Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da er Arsenal ute av dansen for i år. Sykt at det skal stå mellom Spurs og Leicester.

Litt for tidlig å gi opp nå. Fortsatt mye å spille for.
Trenger ikke å gi opp, men laget viser gang på gang at det ikke takler press. Ikke et snev av det.

 

Og er det ikke press, konstruerer de det selv, slik vi så i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er vel kun for nye kunder? Vi som allerede har hos dem slipper unna prisøkning? Sånn jeg forstått det.

Foreløpig, men øker nok snart.

 

 

Du har sikkert rett, men jeg skulle da tro at prisen ville bli lavere etterhvert siden TV2 fra neste sesong har mistet norsk fotball rettighetene?

Lenke til kommentar

 

 

Dette er vel kun for nye kunder? Vi som allerede har hos dem slipper unna prisøkning? Sånn jeg forstått det.

Foreløpig, men øker nok snart.

 

 

Du har sikkert rett, men jeg skulle da tro at prisen ville bli lavere etterhvert siden TV2 fra neste sesong har mistet norsk fotball rettighetene?

 

Vet ikke, og var ikke klar over at de hadde mistet rettighetene engang. Hvem tar over? 

Lenke til kommentar

Ja, det er vel trikset ser jeg for meg. 469 kr nå, og 379 kr fra neste år av. En økning på nye 30% fra dagens pris.

 

Jeg har slått til på 3 måneder for 599 kr tre ganger på rad nå, og har sånn sett bare betalt 200 kroner måneden. Når prisen nå øker for kundene som allerede har abonnement finner jeg noe annet.  

Lenke til kommentar

Man får to av de beste ligaene i én pakke til en hyggelig pris, sier TV 2-direktøren. :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Helt på trynet. All den "fortjenesten" de får av økningen forsvinner nok i kunder som sier opp. Håper media opplyser andre måter å se PL på så tv2 mister kunder.

 

 

En stund siden jeg sa opp fotball via tv2, men nå er det 100% uaktuelt å ta opp et nytt abonnement. Å betale penger for å se norsk amatørfotball,nope.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...