Mr. President™ Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Pardiola for a reason. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Åh, det hadde vært vidunerlig. Tenk : Alan Pardew som manager for Real Madrid. Det høres bra ut. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Ah.. om bare kalenderår var måten man vant ligaen på. Sterk sluttspurt eller start som regel for oss. Enten så må vi redde 4. plassen eller så kollapser vi totalt. Krysser fingrene for at 2016 blir annerledes Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Det skal ikke forundre meg om Arsenal detter av i februar/mars og Manchester City kommer som et lokomotiv når de får i gang alle spillerne. Egentlig håper jeg ikke at det skjer, mer moro om Arsenal (eller Leicester!) vinner serien kontra et noe uinteressant City-lag for min del. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Det skal ikke forundre meg om Arsenal detter av i februar/mars og Manchester City kommer som et lokomotiv når de får i gang alle spillerne. Egentlig håper jeg ikke at det skjer, mer moro om Arsenal (eller Leicester!) vinner serien kontra et noe uinteressant City-lag for min del. Arsenal dettet helt klart av. Det er ikke lenge til man møter Liverpool, Stoke borte og Chelsea hjemme. Det er 0 poeng, kanskje 1-2 hvis man er heldig. I februar møter man Soton, Leicester og United. Ikke mange poengene der heller. Mars blir også vanskelig med Tottenham og Everton borte. Skal et under til å klare topp 4 med overraskelsene Leicester og Watford, samt Spurs og Liverpool i form. Arsenal har snublet for mye i høst mot lag som West Ham, Soton, Pool og Spurs hjemme, West Brom, Norwich. Topp 4 blir City, Leicester, Spurs og Pool. Endret 31. desember 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Digg å melde at det skal et under til å klare topp 4 når man leder serien. Faen meg mer patetisk enn meg, og jeg er Newcastlesupporter. 8 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Nå er det jo videnkjent at Benbjo bare er ute etter å provosere med alt sitt svada. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Nå er det jo videnkjent at Benbjo bare er ute etter å provosere med alt sitt svada.God underholdning da. Blir som å lese gamle eventyr om troll. ? 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Det skal ikke forundre meg om Arsenal detter av i februar/mars og Manchester City kommer som et lokomotiv når de får i gang alle spillerne. Egentlig håper jeg ikke at det skjer, mer moro om Arsenal (eller Leicester!) vinner serien kontra et noe uinteressant City-lag for min del. Arsenal dettet helt klart av. Det er ikke lenge til man møter Liverpool, Stoke borte og Chelsea hjemme. Det er 0 poeng, kanskje 1-2 hvis man er heldig. I februar møter man Soton, Leicester og United. Ikke mange poengene der heller. Mars blir også vanskelig med Tottenham og Everton borte. Skal et under til å klare topp 4 med overraskelsene Leicester og Watford, samt Spurs og Liverpool i form. Arsenal har snublet for mye i høst mot lag som West Ham, Soton, Pool og Spurs hjemme, West Brom, Norwich. Topp 4 blir City, Leicester, Spurs og Pool. Godt nyttår Benbjo! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Det skal ikke forundre meg om Arsenal detter av i februar/mars og Manchester City kommer som et lokomotiv når de får i gang alle spillerne. Egentlig håper jeg ikke at det skjer, mer moro om Arsenal (eller Leicester!) vinner serien kontra et noe uinteressant City-lag for min del. Arsenal dettet helt klart av. Det er ikke lenge til man møter Liverpool, Stoke borte og Chelsea hjemme. Det er 0 poeng, kanskje 1-2 hvis man er heldig. I februar møter man Soton, Leicester og United. Ikke mange poengene der heller. Mars blir også vanskelig med Tottenham og Everton borte. Skal et under til å klare topp 4 med overraskelsene Leicester og Watford, samt Spurs og Liverpool i form. Arsenal har snublet for mye i høst mot lag som West Ham, Soton, Pool og Spurs hjemme, West Brom, Norwich. Topp 4 blir City, Leicester, Spurs og Pool. Ja, dere burde nok frykte nedrykk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Wow, 1 mål på seks kamper. Sterkt Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Leicester bomma på straffe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 "58 Straffebom Bournemouth: Mahrez. Bommer!!! Skyter i keeperhøyde og Elliot er der. Strålende redning av Bournemouth-keeperen." Sterkt av Elliot. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Tettey med mål igjen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Faen, Rooney United har våknet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå