Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ser at de skal ha betalt så mye som 700 millioner! Det er ganske risikofylt mtp hans PL-dager i Chelsea.

Hah, KDB sine 2 kamper fra start og 4 kamper som innbytter, fordelt over ett år som gjør han til en flopp? Riktig...

 

Hvor nevnte jeg at han er en flopp?

De skal ha betalt £58m, noe jeg synes er risikabelt for en spiller som har en god sesong bak seg i Bundesliga. En forsterkning? Helt klart, men hadde forventet en pris rundt £40m.

Lenke til kommentar

Vel, han var hos oss i en sesong hvor mye var nytt. Han konkurrerte med spillere som Mata, Hazard, Oscar og Willian som ikke er lett. Hovedproblemet var dog holdning og han forventet å få spille hele tiden. Når Chelsea solgte han ble det regnet som et bra salg av alle, noe som det ikke er i like stor grad er nå. Burde nok heller vært et lån, men det er ikke så lett å få til når spilleren vil bort. Har han en annen innstilling og mer tålmodighet tror jeg han blir bra for City. Jeg har alltid hatt store forventninger til han, men det er absolutt mye penger City har gitt. Blir spennende å se hvordan City bruker han.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ser at de skal ha betalt så mye som 700 millioner! Det er ganske risikofylt mtp hans PL-dager i Chelsea.

Hah, KDB sine 2 kamper fra start og 4 kamper som innbytter, fordelt over ett år som gjør han til en flopp? Riktig...

Hvor nevnte jeg at han er en flopp?

De skal ha betalt £58m, noe jeg synes er risikabelt for en spiller som har en god sesong bak seg i Bundesliga. En forsterkning? Helt klart, men hadde forventet en pris rundt £40m.

Nå har han vel strengt tatt 2,5 gode sesonger i Bundesliga?

 

Edit: Hvem sin plass i City får han?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

 

Hvor nevnte jeg at han er en flopp?

Beklager, burde skrevet at det er mediene som har brukt akkurat det ordet. Du skrev at det var risikofylt med tanke på hans forrige møte med PL. Hvilken av de to kampene er det du da sikter til da? :D

 

Jeg skrev at det var risikofylt mtp. tiden hans i Chelsea. Siden han gjorde det bra i Bundesliga så må det jo være en grunn til at han ble oversett i Chelsea? Antakeligvis så gjorde han ikke det så bra på trening. Han er den nest dyreste overgangen til PL noensinne, under £2m billigere enn Di Maria som ble dømt til en stor flopp til tross for 3 mål og 10 assist. Og siden City betalte så mye for ham så antar jeg at det forventes at han skal levere minst like mye som han gjorde i Wolfsburg.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ser at de skal ha betalt så mye som 700 millioner! Det er ganske risikofylt mtp hans PL-dager i Chelsea.

Hah, KDB sine 2 kamper fra start og 4 kamper som innbytter, fordelt over ett år som gjør han til en flopp? Riktig...
Hvor nevnte jeg at han er en flopp?

De skal ha betalt £58m, noe jeg synes er risikabelt for en spiller som har en god sesong bak seg i Bundesliga. En forsterkning? Helt klart, men hadde forventet en pris rundt £40m.

Nå har han vel strengt tatt 2,5 gode sesonger i Bundesliga?

 

Edit: Hvem sin plass i City får han?

 

Han hadde en bra sesong i Werder Bremen også ja før han kom tilbake til Chelsea. Han slo likevel ikke til. Fikk riktignok ikke masse sjanser, men det må jo være en grunn til det. Leverte han ikke på trening? Isåfall hvorfor ikke? For høyt tempo? Betaler man så mye som de gjorde er det selvfølgelig alltid en risiko.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ser at de skal ha betalt så mye som 700 millioner! Det er ganske risikofylt mtp hans PL-dager i Chelsea.

Hah, KDB sine 2 kamper fra start og 4 kamper som innbytter, fordelt over ett år som gjør han til en flopp? Riktig...
Hvor nevnte jeg at han er en flopp?

De skal ha betalt £58m, noe jeg synes er risikabelt for en spiller som har en god sesong bak seg i Bundesliga. En forsterkning? Helt klart, men hadde forventet en pris rundt £40m.

 

Edit: Hvem sin plass i City får han?

 

Navas. Mulig han går inn sentralt og Silva går ut på venstre, men antar noe á la dette: 

 

Yaya - Fernandinho 

Sterling - Silva - De Bruyne

Agüero 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...