Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til det der? Hva skal jeg argumentere mot? At hele verden lider av mindreverdighetskomplekser? Dermed vil alltid den store gutten bli hatet? Du beviser det jo ganske godt selv.

 

 

Dårlig forsøk.

 

Du kritiserer det jeg skriver uten begrunnelse.

Det er jo fordi det er utter piss. Du insinuerer at United er hatet fordi, vel du sier ikke det. Skal jeg legge ord i munnen din? Sir Alex er kanskje satan? nei, han er den mest respekterte manageren i England. United har kanskje påført smerte? Ja det har de nok, dog fotballrelatert. De er kanskje skattevesenet i disguise? Nei bom der også gitt.

 

United har vært den største klubben i England siden krigen, siden Sir Matt Busby. Derfor er vi også den klubben folk har flest meninger rundt. Derfor er vi også den klubben flest kan finne på å hate. Den største fanklubben på slutten av nitttallet i England var f.eks en ABU-klubb. Dermed når det kommer et skjema der man skal krysse av hva man hater mest så havner United på første blant folk. Siden det er noe alle deler, ikke alle hater Ryanair, whirlpool eller andre selskaper. United er i avisene HVER dag. Det er ikke de andre. Helt naturlig at de er der. logisk.

Endret av Hyrlen
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Folk flest hater ikke Chelsea fordi Chelsea er en, i mangel av et bedre ord, ubetydelig klubb. Suksessen de siste årene er utelukkende pga Romans rubler, og mangler derfor mye av det en "ekte" toppklubb har, nemlig ikoner og kontinuitetsbærer. Sier noen M. United tenker jeg på SAF, G Neville, Giggs og Scholes. Mennesker som har vært i klubben en årrekke og som fortsatt bidrar til suksess.

Chelsea er en klubb uten identitet, historie og sjel. Kanskje om 20 år, hvis ikke Roman er lei, vil folk ha et tilsvarende hat mot Chelsea.

 

Litt rotete og i overkant filosofisk, skylder på søvnmangel, snus og whiskey.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til det der? Hva skal jeg argumentere mot? At hele verden lider av mindreverdighetskomplekser? Dermed vil alltid den store gutten bli hatet? Du beviser det jo ganske godt selv.

 

 

Dårlig forsøk.

 

Du kritiserer det jeg skriver uten begrunnelse.

United har vært den største klubben i England siden krigen, siden Sir Matt Busby. Derfor er vi også den klubben folk har flest meninger rundt. Derfor er vi også den klubben flest kan finne på å hate. Den største fanklubben på slutten av nitttallet i England var f.eks en ABU-klubb. Dermed når det kommer et skjema der man skal krysse av hva man hater mest så havner United på første blant folk. Siden det er noe alle deler, ikke alle hater Ryanair, whirlpool eller andre selskaper. United er i avisene HVER dag. Det er ikke de andre. Helt naturlig at de er der. Lager du en undersøkelse der du skal krysse av hva du liker best, vel da kommer også United på topp. Logisk.

 

Dette er bare generelt pjatt og selvfølger. Du bidrar ikke med noe nytt.

 

Du insinuerer at United er hatet fordi, vel du sier ikke det.

 

Mange grunner. Selvsagt skyldes mye at de vinner litt her og der, men det er også andre faktorer.

 

En trener som klager på dommeren hver gang det går galt.

En midtstopper som doper seg.

En ving som slår kona si.

En spiss som benytter seg av prostituert på alder med Wenche Foss.

 

Hva har jeg glemt? Evra som oppfører seg som en drittunge under VM? Evans som prøver å drepe folk på banen? Van der Sar som ... tja, har ingenting negativt å si om hedersmannen Edwin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om det er pjatt og selvfølgeligheter. Vel da slår du vel igrunn denne diskusjonen død da du erkjenner dette.

 

Til det resterende, gjesp, ta et trollekurs hos Kloffsk ellernoe. Han gjør det ihvertfall med stil. Greit nok at dette forumet kanskje er i en dårlig steam, men det der er langt under standard. Boing har sikkert et forum med et klima som passer deg bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om det er pjatt og selvfølgeligheter. Vel da slår du vel igrunn denne diskusjonen død da du erkjenner dette.

 

Ingen kan benekte at manu er store, men det er ikke ene og alene grunnen til hatet.

 

Til det resterende, gjesp, ta et trollekurs hos Kloffsk ellernoe. Han gjør det ihvertfall med stil. Greit nok at dette forumet kanskje er i en dårlig steam, men det der er langt under standard. Boing har sikkert et forum med et klima som passer deg bedre.

 

Det er lett å rope troll når du ikke har motargumenter. Hvorfor mener du det er trolling? Ingenting var feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du, min gode mann, vant nettopp VM i idiot.

 

Terry, A Cole, Anelka, Drogba, Essien, Mikel, Boswinga. Lista kan lages lenger, du skjønner hvor jeg vil.

 

Masse var forresten feil. Rio dopet seg ikke og SAF klager kun til dommeren når det er berettiget.

Endret av The Hoff
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du, min gode mann, vant nettopp VM i idiot.

 

Terry, A Cole, Anelka, Drogba, Essien, Mikel, Boswinga. Lista kan lages lenger, du skjønner hvor jeg vil.

 

 

Mange tullinger i Chelsea også. Er det da greit at det er tullinger i manu?

 

Masse var forresten feil. Rio dopet seg ikke og SAF klager kun til dommeren når det er berettiget.

 

Nei, han bare "glemte" å møte opp.

 

Den siste der er bare komisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som objektiv synes jeg dere er veldig negative uten å komme med noen skikkelig motargumenter. Barca er verdens beste klubblag - men de er langt fra hatet like mye som United. Jeg tror jeg vet hvorfor, men det er deres oppgave å forsvare "barnet" deres.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...