Golf'ern Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Gerrard retiring & wants a coaching job at Liverpool. Imagine if in a few years all the clubs had their legends as managers? United with Giggs Liverpool with Gerrard Arsenal with Henry Chelsea with Lampard Man City with Stephen Ireland u won today Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Må da være lov når det er så gøy. Er vel ikke et voldsomt antall City-fans her inne som skal sutre heller. Photoshop-tråden burde vel kanskje bytte navn til mer generell humor, da, ikke bare bilder. Endret 3. januar 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hadde helt glemt den Photoshop-tråden. Men jeg skjønner meg ikke på enkelte, så fort det er noe de ikke liker så skal de sutre om det. Er det så mye vanskeligere å bare ignonere det enn å bruke enda mer tid på å skrive om det og lage en større sak ut av det? Og hvis det er så jævla ille så finnes det en rapporter-funksjon. Men det gir jo ikke upvotes da. Ingen som sutrer, men det er seriøst så jævlig mye at det blir irriterende. Du er som han fyren som konstant skal være morsom, men som ender opp med å bli så jævlig irriterende. Mye av det du poster har sin humor, men med måte. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Kan forstå det når det er i et lags klubbtråd, men når innlegget er relevant til tråden her og ingen lag / brukere hører hjemme her mer enn andre, så kan dere lukke munnen litt. Det er enorme mengder sutring her inne, det er ikke til å tro til tider. Sikter ikke til noen spesielle... Dette er en fellestråd og når ikke moderatorene eller Mchansern har slått ned på det tenker jeg at det er innafor. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Sant nok det, men så lenge det kommer fra United-leieren er takhøyden veldig høy. Jeg hadde blitt kastet ut for lengst om jeg hadde holdt på sånn. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Når jeg poster morsomme ting så tenker jeg ikke på å prøve å være morsom. Jeg ser det jeg synes er morsomt og poster det her fordi kanskje andre synes at det kan være morsomt. Bare for å dele morsomheter. Men den irriterende delen forstår jeg nada av. Det er bare enkle poster, ikke noen diskusjon jeg byr på. Synes man ikke at det er interessant så er det mye lettere å ignonere det enn å skrive sutrete innlegg. Det gjør jeg. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Folk lar seg irritere og fornærme av alt mulig her inne. Husker dagene da banter var tillatt. Morsomme tider. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Sant nok det, men så lenge det kommer fra United-leieren er takhøyden veldig høy. Jeg hadde blitt kastet ut for lengst om jeg hadde holdt på sånn. Nei, nei, nei.. Du er jo her enda, er du ikke? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Enig med Emils, jeg. Ikke at jeg gidder å irritere meg over de elendige vitsene til President, faktisk scroller jeg bare fort over det meste av det han skriver, men fatter virkelig ikke at fyren ikke evner til å innse den tørre humoren sin... Ironisk nok er det han som kaller andre for sutrete når han blir sutrete selv eller føler seg butthurt når noen kommer med stikk mot United f,eks. Han er som den snåle fyren på festen som skal prøve å være kul med de andre gutta, men prøver altfor hardt. Tror han egentlig bare trenger å få seg litt kos stakkars 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Du kunne ikke ha scrollet fort forbi dette også? Når folk bevisst prøver å provosere slik som du alltid gjør i kamptrådene så kan det hende at jeg reagerer, men jeg har aldri knocket ned folk eller kalt dem retard og lignende for det. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Det verste er uansett når folk tror de har mer grunn til å poste i enkelte tråder enn andre, og når dem til og med tar seg frekkheten i å belære andre i når man skal kunne poste stikk mot andre klubber... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Men det gir jo ikke upvotes da. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Dette er en fellestråd og når ikke moderatorene eller Mchansern har slått ned på det tenker jeg at det er innafor. Eeeehehehe! Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Ganske pent av Samuelsen det her (riktignok ikke det høyeste nivået, men lover godt for norsk fotball). Endret 3. januar 2016 av blured 2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Må at jeg ble litt overasket over at West Ham valgte å låne gutten ut. Var kanskje WHs beste spiller under preseason.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Grei åpning på kampen nå! Håper sterkt på CP-mål snart! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Kjedelig med skade på Hazard. Den eneste med skikkelig sprut i på Chelsea. Større sjans for CP nå da. Endret 3. januar 2016 av Espp Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Oii, oii, oii! Nærmer seg nå. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Deilig mål! Fin fin kontring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Chelsea er igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå