TurtelWar Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Herlig avslutning av Vardy Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Burde la Vardy ta straffene nå. Andre straffa han bommer denne sesongen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Men det var en massiv hands på Gestede. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Managerial motley crew If, as Jurgen Klopp attests, Alex Ferguson is the John Lennon of football, which famous musicians would best represent current Premier League managers? Arsene Wenger is Bono – puts on a great show, has strong beliefs and ethics but hasn't been number one in ages. Manuel Pellegrini is Mick Jagger – craggy-featured, super successful but knows it can't go on forever. Louis van Gaal is Kanye West – unrelentingly modest. Mark Hughes is Bruce Springsteen – earnest, straightforward and still believing in better times. Tony Pulis is Liam Gallagher – no-nonsense, confrontational, set in his ways. Slaven Bilic is Jack White – imposing, respected and, er, 'handy'. Steve McClaren is Josh Homme – ginger. Mauricio Pochettino is Chris Martin – leader of a group who can't quite convince they are among the best following a somewhat acrimonious divorce. Alan Pardew is Axl Rose – unwisely confident and rubs most people up the wrong way. Claudio Ranieri is Tom Meighan from Kasabian – well, he's met him. And they're Leicester fans. Oh, and Sam Allardyce is Meat Loaf. Surely no explanation is needed for that last one. 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Hva er galt med Riise? Han høres helt merkelig ut i intervjuet nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Hva er galt med Riise? Han høres helt merkelig ut i intervjuet nå.Prøver å kutte ut dialekten for å satse på jobb i media. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Hva er galt med Riise? Han høres helt merkelig ut i intervjuet nå.Prøver å kutte ut dialekten for å satse på jobb i media. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Vet ikke hva som er verst å høre på: Riise eller Fjørtoft. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Åhh, det forklarer de veldig merkelige jeg og er fra han! Kanskje han bare burde prate dialekt! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Det verste er sutringen på dette forumet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Sutringen over Riises dialekt? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Sutringen over enhver norsk kommentator eller gjest i et fotballstudio. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg syns det er bra at folk er forskjellige. Ikke alle liker tomater eller agurk, noen liker begge deler og noen takler ingen av de. Du får unnskyld meg for å spørre om hva som var galt med Riise i dagens intervju. Han hørtes helt retarded ut og hans forsøk på å legge om til bokmål var katastrofalt dårlig. Ellers enn akkurat det jeg var vitne til i dag har jeg ikke noe imot han. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Neida den var ikke rettet mot deg. Og du har sikkert et godt poeng. (Jeg så ikke intervjuet) Synes bare at det generelt er veldig mye ufortjent tyn mot alle tv-profiler på norske sportskanaler. Jeg synes det stort sett er svært bra. Dessuten er jeg en forbasket hykler, da jeg selvsagt har klaget selv 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Då har Naismith meldt overgang til Norwich. Skulle vere grei upgrade fra Jerome imo Kilde: http://www.canaries.co.uk/news/article/norwich-city-sign-steven-naismith-2910033.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå