Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Jævla bra kamp mellom Sunderland og Man City nå. 0-2 til City, men har vært bra underholdning! Begge lagene stiller så og si toppet. 3-0 nå, Sterling i stanga og i ryggen på Mannone og i mål... Endret 22. september 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Men scoret han i serien hjemme mot West Ham da jeg hadde ham som kaptein på Fantasy? Neeeei! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Du hadde Sterling som kaptein? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Agüero hadde for øvrig en hysterisk bom på 4-0. Skal se om jeg finner gif Beste jeg fant: Endret 22. september 2015 av Corporal Jenkinson 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Faen for et mål av Gestede i Birmingham-derbyet! Sjokkerende nok en heading! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Du hadde Sterling som kaptein? Ja? City spilte hjemme, var ubeseiret i ligaen og hadde generelt sett bra ut og Sterlings form var på vei opp før kampen han sto over. Rooney har ikke vært på topp, Hazard og Chelsea har ikke akkurat sprudlet og Mahrez spilte borte. I etterpåklokskapens lys burde jeg jo valgt sistnevnte, og han var og VC for meg, men det så veldig ut som rett å ikke velge han helt til Leicester fikk straffe. Dessuten åpnet jeg sesongen horribelt, så da prøver jeg å ta kapteiner ikke alle andre tar. Endret 22. september 2015 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Leicester - West Ham til ekstraomganger. Herlig! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Swansea og Sunderland er ute. Bournemouth og Leicester - West Ham spiller ekstraomganger. Overraskende mange lag videre så langt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Capital One Cup 4. runde Man City - Crystal PalaceLiverpool/Carlisle - BournemouthManchester United - MiddlesbroughEverton - NorwichSouthampton - Aston VillaSheffield Wednesday - ArsenalHull - LeicesterStoke - Chelsea Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 God trekning for United. Både Chelsea og City får forholdsvis vanskelig motstand, og Arsenal på bortebane. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Tror borte mot Sheffield Wednesday skal gå greit. Fornøyd med trekningen i alle fall Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Leicester har imponert veldig så langt i sesongen, men jeg har tro på at det kan gå. Hjemmekamp er alltid topp! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Mange morsomme kamper i neste runde! Middlesborough er vel akkurat nå et bedre lag enn mange av PL-lagene, så det er ikke en lett kamp for United. Chelsea kan fort gå på en skrell borte mot Stoke, og Hull - Leicester er en gøyal kamp! Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 24. september 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. september 2015 Hæ? Sam Allardyce har jo verken spilt eller vært manager for Liverpool. 11 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Hæ? Sam Allardyce har jo verken spilt eller vært manager for Liverpool. Twisten er at han får en telefon på direkten i helga etter Liverpool får enda et dårlig resultat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hæ? Sam Allardyce har jo verken spilt eller vært manager for Liverpool. Gus Poyet som var sist, har vel ikke tilknytting til LFC. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ha litt humor 'a... 7 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hæ? Sam Allardyce har jo verken spilt eller vært manager for Liverpool. Gus Poyet som var sist, har vel ikke tilknytting til LFC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå