Snikpellik Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Barca var kjedelig til tider under Guardiola, men jeg synes det er ganske fett å se på Bayern nå. Litt mer tempo og mer direkte oppbygging. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Enig der. Han bygget nok litt videre på det Jupp forlot, men jeg tror det blir mindre av det i City. Tror det rett og slett blir for vanskelig siden konkurransen er større. Forventer at lagene i PL vil presse og være mer tøffe enn lagene i Bundesliga. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Gruer meg. Han ødela spillestilen til BM. Gikk fra fantastisk flott fotball, på den tiden den beste i Europa mener jeg til typisk Snorkelona fotball. Kamper vant han men tragisk å se på. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg begynner virkelig å lure på hvor mye folk her faktisk ser på Bundesliga. Vi snakker om laget i Europa som skaper klart flest sjanser, scorer flest mål, spiller med 8 offensive spillere, 2 offensive forsvarsspillere, og en keeper som like gjerne fungerer som forsvarer. De vinner det aller meste, og er ekstremt konsistente, Men sure, kall det gjerne kjedelig. 5 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Å se på et lag som har ballen i omlag 80 % av kampen er ikke spesielt moro for en nøytral supporter. Syns jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Fy faen som Alli herjer. Nærmer seg gullet for alvor nå, Spurs. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg begynner virkelig å lure på hvor mye folk her faktisk ser på Bundesliga. Vi snakker om laget i Europa som skaper klart flest sjanser, scorer flest mål, spiller med 8 offensive spillere, 2 offensive forsvarsspillere, og en keeper som like gjerne fungerer som forsvarer. De vinner det aller meste, og er ekstremt konsistente, Men sure, kall det gjerne kjedelig. Det er enda fetere når de samme folka f.eks ønsker seg "kjedelige" Louis van Gaal ut av Man.Utd og inn med Diego Simeone. En kar som står for det å slippe til NULL mål og score 1-2 mål per kamp og vinne 1-0 eller 2-0 i stort sett absolutt alle kamper. Jeg tror ikke folk ser noe annet enn PL her, helt streit det. Men ikke kall Guerdiola-fotball kjedelig. Fyren har FUNNET opp formasjoner og taktikk som ingen har spilt med før ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Litt verre enn de fra fellaini. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 I Fellaini sitt forsvar så har ikke mannen kontroll på armene sine. Flyr rundt som slappe pølser. 5-6 kamper, passende? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ikke at det gjør noen forskjell men søt jentekliping fra Cresswell der. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Manchester City vs Leicester City allerede på lørdag! Hvis Leicester lurer seg unna med 3p så vil de øke luken til 6p ned til City og 5p ned til Spurs og Arsenal hvis de skulle vinne sine kamper. På søndag er det Chelsea - United. Topp 4 kan forme seg ganske greit etter neste runde. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 https://twitter.com/ElAficionadofcb/status/694636642259320832?s=09 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Helt villt. Umulig å ikke være Leicester fan i tillegg til det vanlige laget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Ikke umulig. Jeg klarer meg fint uten å være Leicester fan. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Leicester denne sesongen er kanskje det beste som har hendt Premier League. 6 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Det er en annen diskusjon, men jeg er ikke "fan" av laget selv om de imponerer. Endret 3. februar 2016 av Emils. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Må si meg enig med Emils. De spiller veldig fint, men jeg kommer ikke til å sitte å juble hvis de vinner ligaen. Heller dem enn Manchester City, men aller helst United. Er egentlig flaut for alle oss andre hvis de skulle vinne. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Selvsagt er det ikke flaut om Leicester vinner, det er derimot en stor seier for fotballen. På tide at fotball igjen kan handle om fotball og ikke hvem som har størst pengesekk. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Arsenal, Chelsea, City, Liverpool, Spurs og United burde alle være flaue over at et lag som holdte på å rykke ned forrige sesong er i ferd med å vinne ligaen og det når de bare har brukt en liten brøkdel av alle andre på troppen sin. Jeg er enig i at det er bra for fotballen. Det viser at man kan utrette noe uten å sprenge banken. Hadde vært fantastisk fint hvis pengekulturen hadde endret seg og satsingen på egne spillere hadde økt, men det skjer ikke. Tror jeg burde reformulere meg litt: er mest flaut for klubbene at noen kan gjøre det så bra med så lite midler. Fansen kan jo ikke noe for pengebruken. Endret 3. februar 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå