Espp Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Nei, FA er en gjeng med idioter på høyt nivå. Mange ganger tidligere har vi sett at de sliter med å passe på egne lag (engelske), men nok om det. Jeg syns det er enormt sytete av Pellegrini og direkte dårlig at han gjorde det han gjorde. Vi skal ut i kamp i dag og spille i EL på torsdag, akkurat like mange dager som City, selv om vi har hjemmebane da. Ser ikke at vi syter av den grunn. FA burde sløyfe en av cupene og gi den engelske ligaen en liten vinterpause. Jeg tror det kan være enormt bra for nivået i ligaen, skadene i ligaen og ikke minst landslaget som jeg driter totalt i. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Liverpool har vel spilt mange flere kamper en City, men er vel ikke alltid vi har stilt med toppet lag heller, kremt kremt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Nei, FA er en gjeng med idioter på høyt nivå. Mange ganger tidligere har vi sett at de sliter med å passe på egne lag (engelske), men nok om det. Jeg syns det er enormt sytete av Pellegrini og direkte dårlig at han gjorde det han gjorde. Vi skal ut i kamp i dag og spille i EL på torsdag, akkurat like mange dager som City, selv om vi har hjemmebane da. Ser ikke at vi syter av den grunn. FA burde sløyfe en av cupene og gi den engelske ligaen en liten vinterpause. Jeg tror det kan være enormt bra for nivået i ligaen, skadene i ligaen og ikke minst landslaget som jeg driter totalt i. Kjedelig om romjulskampene forsvant fra ligaen da. Litt av sjarmen imo og se Arsenal rakne totalt i den perioden. Endret 22. februar 2016 av Emils. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Er enig i at FA burde legge mer til rette, men Barca hadde bortekamp på lørdag og CL-kamp borte i morgen. Helt likt som City, bortsett fra at City får en bittelitt lenger flytur til Kiev. Samme gjelder Bayern som spilte ligakamp på lørdag og spiller bortekamp mot Juventus i morgen kveld. Både Barcelona og Bayern stilte med sitt beste tilgjengelige mannskap, mens Pellegrini syter, nærmest sier at kampen er tapt på forhånd fordi han ikke "har spillere". Endret 22. februar 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Liverpool har vel spilt mange flere kamper en City, men er vel ikke alltid vi har stilt med toppet lag heller, kremt kremt Så var også resultatene noe bedre enn City, og ut fra hva jeg husker så hadde Liverpool en del skader for en tid tilbake. Fikk ikke Ferguson litt tyn for noe av det samme for 10-15 år siden når han stilte med noe reduserte lag av og til? Stort sett har vel de fleste topplagene gjort det samme som MAn City, men de har vel uttalt seg slik som Pellegrini gjorde før kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Chelsea og arsenal taper i CL, tottenham og liverpool karer seg til uavgjort borte og Manchester United taper mot tåpelig dansk klubb. Lover ikke godt for England dette. Heldigvis ble det ikke mange seire for de fire italienske lagene i Europa heller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Trodde ikke så mange Liverpool-fans brydde seg om dette. Skulle jo tro at mange feiret et PL-gull slik som dere har hoppet i taket når enkelte engelske lag har sluppet inn mål. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Forstår ikke hvorfor det er et temaet en gang, noen som har noe definitivt på at England holder på å miste noen av Europa-plassene sine? Jeg kan ikke forstå noe annet enn at England er en publikumsfavoritt, som trekker mer penger til UEFA-kassen sammenlignet med de andre ligaene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Trodde ikke så mange Liverpool-fans brydde seg om dette. Skulle jo tro at mange feiret et PL-gull slik som dere har hoppet i taket når enkelte engelske lag har sluppet inn mål.Speil. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Barcelona vinner 0-2 borte mot Arsenal og gjør ikke et eneste bytte i sin tredje bortekamp på seks dager. Begynn å grin, Pellegrini. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Jeg kan ikke forstå noe annet enn at England er en publikumsfavoritt, som trekker mer penger til UEFA-kassen sammenlignet med de andre ligaene. Heldigvis så handler CL om hvilke land som faktisk gjør det best, og ikke hvilke som er en publikumsfavoritt. Det er derfor man kan miste plassene. Endret 23. februar 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Forstår ikke hvorfor det er et temaet en gang, noen som har noe definitivt på at England holder på å miste noen av Europa-plassene sine? Jeg kan ikke forstå noe annet enn at England er en publikumsfavoritt, som trekker mer penger til UEFA-kassen sammenlignet med de andre ligaene. http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/ Kun topp 3 får ha fire lag i CL. Denne ble oppdatert etter kampene forrige uke. Italia ligger 3k poeng bak England, men legg merke til at 11/12-sesongen er den neste som forsvinner fra lista og da snakker vi 4k poeng i favør Italia på starten av neste sesong. Teknisk sett ligger altså Italia foran England, og dersom dette ikke endrer seg så mister England fjerdeplassen fra og med slutten av neste sesong. At England ikke skal miste en plass fordi de er en publikumsfavoritt henger ikke på grep. Det er ikke derfor de har fire plasser i utgangspunktet heller, men på grunn av bedre resultater i Europa enn de fleste andre landene. Alt handler om coefficients-rankingen, ikke hvem som er favoritt hos publikum. Heldigvis. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Da tror jeg vi kan begynne å forberede oss på topp 3. Tottenham og Leicester har for lite erfaring i CL til at de vil gjøre det godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Leeds kom til semifinalen i champions League på første forsøk , Tottenham til kvartfinalen i sitt første CL-forsøk. Your point just fell on it's own ass. Endret 24. februar 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Terry ryktes til Brøndby! bahhahaaaa 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Aguero har vel 92 på 138, så han smyger seg vel inn foran Henry tenker jeg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Damn, da har han bedre tall enn jeg trodde. Enorm prestasjon å komme mellom Shearer og Henry! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 I følge PL`s hjemmeside, så har han 90 mål på 139 (18). Telles egentlig innbyttertall med i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 I følge PL`s hjemmeside, så har han 90 mål på 139 (18). Telles egentlig innbyttertall med i denne sammenhengen? Det burde det jo selvsagt gjøre. Eller mener du at bare mål som har kommet når en spiller har startet kampen skal telle? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 I følge PL`s hjemmeside, så har han 90 mål på 139 (18). Telles egentlig innbyttertall med i denne sammenhengen? De 18 er inkludert i de 139 kampene (yeah, 139 istedenfor 138 som jeg skrev, da). Rart det står 90 forresten, står 92 andre steder jeg har sjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå