Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal, Norwich, Leicester og Chelsea ute av turneringen i kveld. Det må en vel kalle skuffende, Carling Cup eller ikke.

 

Chelsea stilte et toppet lag, så "krisen" som media kaller det vil fortsette i tillegg videre. Arsenal blandet godt mellom unge talenter og førstelagsspillere, og ble straffet hardt for det.

 

Egentlig ikke en dum turnering å ryke ut av tidlig etter min mening. Liten premie, null anerkjennelse og skaper en større belastning på troppen. Alt i alt ikke verd de ekstra kampene for lag som garantert får CL/EL-plass.

Lenke til kommentar

Arsenal, Norwich, Leicester og Chelsea ute av turneringen i kveld. Det må en vel kalle skuffende, Carling Cup eller ikke.

 

Chelsea stilte et toppet lag, så "krisen" som media kaller det vil fortsette i tillegg videre. Arsenal blandet godt mellom unge talenter og førstelagsspillere, og ble straffet hardt for det.

 

Egentlig ikke en dum turnering å ryke ut av tidlig etter min mening. Liten premie, null anerkjennelse og skaper en større belastning på troppen. Alt i alt ikke verd de ekstra kampene for lag som garantert får CL/EL-plass.

Kjempefin turnering for City som kan stille med 11 Blags spillere og som fortsatt er bedre enn motstander sitt lag.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke en dum turnering å ryke ut av tidlig etter min mening. Liten premie, null anerkjennelse og skaper en større belastning på troppen. Alt i alt ikke verd de ekstra kampene for lag som garantert får CL/EL-plass.

 

Morsomt å vinne men veldig kjipt å komme langt uten resultat av de grunnene du nevner, ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var vel en statistikk som viste antall dager skadet for litt siden? Den gir jo et langt bedre bilde.

Kan jo stille spørsmål til hva som blir regnet som en skade? Rooney fikk vel et kutt sist sesong, men da spilte han jo bare med bandasje rundt hodet i noen kamper ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...