Jefe Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dommerne den siste uken i denne fantastiske ligaen... har ikke ord. Stamford Bridge, Luiz + straffen. City - Wigan, se Richards på Cleverly.. Arsenal - Sunderland, rødt kort + straffe til Sunderland-spilleren, dritklar. Og Arsenal scorer et onside-mål som blir gitt offside. I dag? Carragher gjør dette: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/197085_10150450148820585_694135584_17824667_7961550_n.jpg OOOOOOG RAFAEL!!!!! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nei, Jefe, som tc skriver er det Dowd sin feil at Rafael went wild. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vel Dowd er kjent for å bedrive litt vodoo på si. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Litt morsomt at Øvrebø fikk gjennomgå hardt overalt i media etter CL-semien, mens PL-dommerne slipper unna med ting som er verre uke inn, uke ut. Dommerstanden i PL er latterlig. 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Øvrebø bør holde seg til tippeligaen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Syns dommerstanden får gjennomgå ganske kraftig på forumet her ivertfall. Fult fortjent tyn også. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg er sikker på at de er her inne daglig og tar til seg kritikken, Daniel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Satser på det. Sikkert derfor Webb ikke har dømt United siden januar. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 De hadde vært innlagt på galehuset for mange år siden om de hadde lest her Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Var en fantastisk kamp melleom Wolves og Spurs i går, synd med resultatet, men var meget underholdende. Oddsen for at både Doyle og Defoe skulle putte 2 skulle jeg likt å sett. PL sine minst målfarlige spillere uten tvil. West Ham har virkelig bedret seg ettet ankomsten av Hitzelsberger og Demba Ba, og går mot sikker plass. Blir vanskelig å holde seg, men får håpe at Blackpool eller noen a de andre lagene får en liten kollaps. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Birmingham, Blackpool og Blackburn ned? Ja takk Ikke et bra år å starte på B eller W, bare Bolton slipper unna, av 8 lag. Stearmans scoring skulle stått. Dere fortjente 3 poeng igår syntes jeg. Underholdne å se på i alle fall. Endret 7. mars 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Wigan kan rett og slett ikke rykke ned. Tidenes walkover-lag for United, samtidig som at de ofte tar poeng fra rivalene våre. Synd om de faller. Ellers er QPR enda et skritt nærmere opprykk. Moro med litt andre lag også, og ikke de samme som rykker opp og ned hvert år. Håper minst et av de walisiske laga også kommer. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 ned med wigan, west brom og siste er jeg usikker på men tror jeg havner på birmingham. Mine håp =P Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Birmingham, Blackpool og Blackburn ned? Ja takk Ikke et bra år å starte på B eller W, bare Bolton slipper unna, av 8 lag. Stearmans scoring skulle stått. Dere fortjente 3 poeng igår syntes jeg. Underholdne å se på i alle fall. Rykker Blackburn ned så vil klubben garantert havne under administrasjon! Så nei, de skal bli i Premier League! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Samme gjelder West Ham Fortjener straff for å bytte Allardyce med Kean. Hva med å bare holde oss til denne tabellen? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Inntresant fact om Bolton, som mange har hyllet for fin fotball i år. de har den tredje verste pasningsprosenten med 67,5 %. Arsenal, Chelsea og City er på toppen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som ser BPool - Chelsea? Drogba har faen meg blitt en kjernekar de siste årene. 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Eneste jeg hører er "blackburn" hver gang han skal si blackpool. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nesten for BLackpool. Faen så nært. Stolpen assa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå