Muffinss Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Han stilte ikke til intervju. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Haha, artig fra (for øyeblikket) eier av klubben. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 1 down. 450 igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Jeg tror det er Wayne Rooney. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Begge er Arsenal spillere , den ene er landslagspiller for England som det nevnes , den andre tror jeg er Giroud. Jeg stoler ikke på menn som bruker undikk Endret 24. oktober 2015 av AllFather Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Begge er Arsenal spillere , den ene er landslagspiller for England som det nevnes , den andre tror jeg er Giroud. Jeg stoler ikke på menn som bruker undikk Det ryktes sterkt at det er snakk om Henderson. Men hvem bryr? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Fatter ikke hvorfor det å være mer "femi" enn andre tilsier at man skal være homofil? Tipper det er en Charlie Adam eller noe. Han virker å være jævlig glad i menn... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kanskje fordi mange homofile menn er ganske feminine? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 De fleste homofile er ikke feminine. Det er et medieskapt bilde av hvordan "homofile menn er". 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) De fleste homofile er ikke feminine. Det er et medieskapt bilde av hvordan "homofile menn er". De fleste homofile er ikke spesielt feminine nei, men de fleste menn som er stereotypisk feminine er homofile. De er lettere å spotte i hverdagen, og derfor lettere å fundere over om de er homofile eller ei. Det er kanskje litt medieskapt, men er mye av det samme man møter i hverdagen. De som ikke skiller seg ut som feminine homofile ser man det ikke på før de sier det. Hele debatten om å gjette hvem som er homo er ganske teit. Selv menn som er gifte med kvinnfolk kan komme fram som homofil og at de separerer seg fra kona. Ikke det mest sannsynlige, men det skjer. Vet ikke hvordan supporter-miljøet i England er angående homofile, men håper de er støttende. Sikkert en del hooligans som er homofober. Endret 24. oktober 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Nå skrev ikke jeg at de fleste homofile er feminine, men at mange er det. Det er som Kameleonen skriver, at det er lettere å peke på feminine som homofile (ettersom mange som er feminine også er homofile) enn de som ikke er så feminine. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Det ryktes sterkt at det er snakk om Henderson. Men hvem bryr? http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/liverpool-captain-jordan-henderson-dashes-9007241 Da kjører'n i begge felta i så fall Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Og han vil da være den første homofile mann i verden som har dame..... 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Det er jo tragisk at de skal drøye med å komme ut. De lager jo en sak ut av det kun for PR sin skyld. Ikke komme ut før neste sesong? Håpløst. Det er da bare å fortelle om man er homo eller ikke. Trenger ikke å lage en voldsom sak ut av det. Tror det er Sanchez, ettersom dama slo opp pga han ikke klarte å tilfredsstille henne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Så mourinho prøvde å finsnakke litt med dommerne i pausen i dag? Hvor langt over "sprøyte gærn" kan han havne. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Begge er Arsenal spillere , den ene er landslagspiller for England som det nevnes , den andre tror jeg er Giroud. Jeg stoler ikke på menn som bruker undikk Henderson og Sturridge sikkert. Liverpool digger jo sopere. (ironi intended). Giroud blei jo busta mens han hadde seg med ei elskerinne på hotell like før en kamp. Så tviler ekstremt sterkt på at det er han for å si det sånn. Uansett så gir jeg fullstendig faen i om noen Arsenalspillere er homofile eller ikke. Så lenge de gir alt og presterer for klubben så er de gode nok for meg! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Ikke at jeg bryr meg spesielt men jeg hadde hoppet rett på Hendo hadde sjansen bydd seg. edit: full homo. Endret 25. oktober 2015 av The Doctor Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Topp 10 diggeste i PL? Yaya og Martial kommer høyt opp på min liste, selv om jeg ikke er noen utbredt niggalover utseendes-messig generelt. Savner Niko Krancjar og Berbatov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå