PrettyBoy Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Stakkars KDB, håper han er tilbake snart.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Pep til City bekreftet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ikke et sjokk akkurat! Nå begynner dominansen fra City for alvor. Det blir trist å hate City nå siden de kommer til å vinne hele tiden. Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Blir økning i City-fans nå. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Som det har blitt i alle andre klubber når de har gjort det bra. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Garantert. Spesielt blant unge fans. Ble selv fan av United under 98/99 sesongen og utover. United var the shit på barneskolen. Endret 1. februar 2016 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Liverpool, Leeds og Newcastle var the shit på barneskolen min. Er glad nabogutten tvang meg til å heie på United! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Pep til City.. Jesus fucking christ, we're all screwed! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Faen, jeg klikker hver gang noen sier "øøøhhhhh Pep er ikke en proven trener da, han har kommet til dekket bord hver eneste gang". Gruer meg så jævlig til neste sesong pga. det. Dere må huske at hver gang dere skriver det blir en liten 13 år gammel gutt rusavhengig (limsniffing) på en ungdomsskole nær deg. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Han kommer til dekket bord igjen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Skjønner heller ikke hva som er feil med å si det. Barca, Bayern og City er vel selve definisjonen på dekket bord 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Men City er et lite hakk mindre dekket bord enn Barca og Bayern, så det er ørlite håp om at han feiler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Bayern var også litt mindre dekket bord enn Barca. Så etter City og landslaget så kan det bli...Kongsvinger kanskje? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Blir nok Stoke. De kjøper de rette spillerne om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Skrev faktisk Stoke først, men valgte Kongsvinger for at det skulle bli ekstra festlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Nå må vi ikke disse Kongsvinger som spilte uavgjort mot Juventus i UEFA-cupen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Bayern var bedre og mer underholdende under Jupp. Etter at Pep kom så ble de rævkjørt av Real og Ancelotti på samme måte som Jupp og Bayern rævkjørte Barca og Tito. 3 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Bayern var bedre og mer underholdende under Jupp. Etter at Pep kom så ble de rævkjørt av Real og Ancelotti på samme måte som Jupp og Bayern rævkjørte Barca og Tito. Bayern under Heynckes var helt råe å se på. Kanskje de ikke dominerte like voldsomt i ligaen som Pep sitt Barcelona, men herregud for en underholdning de ga i hver bidige kamp omtrent. For å ikke snakke om prestasjonene i CL. Guardiola står i mine øyne for trolig den kjedeligste fotballen i verden. Dog kanskje slått av van Gaal's United om dagen. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 LvG, Pep og Jose står alle for kjedelig fotball. Håper egentlig at ingen av de havner hos United uansett resultater (Vet at Pep er uaktuell nå da). Få inn noen som spiller underholdende fotball, så kan jeg takle å ligge på 3-8 plass en sesong, for nå er det nitrist å følge United (og flere andre lag). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå