Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Premier-League-stjerne-raser-mot-manglende-respekt-621997_1.snd

 

Yaya er ute og sutrer igjen. Jeg anerkjenner han virkelig som en fantastisk fotballspiller, men som person virker han å være narsissistisk. Om at han, i følge seg selv, ikke blir hyllet nok:

 

"Midtbanespilleren er så opprørt over behandlingen han mener han har fått at han ikke vil at sønnene hans skal følge i hans fotspor.

 

- Jeg vil ikke at de skal gjennomgå det jeg har opplevd. Det har såret meg, sier han i intervjuet."

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Catch 22 det er egentlig. Tvinges man til å bruke engelske spillere så faller kvaliteten på ligaen generelt og topplagene spesielt.

 

Er generelt enig dog. Flaut å se feks Arsenal spille uten en eneste brite.

 

Sier jo litt at det satses mer på utenlandske talenter enn lokale. Soton er kanskje unntaket her. De er jævla bra på å fostre opp lokale spillere.

Lenke til kommentar

Arsenal har et helt greit antall engelskmenn (6-7)

- Chambers, Ox, Ramsey (?), Welbeck, Walcott, Gibbs, Wilshere

 

Manchester United (7):

- Jones, Smalling, Carrick, Rooney, Young, Wilson, Shaw.

 

Chelsea (3):

- Terry, Cahill, Ruben Loftus-Cheek

 

Liverpool (7-8):

- Clyne, Milner, Henderson, Sturridge, Lallana, Allan (?), Ings, Ibe. 

 

Manchester City (3):

- Hart, Delph, Sterling. 

 

 

Tallene til United, Liverpool og Arsenal er ikke så ille egentlig, mange av disse starter jo hver eneste kamp også. Problemet er vel at det er såpass få av dem. Everton har noen gode nå (Stones, Barkley) og Southampton fostrer vel opp flere med tiden hvis de ikke endrer fokuset over til nederlandske talenter. (har jeg glemt noen, så si ifra!)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...