Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vendepunkt tror jeg ikke før jeg ser det. Heggelund har jo sagt det ved hver eneste anledning siden førstemålet, men alle kan spille en god kamp. Snakkes i slutten av januar, om vi fortsetter med godt spill og resultater ut måneden så er jeg med på at dette faktisk kan snu og bli en noenlunde anstendig sesong.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gjorde kokoskrem ut av fantasyrunden min med Scott Dann i midten

Hadde heldigvis forsatt nok tro på mitt eget lag til at Dann havnet på benken denne runden. 

Men ja, denne runden med FPL...

Lenke til kommentar

Godt for Lennon å få sin revansje. Tottenham har ikke behandlet ham med respekt.

Nuvel, han har tilsynelatende ikke hatt den beste innstillingen heller de siste årene i klubben.

Du får mene hva du vil, jeg synes at Tottenham skulle ha håndtert saken bedre enn det de gjorde.

Lenke til kommentar

Godt for Lennon å få sin revansje. Tottenham har ikke behandlet ham med respekt.

Nuvel, han har tilsynelatende ikke hatt den beste innstillingen heller de siste årene i klubben.

Du får mene hva du vil, jeg synes at Tottenham skulle ha håndtert saken bedre enn det de gjorde.

Og hva annet enn å ikke la han spille og selge han er det klubben har gjort?

Lenke til kommentar

Og hva annet enn å ikke la han spille og selge han er det klubben har gjort?

Sette ham ned til juniorlaget uten å gi beskjed, snakket ikke med ham og sånt? Synes at Tottenham skulle ha hevet seg over det og ta det opp direkte med ham, forklare at det er beklagevis ikke plass til ham og ønske ham lykke til videre. Og imens skulle han ha fått trent med laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...