Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Di Mara ville jo ikke til dere, men dere ble en plass å tjene litt penger før han gikk til PSG.

Ronaldo, spiller det noe trille om han var en god spiller eller ukjent før han kom til United?.

Tror du har missforstått hva et springbrett er.

 

Er vel en ærlig sak det. Selv om dere er en stor klubb så er ikke Manchester noe spesielt bra by, ikke Liverpool heller nå som det er sagt.

Og siden de fleste fotballspillere har WAGs så er klubber i bedre byer mer interessente.

 

Er en grunn til at byer som Barcelona, London, Madrid, Munich, Paris etc trekker til seg mye spillere, selv om kanskje ikke alle lagene i disse byene jevnt kjemper  i toppen av Europeisk fotball.

 

Det positive med dette er at når store spillere kommer til disse litt mindre "urbane" stedene i f.eks England så kommer de grunnet klubben og fotballen. Endel bruker gjerne som springbrett og lønn spiller nok en trille ja, men de kommer nok ikke grunnet den vakre byen som enkelte andre lag også opplever.

 

Hadde du ploppet WestHam eller Tottenham i Stoke så kan du være sikker på at de ville ikke fått en brøkdel av de gode spillerene de har hatt innom seg opp igjenom årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Liverpool er nå et springbrett :)

Sånn som United .

Derfra går de til større klubber som PSG

Har til gode å høre fra en spiller som visstnok er aktuell for United at klubben og ligaen er et flott springbrett videre i karrieren ja.

Kom gjerne med eksempler, for det er jo greit å vite....

Har vel ikke nevnt om spillere som er aktuelle?

NeyNei, men det gjorde eg. Pato sin manager omtaler Liverpool som et springbrett. Det har eg aldri sett før og må være trist.

 

Hva en klubb faktisk er har eg aldri uttalt meg om så ser ikke relevansen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...