, enda han kommer til dopingtest få timer etter at han egentlig skulle være det. Leverer hårprøver som kan spore dopbruk flere måneder tilbake, denne er selvfølgelig negativ. Likevel sier du at han doper seg.

Hadde han hatt rent mel i posen hadde han nok møtt opp.

 

Så sier du piss om Rooney

 

Piss? Han kjøpte en gammel hore. Ekkelt. Ferdig med den saken.

 

Så argumenterer hoff med at Chelsea ikke er hatet selv om de har flust med idioter. Dette argumentet velger du å nøytralisere med at det ikke unnskylder United.

Den skal du få.

 

Du min venn kan ikke argumentere,

 

Da skulle man tro at du/dere ville klare å sette meg på plass. Det eneste dere gjør er å rope troll. Klisjé.

 

Nå er du i det minste litt saklig. Kudos.

 

Uansett så gidder ikke vi legge en innsats i noe som helt klart fåfengt.

 

Nei, det er jo åpenbart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...