Jotun Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Liker du ikke hjørnespark?Eg skjønner ikke hva det har med denne diskusjonen å gjøre? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Det er ikke offside på hjørnespark. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Fordi det ikke er noen hensikt med det. Har du røyket noe? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Det er ikke lov å score selvmål direkte fra hjørnespark. Og jeg som trodde jeg kunne fotballreglene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Det er ikke offside på hjørnespark.Skjønner fortsatt ikke hva dette har med diskusjonen å gjøre? Har eg sagt at eg ikke vil ha offside? Eller at eg misliker alle situasjoner som ikke innebærer offside? Eg henger virkelig ikke med nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Det er ikke lov å score selvmål direkte fra hjørnespark. Og jeg som trodde jeg kunne fotballreglene.Det er en fantastisk regel men gjelder vel alle dødballer? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det er ikke lov å score selvmål direkte fra hjørnespark. Og jeg som trodde jeg kunne fotballreglene.Det er en fantastisk regel men gjelder vel alle dødballer? Aner ikke. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det er ikke lov å score selvmål direkte fra hjørnespark. Og jeg som trodde jeg kunne fotballreglene.Det er en fantastisk regel men gjelder vel alle dødballer? Hvorfor er det en regel? Og hvordan skal det i det hele tatt skje på noe annet enn utspark fra mål? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det blåser kraftig og du druser til fra corner men sklir slik at ballen treffer ytterst på skoen og fyker av gårde mot ditt eget mål. Keeperen er selvsagt oppe i motstanders felt slik at ingen får hindret at ballen havner i eget nett. Lol. Får motstanderen corner da? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Så dersom en forsvarer header et hjørnespark i eget mål så annuleres det? Eller snakkes det om at man tar corner fra motstanders banehalvdel og setter ballen i eget mål 100 meter unna? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Den må gå direkte i eget mål, så via en forsvarer vil være godkjent. Man må sette den i mål 100 meter unna ja. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Et tenkt tilfelle er kanskje at man leder mot slutten av kampen, får corner og velger å spille ballen tilbake til egen keeper for å bruke tid, keeper bommer på mottaket og ballen går i eget mål. Hehe, hva skjer da? Corner til motstander i den enden av banen der ballen gikk i mål?Drop?Ny corner? Noen som kan prøve på FIFA og se om spillet kræsjer? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det sto ikke noe om det i reglene for corner. Kanskje det er en egen regel for annullerte mål? Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Tror det blir indirekte frispark til motstander. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Indirekte frispark, som tas fra eget hjørneflagg?Eller fra målstreken? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Corner til motstander. Er ikke et uvanlig spørsmål på dommerprøver. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Jovisst blir det corner. Min feil. According to the laws of the game, if a player puts the ball into their own goal directly from a restart of play (e.g. direct and indirect free kicks, drop-balls, and throw-ins) without the ball being touched by any other player, a corner kick is awarded to the other team and not an "own goal" which it would appear to be. Such incidents are extremely rare. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Corner_kick Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 https://streamable.com/6g9s?t=19.6 Stokelona. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Når alt det andre er tatt med, ble det fornuftigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå