Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor mange flere titler Arsenal hadde hatt om de fremdeles var på Highbury. Litt av noen spillere de har hatt som de sikkert hadde beholdt om de ikke skulle finansiere for Emirates (ref sitater fra Wenger om at dyre spillerkjøp ikke har vært mulig pga. Emirates).

Lenke til kommentar

Det er vel også smått tullete av Wenger. De kunne vel fint brukt mer enn de har gjort, selv om de skulle finansiere Emirates itillegg. Ut fra hva jeg har fått med meg har Arsenal til enhver tid gått i pluss og hatt mulighet til å handle. Ref. Mata og Hazard. Problemet ligger vel heller i hvor ubesluttsom Wenger er.

Lenke til kommentar

Det er vel også smått tullete av Wenger. De kunne vel fint brukt mer enn de har gjort, selv om de skulle finansiere Emirates itillegg. Ut fra hva jeg har fått med meg har Arsenal til enhver tid gått i pluss og hatt mulighet til å handle. Ref. Mata og Hazard. Problemet ligger vel heller i hvor ubesluttsom Wenger er.

Ikke ubesluttsom, men gjerrig. Vi var bare 1000 lapper unna de fleste store talentene, ref Hazard, Toure + maaaaange flere. 

Lenke til kommentar

I tilfelle Yaya så var det vel det at han ikke fikk oppholdstillatelse?

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140328/wenger-why-we-missed-out-on-yaya-toure

 

Så har du denne:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2923275/Cristiano-Ronaldo-Lionel-Messi-Zlatan-Ibrahimovic-superstar-XI-players-Arsenal-nearly-signed.html

 

When asked whether the north London club were interested in signing Hazard, Wenger said. “Yes.” He said “A few million!” when further question as to how close the deal was.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...