Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Dommerne den siste uken i denne fantastiske ligaen... har ikke ord. Stamford Bridge, Luiz + straffen. City - Wigan, se Richards på Cleverly.. Arsenal - Sunderland, rødt kort + straffe til Sunderland-spilleren, dritklar. Og Arsenal scorer et onside-mål som blir gitt offside.

I dag? Carragher gjør dette: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/197085_10150450148820585_694135584_17824667_7961550_n.jpg

 

OOOOOOG RAFAEL!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var en fantastisk kamp melleom Wolves og Spurs i går, synd med resultatet, men var meget underholdende. Oddsen for at både Doyle og Defoe skulle putte 2 skulle jeg likt å sett. PL sine minst målfarlige spillere uten tvil. West Ham har virkelig bedret seg ettet ankomsten av Hitzelsberger og Demba Ba, og går mot sikker plass. Blir vanskelig å holde seg, men får håpe at Blackpool eller noen a de andre lagene får en liten kollaps.

Lenke til kommentar

Birmingham, Blackpool og Blackburn ned? Ja takk :p

 

Ikke et bra år å starte på B eller W, bare Bolton slipper unna, av 8 lag.

 

Stearmans scoring skulle stått. Dere fortjente 3 poeng igår syntes jeg. Underholdne å se på i alle fall.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Wigan kan rett og slett ikke rykke ned. Tidenes walkover-lag for United, samtidig som at de ofte tar poeng fra rivalene våre. Synd om de faller. :(

 

Ellers er QPR enda et skritt nærmere opprykk. Moro med litt andre lag også, og ikke de samme som rykker opp og ned hvert år. Håper minst et av de walisiske laga også kommer.

Lenke til kommentar

Birmingham, Blackpool og Blackburn ned? Ja takk :p

 

Ikke et bra år å starte på B eller W, bare Bolton slipper unna, av 8 lag.

 

Stearmans scoring skulle stått. Dere fortjente 3 poeng igår syntes jeg. Underholdne å se på i alle fall.

Rykker Blackburn ned så vil klubben garantert havne under administrasjon! Så nei, de skal bli i Premier League!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...