Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Gerrard retiring & wants a coaching job at Liverpool.

Imagine if in a few years all the clubs had their legends as managers?

United with Giggs

Liverpool with Gerrard

Arsenal with Henry

Chelsea with Lampard

Man City with Stephen Ireland

:rofl:

u won today :rofl:  :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde helt glemt den Photoshop-tråden. Men jeg skjønner meg ikke på enkelte, så fort det er noe de ikke liker så skal de sutre om det. Er det så mye vanskeligere å bare ignonere det enn å bruke enda mer tid på å skrive om det og lage en større sak ut av det? Og hvis det er så jævla ille så finnes det en rapporter-funksjon. Men det gir jo ikke upvotes da.

Ingen som sutrer, men det er seriøst så jævlig mye at det blir irriterende. Du er som han fyren som konstant skal være morsom, men som ender opp med å bli så jævlig irriterende. Mye av det du poster har sin humor, men med måte.

Lenke til kommentar

Kan forstå det når det er i et lags klubbtråd, men når innlegget er relevant til tråden her og ingen lag / brukere hører hjemme her mer enn andre, så kan dere lukke munnen litt. Det er enorme mengder sutring her inne, det er ikke til å tro til tider. Sikter ikke til noen spesielle...

Dette er en fellestråd og når ikke moderatorene eller Mchansern har slått ned på det tenker jeg at det er innafor.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg poster morsomme ting så tenker jeg ikke på å prøve å være morsom. Jeg ser det jeg synes er morsomt og poster det her fordi kanskje andre synes at det kan være morsomt. Bare for å dele morsomheter. 

Men den irriterende delen forstår jeg nada av. Det er bare enkle poster, ikke noen diskusjon jeg byr på. Synes man ikke at det er interessant så er det mye lettere å ignonere det enn å skrive sutrete innlegg. Det gjør jeg. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Folk lar seg irritere og fornærme av alt mulig her inne. Husker dagene da banter var tillatt. Morsomme tider.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med Emils, jeg. Ikke at jeg gidder å irritere meg over de elendige vitsene til President, faktisk scroller jeg bare fort over det meste av det han skriver, men fatter virkelig ikke at fyren ikke evner til å innse den tørre humoren sin...  Ironisk nok er det han som kaller andre for sutrete når han blir sutrete selv eller føler seg butthurt når noen kommer med stikk mot United f,eks. 

Han er som den snåle fyren på festen som skal prøve å være kul med de andre gutta, men prøver altfor hardt.

Tror han egentlig bare trenger å få seg litt kos stakkars :(

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...