Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Utrolig hvor dårlig spillerne til Liverpool, Chelsea og United har spilt denne sesongen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Umulig å vinne på tipping disse dager..?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 442 er tilbake med Leicester og Watford. Slik fotball skal spilles. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Edit: trodde jeg var i kamptråden. Deilig mål og kamp fra Watford! Endret 20. desember 2015 av Espp Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 1 poeng unna CL nå Watford, Leicester light? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Bor sammen med en Chelsea-supporter og United-supporter så vi støtter opp hverandre i misnøyen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Bor sammen med en Chelsea-supporter og United-supporter så vi støtter opp hverandre i misnøyen. Slik som dette? 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Bytter på å være i midten,men ja. Endret 20. desember 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Dette kan bli en tung kamp. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 West Ham har i alle fall unnskyldninger med skader, men fyfaen for en begredelig kamp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 1 poeng unna CL nå Watford, Leicester light? Tenk om ingen av de tradisjonelle topp 4 skulle klare det. Hadde vært et sjokk fotballen ikke har sett maken til Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Bafetemi Gomis er faen meg værre enn Adebayor til å stå i offside. Makan til drittspiller. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 442 er tilbake med Leicester og Watford. Slik fotball skal spilles. .. og akkurat det er veldig interessant! Begge de lagene flyr høyt med en spillestil som veldig lenge har blitt sett på som relativt "primitiv". Storlagene går på skrell på skrell med sine 4-2-3-1, raske vinger, ballbesittelse og pasninger langs bakken. Vi kan ta med Swansea og Southamptons fall denne sesongen også, som også er lag som liker å trille. Er storklubbenes ujevnheter og koko-tabellen en tilfeldighet eller en tendens? Jeg begynner å helle mest mot det siste. Og det er jo en seier for fotballen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Bor sammen med en Chelsea-supporter og United-supporter så vi støtter opp hverandre i misnøyen. Var på fest på lørdag, hvor samtlige utenom meg var United-supportere. Rene AA-møtet, alle legger ut om hvor fælt det har vært i det siste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Så sitter du der midt bland alle alkoholikerne og er heroinist i forhold 5 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 tror jeg aldri har vært så forsiktig med hva jeg skulle si til kompisen min som var united supporter når vi så norwich-manu kampen, sa på forhånd at tettey avgjør dette garantert slik som king gjorde, men underveis så greide jeg å holde meg fra å si noe mobbende, i og med at jeg så for meg liverpool gå på en smell om ikke dagen etterpå så i løpet av noen andre kamper. nitriste greier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 https://www.youtube.com/watch?v=daG8H-PSbBk Özil eller Silva? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Mange gode poenger der. Ville valgt Silva på generell basis. Vært god i alle år i City, mens det tok Ozil 3 sesonger å bli god i Arsenal. Ja, Ozil er nok best av de to akkurat nå, men Silva har generelt sett vært den bedre spilleren. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Var Silva sine to første sesonger i City bedre enn Øzil sine to i Arsenal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå