Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2015 12 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Når vi nå først prater om Spurs og ledige stoler i 'pool. 'arry har vel ikke jobb om dagen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Solskjær er vel forresten fan! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Henning Berg fikk sparken i Legia i dag. Bra match? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sunderland og berg? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Solskjær er vel forresten fan! Ja du tror han er det fortsatt, ja? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Er nok snart 20 år siden Solskjær var Liverpoolgutt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 - Gidd å sitér Fjørtoft. Han har ingen sources. Han liker bare å tro at han er relevant Fjørtoft har faktisk gode kontakter i tysk fotball. Ikkje at eg liker han.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Nei, du TROR han har gode kontakter i tysk fotball. I sommer så hadde han feil på ca. alt av det han spydde av seg fra den ligaen, og om tyske spillere. Forbanna wannabe. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvorfor er Liverpool-tråden låst? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Fordi jeg klagde nivået ved å skrive en svært bra og velformulert post. Ser nå at posten min har blitt slettet. Det var synd, den burde egentlig bli tatt mer til etteretning. Jaja, so ist das leben. 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Sikkert rydding på gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jürgen Klopp will be unveiled as the new manager of Liverpool on Tuesday after agreeing to a three year deal. (Tony Barrett) Paul Joyce i Daily Express skal visst ha meldt det samme. Han er troverdig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Håper det blir en annen nobody nå. Det hadde vært artig. Mer artig enn å se klopp tryne..... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Fordi jeg klagde nivået ved å skrive en svært bra og velformulert post. Ser nå at posten min har blitt slettet. Det var synd, den burde egentlig bli tatt mer til etteretning. Jaja, so ist das leben. Posten din er blitt den store snakkisen på bakrommet så ikke vær redd for at den ble oversett på noen måte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Kult (selv om han er på United ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå