Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prikket inn 84.500 kr på at West Ham vant. :p Aldri vært så skjelven før! Payet <3

Altså 84 500 kr??? Skal jeg sende kontonummer på PM eller hvor vil du ha det?

Haha sorry. :p Disse pengene skal brukes til å nedbetale et gammelt forbrukslån! :p

Haha, sykt. Hvor mye tjente du?

Satsa 15k! :p Så 69.500 elns? :D

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Prikket inn 84.500 kr på at West Ham vant. :p Aldri vært så skjelven før! Payet <3

wow! grattis, imponerende teft!

har ikke tørt å satse høye summer etter at luxembourg greide å slå hviterussland og tapte meg flere tusen(hadde faktisk handicap på hviterussland, skulle være safe det, siden alle de andre kampene gikk inn)

nå har jeg bare satse sånn maks 800 på kamper og da er det som regel bankers kamper, har truffet veldig godt på de jeg ikke har tippet på i det siste ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke om vi har noen Cityfans her på forumet. Jeg holder med Newcastle sjæl, så jeg har nok å stri med om dagen. 

Men altså. 

Jesus Navas. Hvorfor spiller han på Manchester City? Karen er helt utrolig elendig. Han er HELT ubrukelig. Ikke nok med at han spiller på Manchester City, han ender jo faen meg opp med å starte mange kamper også. 

Lenke til kommentar

Finnes det noen god måte å få med seg Championship-kamper her til lands? TV2 har jo bare et knippe kamper i ny og ne.

Vurderte å lage en Championshiptråd her, men interessen er vel for lav. Jeg har fått opp interessen rundt ligaen og ønsker å få med meg noen kamper (samt noen fra lavere divisjoner) neste gang jeg er i England.

Gratulerer med premien, Adrax! Hva spilte du på?

Lenke til kommentar

Vurderte å lage en Championshiptråd her, men interessen er vel for lav. Jeg har fått opp interessen rundt ligaen og ønsker å få med meg noen kamper (samt noen fra lavere divisjoner) neste gang jeg er i England.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1439858&page=13&do=findComment&comment=22719706
Se der ja! Hvordan har jeg klart å overse den? Takk uansett.
Lenke til kommentar

Finnes det noen god måte å få med seg Championship-kamper her til lands? TV2 har jo bare et knippe kamper i ny og ne.

Grunnen til at TV2 sender et utvalg av kamper er fordi de får produksjonen fra England, og det produseres et få tall av kamper. Du kan se The Football League Show på BBC One etter MoTD på lørdagsskvelder som tar for seg alle kampene i runden. 

Lenke til kommentar

Grunnen til at TV2 sender et utvalg av kamper er fordi de får produksjonen fra England, og det produseres et få tall av kamper. Du kan se The Football League Show på BBC One etter MoTD på lørdagsskvelder som tar for seg alle kampene i runden.

Ja, riktig. Takk for info. Da finnes det vel heller ikke streams ettersom det ikke sendes tv-kamper. (Eksempelvis i kveld)

Da skal jeg sjekke ut BBC på lørdag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...