Golf'ern Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Bam dette blir spennende Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) 1-2 cm over streken, men de hadde vel minst 1 situasjon i mot seg i forrige kamp (burde vært offside på Lukaku ved 1-0 siden han hindret utsikten for keeper). Hadde vært morsomt med straffekonk i dag også Endret 27. januar 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Tja, var rimelig klar. Synes den var ute ved første syn, men er vanskelig å forvente at assistent dommeren skal se den. Ikke var han bra plassert heller for øvrig. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Da blir det Liverpool - Man City. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Agueroooo...game over. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Agüero er så jævla god! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 De Bruyne inn... 2 mål. Kom tilbake til Chelsea pls Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Fitte. Hadde håpa på Everton i finalen. Mot City blir det mest sannsynlig tap... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Fitte. Hadde håpa på Everton i finalen. Mot City blir det mest sannsynlig tap... Ikke nødvendigvis. De kommer sikkert til å presse høyt og etterlate nok rom for ett Klopp-lag til å finne seg til rette. Det kan gå begge veier. Håper på straffer da Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 De Bruyne kommer til å være ute en god stund ass. Fy faen det der så helt forjævlig ut. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hva faen? Han har lagt til 3 minutter selv nå.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Hva faen? Han har lagt til 3 minutter selv nå.. Nei? De Bruyne lå nede i sånn 8 min. For en kjip avslutning for øvrig, Everton kom helt ut av rytmen når De Bruyne lå nede så lenge. Endret 27. januar 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 De Bruyne kommer til å være ute en god stund ass. Fy faen det der så helt forjævlig ut. Nøyaktig det samme skjedde meg for halvannet år siden og høyrekneet er fortsatt stivt etter én operasjon og 6 måneder på krykker (cool st0ry bro ). Fikk frysninger langt inn i rasshølet av å se den landingen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 De Bruyne kommer til å være ute en god stund ass. Fy faen det der så helt forjævlig ut. Kan fort være avgjørende for tittelsjansene til City. Hvis Arsenal holder spillerne sine skadefri (les Özil) så kan dere om ikke vinne i det minste være med helt til mai. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hadde håpt på derby i finalen, men er i det minste ikkje den samme fallhøgden med eit evt. tap mot City. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) De Bruyne kommer til å være ute en god stund ass. Fy faen det der så helt forjævlig ut. Hva var det som skjedde da? Så bare at det ble lagt til mange minutter. /Så det på Sumo nå ja, det så vondt ut der han landet./ Endret 27. januar 2016 av oOF Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Ble ragdollet og landet med hele vekten på kneet sitt, så ut som kneet twistet feil vei. Kan prøve å finne en GIF av det. Det er vel positivt det der så vidt jeg har forstått disse kneskadene korrekt, er vel rundt 2-3 måneder og ikke 6-7? Her: Endret 27. januar 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Nei? De Bruyne lå nede i sånn 8 min. For en kjip avslutning for øvrig, Everton kom helt ut av rytmen når De Bruyne lå nede så lenge. Ahh, da misforstod jeg noe. Trodde det ble lagt til 5 minutter! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 De Bruyne lå nede i sånn 8 min. Han lå nede i ca. 3 min. Når det skjedde hadde dommer planlagt å legge til 5 min. (som ble vist på tavla). Dermed la han til 3 min til og blåste av rundt 98:00. Var helt korrekt i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå