Benbjo Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Håper Arsenal ansetter Bilic når etter inneværende kontrakten til Wenger. For en manager! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Nei takk. Står på mitt i at Bilic er en middelmådig manager. Uten tvil noen imponerende bortekamper, det skal han ha. Garanterer at han får sparken i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Emirates. Anfield. Etihad. Check. Hvem var det som sa at Bilic blir første manager som får fyken? Tja, var vel meg. Jeg og Daniel veddet på at Bilic får sparken innen oktober, så det ser ut til at jeg taper gitt. Vil du ha det i posten eller bankoveføring, Daniel? -- Bra levert Banan! Skal ikke tvinge gjennom noe overgang jeg,men via posten om det blir. Da øker sjansen for et morsomt kort. :-) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hva skjedde egentlig med at Noble skulle ha Jenkinson av banen så jævela kjapt? Skjønte ikke logikken bak det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Noble er en sportslig og real fyr som synes det er flaut når laget hans haler ut tida unødvendig. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Haha så la du faktisk ut bilde av balla di. Kudos. Satt forresten bildet i spoiler for å skåne de såre sjeler på d.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Noble er anti-Costa Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Noble er en sportslig og real fyr som synes det er flaut når laget hans haler ut tida unødvendig.Nettopp. Nydelige bilder, og noe jeg vil se mer av. På samme grunnlag ønsker jeg mindre uthaling ved cornerflagget. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Emirates. Anfield. Etihad. Check. Hvem var det som sa at Bilic blir første manager som får fyken? Tja, var vel meg. Jeg og Daniel veddet på at Bilic får sparken innen oktober, så det ser ut til at jeg taper gitt. Vil du ha det i posten eller bankoveføring, Daniel? -- Bra levert Banan! Skal ikke tvinge gjennom noe overgang jeg,men via posten om det blir. Da øker sjansen for et morsomt kort. :-) Bor du i Trondheim? Synd jeg nettopp flyttet, for viss ikke kunne jeg kommet med det på døra. Tror ikke jeg skal hjem før juletider heller, men kan sikkert få ordnet noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Noble er en sportslig og real fyr som synes det er flaut når laget hans haler ut tida unødvendig.Nettopp. Nydelige bilder, og noe jeg vil se mer av. På samme grunnlag ønsker jeg mindre uthaling ved cornerflagget.Off-zone! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Emirates. Anfield. Etihad. Check. Hvem var det som sa at Bilic blir første manager som får fyken? Tja, var vel meg. Jeg og Daniel veddet på at Bilic får sparken innen oktober, så det ser ut til at jeg taper gitt. Vil du ha det i posten eller bankoveføring, Daniel? -- Bra levert Banan! Skal ikke tvinge gjennom noe overgang jeg,men via posten om det blir. Da øker sjansen for et morsomt kort. :-) Bor du i Trondheim? Synd jeg nettopp flyttet, for viss ikke kunne jeg kommet med det på døra. Tror ikke jeg skal hjem før juletider heller, men kan sikkert få ordnet noe Jepp. Er ærlig talt null stress, oddsen vaaaaaaaaar så i min fordel. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hva skjedde egentlig med at Noble skulle ha Jenkinson av banen så jævela kjapt? Skjønte ikke logikken bak det.For å ungå at det medisinske apparatet kom på bana, slik at dei måtte forsvare seg med 10-mann. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Kalte Thorstvedt Costa for en "cunt"? Lyden på TV'en var akkurat litt for lav, men hørtes ut som han sa det to ganger. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Tror det var kødd han sa. Men han kunne sagt cunt for min der. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Tror det var kødd han sa. Men han kunne sagt cunt for min der.Jeg hørte det jeg ville høre. Kødd er selvsagt en del mer sannsynlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Gikk tilbake for å høre og han sier "kødd". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Mike Dean: Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 M-a-r-k-e-r-i-n-g-s-b-e-h-o-v Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Utrolig spent på hvor lenge City kan gå uten å tape poeng, for ikke å snakke om ubeseiret. Kan garantere deg at City ikke går ubeseiret. 0 mål sluppet inn på 450 minutter er vanvittig imponerende. Lukter rekorder av det. En uke tok det fra du spådde at de kunne gå ubeseiret, til tapet kom. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå