Mr. President™ Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Nå hadde jeg nesten glemt at Palace slo Chelsea i forrige runde ... Kanskje de kan utfordre City litt mer enn jeg trodde. Har visst undervurdert dem litt... Æ gir meg. Don't kill me. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Så hvor kam man se Arsenal-kampen da..? Gratis (ulovlig) stream med crappy kvalitet. Endret 11. september 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Trenger ikke være crappy kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Er jo en selvfølge at Pardiola skal vises på TV. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Hvorfor er Palace - City foretrukket foran Arsenal - Stoke imorgen? Toppkamp vs. et lag som ikke scorer på hjemmebane, mot et lag som "aldri" vinner på Emirates? Stoke vinner sjeldent på Emirates? Det visste jeg ikke, men jeg vil likevel tro at Arsenal - Stoke vil være den mest spennende kampen. Håper selvsagt at Palace kan gi City konkurranse imorgen, de har jo vært gode, men jeg tror nok Stoke vil utfordre Arsenal mer enn Palace vil mot City. Stoke har ikke vunnet på Emirates siden 70-tallet. EDIT: Slæsh Highbury. Endret 11. september 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Hvorfor er Palace - City foretrukket foran Arsenal - Stoke imorgen? Toppkamp vs. et lag som ikke scorer på hjemmebane, mot et lag som "aldri" vinner på Emirates? Stoke vinner sjeldent på Emirates? Det visste jeg ikke, men jeg vil likevel tro at Arsenal - Stoke vil være den mest spennende kampen. Håper selvsagt at Palace kan gi City konkurranse imorgen, de har jo vært gode, men jeg tror nok Stoke vil utfordre Arsenal mer enn Palace vil mot City. Stoke har ikke vunnet på Emirates siden 70-tallet. Arsenal vant vel heller ikke mye på Emirates på 70-tallet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Jeg rettet meg selv før du postet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Burde vært en sticky med den her linken. Stort sett alt av fotballkamper får streams her https://www.reddit.com/r/soccerstreams Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Anbefaler Acestream Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Så hvor kam man se Arsenal-kampen da..? På Emirates. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Dansk viaplay viser kampen? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Jeg rettet meg selv før du postet. 20:04 på begge to. Vi må ha målfoto. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Jeg rettet meg selv før du postet. 20:04 på begge to. Vi må ha målfoto. 19:04? Eller er jeg i feil tidssone? Edit:forumet mitt er 2134 nå. Tydeligvis jeg som ikke har justert til sommertid. Endret 11. september 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Nå hadde jeg nesten glemt at Palace slo Chelsea i forrige runde ... Kanskje de kan utfordre City litt mer enn jeg trodde. Har visst undervurdert dem litt... Æ gir meg. Don't kill me. Utfordre City? Chelsea ble pissa på av City. De ble ikke i nærheten av det mot CP. Toppkamp om man ser på tabellen, men kommer uansett til å bli 3 mega enkle poeng til City. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 NTV.MX Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Kun jeg som har store problemer med lyden på Tv2 sumo? Får lyden dobbelt opp med en delay på 5 sekunder. Den nye videoavspilleren suger... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Kun jeg som har store problemer med lyden på Tv2 sumo? Får lyden dobbelt opp med en delay på 5 sekunder. Den nye videoavspilleren suger... Har ikke noen problemer. Høres ut som at nettleseren din spiller av sendingen 2 ganger selv om du kun kan se ett vindu i nettleseren. Ville prøvd å trykt ctrl + alt + del og lukket nettleseren og startet på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Handeland fra start. Endret 12. september 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Tettay og King colliderte i lufta. Skade på Tettay Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Kun jeg som har store problemer med lyden på Tv2 sumo? Får lyden dobbelt opp med en delay på 5 sekunder. Den nye videoavspilleren suger... Husker jeg hadde det på en sending tidligere i uka. Måtte oppdatere noen ganger, så ble det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå