fox Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Chelsea er bare heldig, CP har presset mest og Chelsea er heldig nok som fikk målet sitt. Også skulle de ha fått flere gule kort. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Kjedelig med skade på Hazard. Den eneste med skikkelig sprut i på Chelsea. Større sjans for CP nå da. Hazard har vært på grensen til pinilig dårlig denne sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Pent av Willian! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Så jævlig god Willian er. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Wow, to mål på tiden det tok å lage middag. Dette er en sterk seier av Chelsea og kanskje vendepunktet for en tung sesong. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Vendepunkt tror jeg ikke før jeg ser det. Heggelund har jo sagt det ved hver eneste anledning siden førstemålet, men alle kan spille en god kamp. Snakkes i slutten av januar, om vi fortsetter med godt spill og resultater ut måneden så er jeg med på at dette faktisk kan snu og bli en noenlunde anstendig sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Gjorde kokoskrem ut av fantasyrunden min med Scott Dann i midten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Gjorde kokoskrem ut av fantasyrunden min med Scott Dann i midten Hadde heldigvis forsatt nok tro på mitt eget lag til at Dann havnet på benken denne runden. Men ja, denne runden med FPL... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 For et helt sinnssykt skudd av Kane. Det der fortjente å gå inn. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hvordan ble det ikke mål til Harry Kane på det skuddet? Den gikk jo praktisk talt inni målet :ohmy: Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Dæven for et mål. Herlig kamp her nå. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Aron Lennon! Haha hvem andre? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Godt for Lennon å få sin revansje. Tottenham har ikke behandlet ham med respekt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Godt for Lennon å få sin revansje. Tottenham har ikke behandlet ham med respekt. Nuvel, han har tilsynelatende ikke hatt den beste innstillingen heller de siste årene i klubben. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Herremin, for noen skudd som ikke går i mål. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Helt vilt at ikke det er flere enn ett mål. Helt sykt med nydelige sjanser og skudd ? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Godt for Lennon å få sin revansje. Tottenham har ikke behandlet ham med respekt. Nuvel, han har tilsynelatende ikke hatt den beste innstillingen heller de siste årene i klubben. Du får mene hva du vil, jeg synes at Tottenham skulle ha håndtert saken bedre enn det de gjorde. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Godt for Lennon å få sin revansje. Tottenham har ikke behandlet ham med respekt.Nuvel, han har tilsynelatende ikke hatt den beste innstillingen heller de siste årene i klubben. Du får mene hva du vil, jeg synes at Tottenham skulle ha håndtert saken bedre enn det de gjorde. Og hva annet enn å ikke la han spille og selge han er det klubben har gjort? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Og hva annet enn å ikke la han spille og selge han er det klubben har gjort? Sette ham ned til juniorlaget uten å gi beskjed, snakket ikke med ham og sånt? Synes at Tottenham skulle ha hevet seg over det og ta det opp direkte med ham, forklare at det er beklagevis ikke plass til ham og ønske ham lykke til videre. Og imens skulle han ha fått trent med laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå