Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er Palace - City foretrukket foran Arsenal - Stoke imorgen?

Toppkamp vs. et lag som ikke scorer på hjemmebane, mot et lag som "aldri" vinner på Emirates?

Stoke vinner sjeldent på Emirates? Det visste jeg ikke, men jeg vil likevel tro at Arsenal - Stoke vil være den mest spennende kampen. Håper selvsagt at Palace kan gi City konkurranse imorgen, de har jo vært gode, men jeg tror nok Stoke vil utfordre Arsenal mer enn Palace vil mot City.

Stoke har ikke vunnet på Emirates siden 70-tallet.

EDIT: Slæsh Highbury.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Hvorfor er Palace - City foretrukket foran Arsenal - Stoke imorgen?

Toppkamp vs. et lag som ikke scorer på hjemmebane, mot et lag som "aldri" vinner på Emirates?

Stoke vinner sjeldent på Emirates? Det visste jeg ikke, men jeg vil likevel tro at Arsenal - Stoke vil være den mest spennende kampen. Håper selvsagt at Palace kan gi City konkurranse imorgen, de har jo vært gode, men jeg tror nok Stoke vil utfordre Arsenal mer enn Palace vil mot City.

Stoke har ikke vunnet på Emirates siden 70-tallet.

Arsenal vant vel heller ikke mye på Emirates på 70-tallet  :ph34r:

Lenke til kommentar

Nå hadde jeg nesten glemt at Palace slo Chelsea i forrige runde ... Kanskje de kan utfordre City litt mer enn jeg trodde. Har visst undervurdert dem litt... Æ gir meg. Don't kill me. :blush::roll:

Utfordre City? Chelsea ble pissa på av City. De ble ikke i nærheten av det mot CP. Toppkamp om man ser på tabellen, men kommer uansett til å bli 3 mega enkle poeng til City.

Lenke til kommentar

Kun jeg som har store problemer med lyden på Tv2 sumo? Får lyden dobbelt opp med en delay på 5 sekunder. Den nye videoavspilleren suger...

Har ikke noen problemer. Høres ut som at nettleseren din spiller av sendingen 2 ganger selv om du kun kan se ett vindu i nettleseren. Ville prøvd å trykt ctrl + alt + del og lukket nettleseren og startet på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...