Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Flaks for Leicester! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Nå har ikke jeg fått sett veldig mange kamper denne sesongen, men om Chelsea har spilt i nærheten av det de har gjort i dag skjønner jeg ikke hvorfor de ligger der de ligger på tabellen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Både Lanzini og Reid ute i 4-6 uker for West Ham. I tillegg til Moses, Payet og Sakho. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Nå har ikke jeg fått sett veldig mange kamper denne sesongen, men om Chelsea har spilt i nærheten av det de har gjort i dag skjønner jeg ikke hvorfor de ligger der de ligger på tabellen. FA har ikke noe med CL og gjøre. Så blir litt lettere når man ikke blir bortdømt. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Lol Lovren nominert til månedens spiller Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Nå har ikke jeg fått sett veldig mange kamper denne sesongen, men om Chelsea har spilt i nærheten av det de har gjort i dag skjønner jeg ikke hvorfor de ligger der de ligger på tabellen. Synes ikke vi spillet vårt tilsier at vi skal ligge så langt nede, men slik vi spilte mot Porto har vi ikke spilt siden 2014. Kampen mot Leicester blir uten tvil spennende. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Lol Lovren nominert til månedens spiller Özil eller Deulofeu, men Lovren er på listen. Fy faen for en joke... 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Chat shit get banged Fullt fortjent at det går til Vardy ja. Merkelig skrue både på og utenfor banen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Klareste seieren hittil. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Prestasjonsmessig fortjener han det. Flaks for han at det ikke går på personlighet på/av banen, da hadde han ikke blitt nominert. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Prestasjonsmessig fortjener han det. Flaks for han at det ikke går på personlighet på/av banen, da hadde han ikke blitt nominert. Fortjent ja, hvorfor skal personlighet ha noe å si i en slik kåring? 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Fordi folk ikke gidder å stemme på idioter. Enten det er FA, fotballspillere eller fans. 1 Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Den dagen "Månedens spiller" ikke lenger bedømmes utelukkende ut i fra sportslige prstasjoner på fotballbanen, er den dagen hele kåringen mister 100% av sin verdi og seriøsitet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 "Den dagen"? At folk har unnlatt å stemme på enkelte spillere pga oppførsel har nok hendt allerede. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Lukaku igjen! Deulofeu er i knallform. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Faen Kone, nære å gi meg masse poeng på fantasy der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Kanonkule fra Baines i stanga der. Steike. Var vel med høyre og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Norwich kjører uavgjort-toget hardt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå