Adrax Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Prikket inn 84.500 kr på at West Ham vant. Aldri vært så skjelven før! Payet <3 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Prikket inn 84.500 kr på at West Ham vant. Aldri vært så skjelven før! Payet <3 Altså 84 500 kr??? Skal jeg sende kontonummer på PM eller hvor vil du ha det? Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Haha, sykt. Hvor mye tjente du? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Prikket inn 84.500 kr på at West Ham vant. Aldri vært så skjelven før! Payet <3 Altså 84 500 kr??? Skal jeg sende kontonummer på PM eller hvor vil du ha det? Haha sorry. Disse pengene skal brukes til å nedbetale et gammelt forbrukslån! Haha, sykt. Hvor mye tjente du? Satsa 15k! Så 69.500 elns? Endret 14. september 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Haha sorry. Disse pengene skal brukes til å nedbetale et gammelt forbrukslån! Wise choice. Gratulerer! Håper du også er i pluss generelt sett når det kommer til tipping. Farlig lek. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 15k?!! Er kanskje ikke så rart at du hadde et forbrukslån da? Grattis uansett Hva var oddsen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Grattis uansett Hva var oddsen? 84 500 / 15 000 = 5.63 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Vet jo hvordan man finner oddsen, men den var vel ikke så høy på bare den kampen?? 5.63 på at WH slår Newcastle med 2 poeng på 4 kamper og -3 i målforskjell er jo å be om konkurs! 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Gratulerer så mye! Fin gevinst. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Må jo være spleiselag? Nekter å tro at en mann satser 15K på en kamp med så dårlig odds Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Prikket inn 84.500 kr på at West Ham vant. Aldri vært så skjelven før! Payet <3 wow! grattis, imponerende teft! har ikke tørt å satse høye summer etter at luxembourg greide å slå hviterussland og tapte meg flere tusen(hadde faktisk handicap på hviterussland, skulle være safe det, siden alle de andre kampene gikk inn) nå har jeg bare satse sånn maks 800 på kamper og da er det som regel bankers kamper, har truffet veldig godt på de jeg ikke har tippet på i det siste ihvertfall Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg veit ikke om vi har noen Cityfans her på forumet. Jeg holder med Newcastle sjæl, så jeg har nok å stri med om dagen. Men altså. Jesus Navas. Hvorfor spiller han på Manchester City? Karen er helt utrolig elendig. Han er HELT ubrukelig. Ikke nok med at han spiller på Manchester City, han ender jo faen meg opp med å starte mange kamper også. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Finnes det noen god måte å få med seg Championship-kamper her til lands? TV2 har jo bare et knippe kamper i ny og ne. Vurderte å lage en Championshiptråd her, men interessen er vel for lav. Jeg har fått opp interessen rundt ligaen og ønsker å få med meg noen kamper (samt noen fra lavere divisjoner) neste gang jeg er i England. Gratulerer med premien, Adrax! Hva spilte du på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Vurderte å lage en Championshiptråd her, men interessen er vel for lav. Jeg har fått opp interessen rundt ligaen og ønsker å få med meg noen kamper (samt noen fra lavere divisjoner) neste gang jeg er i England. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1439858&page=13&do=findComment&comment=22719706 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Vurderte å lage en Championshiptråd her, men interessen er vel for lav. Jeg har fått opp interessen rundt ligaen og ønsker å få med meg noen kamper (samt noen fra lavere divisjoner) neste gang jeg er i England. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1439858&page=13&do=findComment&comment=22719706 Se der ja! Hvordan har jeg klart å overse den? Takk uansett. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Finnes det noen god måte å få med seg Championship-kamper her til lands? TV2 har jo bare et knippe kamper i ny og ne. Vurderte å lage en Championshiptråd her, men interessen er vel for lav. Jeg har fått opp interessen rundt ligaen og ønsker å få med meg noen kamper (samt noen fra lavere divisjoner) neste gang jeg er i England. Grunnen til at TV2 sender et utvalg av kamper er fordi de får produksjonen fra England, og det produseres et få tall av kamper. Du kan se The Football League Show på BBC One etter MoTD på lørdagsskvelder som tar for seg alle kampene i runden. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Finnes det noen god måte å få med seg Championship-kamper her til lands? TV2 har jo bare et knippe kamper i ny og ne. Vurderte å lage en Championshiptråd her, men interessen er vel for lav. Jeg har fått opp interessen rundt ligaen og ønsker å få med meg noen kamper (samt noen fra lavere divisjoner) neste gang jeg er i England. Grunnen til at TV2 sender et utvalg av kamper er fordi de får produksjonen fra England, og det produseres et få tall av kamper. Du kan se The Football League Show på BBC One etter MoTD på lørdagsskvelder som tar for seg alle kampene i runden. Ja, riktig. Takk for info. Da finnes det vel heller ikke streams ettersom det ikke sendes tv-kamper. (Eksempelvis i kveld) Da skal jeg sjekke ut BBC på lørdag! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Riktig, om du har tilgang til Sky Sports HQ har de studio og fortløpende oppdateringer med Jeff Sterling, Phil Thompson, McInally, Dwight Yorke og en til som jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå