Comma Chameleon Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Bare så det er sagt, å knytte slikt opp til klubbene er selvfølgelig bare tøv.Ikke helt enig. Det er litt klubbens ansvar og kanskje aller mest supporter-klubbens ansvar å ta oppgjør og stå imot slikt. Med-supportere, vakter, spillere og alle andre rundt har et ansvar om å stå opp mot og si ifra til disse som kommer med slike kommentarer. Hadde jeg vært på kamp og hørt noe slikt liker jeg å tro at jeg hadde sagt noe til de. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Forholdet mellom klubber og supportergrupper er jo ofte ullent. Noen er mer tettknyttet enn andre. Jeg mener at i den grad klubber kan bli holdt ansvarlig så avhenger det av hvordan de reagerer i ettertid. Utestengelse, fordømmelse, gavedryss til de fornærmede osv. Klubbene er dermed ikke ansvarlig for at det har skjedd, men heller hva som skjer etterpå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Koeman og Alli tipper jeg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Wenger og Ramsey. 3 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ganske latterlig at Rooney ikke var nominert. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ganske latterlig at Rooney ikke var nominert. Tja, har han vært så jævela god da? Kontrasten til 2015 er selvsagt stor, men. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ganske latterlig at Rooney ikke var nominert. Tja, har han vært så jævela god da? Kontrasten til 2015 er selvsagt stor, men. Kanskje ikke verdensklasse, men god, hvertfall blandt topp 6, kunne tatt plassen til Firmino eller Defoe Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Roberto Martinez, folkens. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Bersant Celina på benken i toppkampen mellom Man City og Leicester. Ikke god nok for u-landslagsspill for Norge. Saklig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Herlig variant! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Ai Ai Ai Huth! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Hva hvis Leicester-fansen begynner å synge.. "We're gonna win the league! We're gonna win the league! And now you're gonna believe us, now you're gonna believe us.." Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Herlig. Masse tomme seter på Etihad som vanlig, selv i toppkamper. Manchester is blue Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Ja,synd ikke City kjørte like beinhardt på asiatiske markedet som United. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå