Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Liverpool er nå et springbrett :)

Sånn som United .

Derfra går de til større klubber som PSG

Har til gode å høre fra en spiller som visstnok er aktuell for United at klubben og ligaen er et flott springbrett videre i karrieren ja.

Kom gjerne med eksempler, for det er jo greit å vite....

Lenke til kommentar

United er definitivt en storklubb, men er ikke lenger helt i toppen (toppklubb) når det kommer til nivå. Om en skal rangere klubbene etter hvor attraktive de er å spille for, så tenker jeg noe ala dette: (Ikke rangert innad i hver bolk)

 

Barcelona

Bayern

Real Madrid

 

PSG (gode lønninger, garantert CL, men Ligue 1 ikke det mest interessante), så mulig de burde ett hakk ned.

 

City

Chelsea

Arsenal

United

Juventus

 

Dortmund (havner opp om den nye manageren viser at han kan prestere)

Atletico Madrid

 

Inter

Milan

Liverpool

 

Tottenham

Valencia

Sevilla

Roma

Lazio

Napoli

Wolfsburg

Bayer Leverkusen

Lyon

Ajax

PSV

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, ja er ikke akkurat en vitenskapelig liste jeg har brukt lange tiden på, men Porto og Benfica burde absolutt vært med ja. Ellers så følger jeg ikke nok med på Italiensk Serie A til å vite nøyaktig hvordan det står til med AC Milan og Inter, kontra Roma. De to Milano-klubbene har jo ligget nede med brukket rygg i noen år, men usikker på hvordan fremtiden ser ut for de.

 

Ellers så har det ganske mye å si hvor en kommer fra, den lista er jo skrevet med ganske engelske øyne. Jeg regner f.eks med at mange italienere, kroater, serbere, osv, ville valgt Roma, Inter, Milan, Napoli og Lazio osv, foran f.eks Liverpool og Tottenham (eller tilsvarende lag i Spania/Tyskland). Og det samme med spanjoler, portugisere og tyskere i hjemlig serie.

Lenke til kommentar

 

 

Liverpool er nå et springbrett :)

Sånn som United .

Derfra går de til større klubber som PSG

Har til gode å høre fra en spiller som visstnok er aktuell for United at klubben og ligaen er et flott springbrett videre i karrieren ja.

Kom gjerne med eksempler, for det er jo greit å vite....

 

Har vel ikke nevnt om spillere som er aktuelle?

Jeg snakker generelt sett.

To av de mest profilerte som brukte dere som springbrett er Di Mara og Ronaldo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...