Golf'ern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Da er Arsenal ute av dansen for i år. Sykt at det skal stå mellom Spurs og Leicester. Slår dere Tottenham og Leicester går på 2 tap er dere foran, litt håpløst å gi opp nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Da er Arsenal ute av dansen for i år. Sykt at det skal stå mellom Spurs og Leicester. Slår dere Tottenham og Leicester går på 2 tap er dere foran, litt håpløst å gi opp nå. Det forutsetter at vi vinner også. Det er litt mye å forvente. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Da er Arsenal ute av dansen for i år. Sykt at det skal stå mellom Spurs og Leicester. Litt for tidlig å gi opp nå. Fortsatt mye å spille for. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Blir spennende å se hvordan tabellen ser ut om 2 måneder f.eks. Mye fotball igjen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Da er Arsenal ute av dansen for i år. Sykt at det skal stå mellom Spurs og Leicester.Litt for tidlig å gi opp nå. Fortsatt mye å spille for.Trenger ikke å gi opp, men laget viser gang på gang at det ikke takler press. Ikke et snev av det. Og er det ikke press, konstruerer de det selv, slik vi så i dag. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Stakkars Yaya, gretten fordi lagkameratene heller ville feire med keeperhelten. Tipper det ikke er lenge til før agenten hans er på saken. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ryktene sier vel at han uansett forsvinner fra City til sommeren, og selv om han er god virker han å være ganske selvsentrert. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/premier-league-og-tippeligaen-blir-dyrere/a/23628889/ Ny mnds.pris på PL kanalene 449,- Tvinger på meg tippeligaen i tillegg Endret 1. mars 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Wtf? Jaja, da forsvinner mine penger ut av Norge. Jeg driter en så lang gang i Tippeligaen og forstår i hvert fall ikke hvorfor de gjør dette nå? Det er først fra neste år at de nyeste rettighetene slår til. Forbanna fjols. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Dette er vel kun for nye kunder? Vi som allerede har hos dem slipper unna prisøkning? Sånn jeg forstått det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Man får to av de beste ligaene i én pakke til en hyggelig pris, sier TV 2-direktøren. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Dette er vel kun for nye kunder? Vi som allerede har hos dem slipper unna prisøkning? Sånn jeg forstått det. Foreløpig, men øker nok snart. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Er det 2 år siden det kostet 189 ellerno? En oppgang på 237%! Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Dersom man ikke ønsker TV2, hvor ellers kan man da kjøpe rettigheter til kamper? Finnes det stream man kan kjøpe? Endret 1. mars 2016 av PanserJohan Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Dette er vel kun for nye kunder? Vi som allerede har hos dem slipper unna prisøkning? Sånn jeg forstått det. Foreløpig, men øker nok snart. Du har sikkert rett, men jeg skulle da tro at prisen ville bli lavere etterhvert siden TV2 fra neste sesong har mistet norsk fotball rettighetene? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Dette er vel kun for nye kunder? Vi som allerede har hos dem slipper unna prisøkning? Sånn jeg forstått det. Foreløpig, men øker nok snart. Du har sikkert rett, men jeg skulle da tro at prisen ville bli lavere etterhvert siden TV2 fra neste sesong har mistet norsk fotball rettighetene? Vet ikke, og var ikke klar over at de hadde mistet rettighetene engang. Hvem tar over? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Ja, det er vel trikset ser jeg for meg. 469 kr nå, og 379 kr fra neste år av. En økning på nye 30% fra dagens pris. Jeg har slått til på 3 måneder for 599 kr tre ganger på rad nå, og har sånn sett bare betalt 200 kroner måneden. Når prisen nå øker for kundene som allerede har abonnement finner jeg noe annet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Vet ikke, og var ikke klar over at de hadde mistet rettighetene engang. Hvem tar over? Discovery Group. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Man får to av de beste ligaene i én pakke til en hyggelig pris, sier TV 2-direktøren. Helt på trynet. All den "fortjenesten" de får av økningen forsvinner nok i kunder som sier opp. Håper media opplyser andre måter å se PL på så tv2 mister kunder. En stund siden jeg sa opp fotball via tv2, men nå er det 100% uaktuelt å ta opp et nytt abonnement. Å betale penger for å se norsk amatørfotball,nope. Endret 1. mars 2016 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå