Corporal Jenkinson Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Nei, den havner i alle fall ikke hos den røde delen. Står nok mellom Chelsea og City. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Skal ikke avskrive United altså. Defensivt ser de beinsolide ut. Selv uten DeGea. Får de igang Depay i ligaen, samt Rooney kommer i form så blir det farlige. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Det punktet med rooney er virkelig et tungtveiende punkt. Og litt far fetched føles det. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Da har Pedro signert for Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Sniped! Får håpe han tar det fysiske nivået i PL. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Det fysiske nivået man ikke trodde Mata, Cazorla, Hazard osv. ikke ville takle? Veldig oppskrytt det fysiske nivået i England. Er mange år siden bein brakk i alle deler av kroppen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Fysikken er forskjellig fra Spania og England, men det er ikke det verste. Tempoet er uten tvil det vanskeligste med PL. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Er vel det man hører oftest under intvjuer når utenlandske spillere har spilt litt i PL, at tempoet er veldig høyt og det er tyngre å spille 90 minutter der enn der de kom fra. Er såklart veldig individuelt også. De skyhøye lønningene gjør at det er lett å glemme at det er mennesker på banen og ikke maskiner som løper og gir alt de har både på og av banen. Utrolig hvor mange på det øverste nivået som har elendig kosthold og treningsmoral som er under par. Selv verdens beste spiller(e) blir sendt på slankekur i ny og ne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Tre spillere, og vips så var £100M blåst bort... Noen ganger ønsker jeg mitt lag hadde en manager som tør å bruke penger når det står mellom gull og 4. plass. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Ja men Chelsea er ikke et kjøpelag lengre Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Utrolig hvor mange på det øverste nivået som har elendig kosthold og treningsmoral som er under par. Nå tror jeg neppe fotballspillerne, kanskje noen, spiser og trener like mye som Phelps, men bare sjekk ut hvor sykt mye han spiser. Det krever en enorm innsats og viljestyrke for å holde på sånn her. Ikke rart man bli matlei når det her er det eneste har spiste når han var aktiv: Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Ja men Chelsea er ikke et kjøpelag lengre Nei, de er flinke som har kommet seg ut av den sjangeren. De andre klubbene er noen idioter sånn som de holder på. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Utrolig hvor mange på det øverste nivået som har elendig kosthold og treningsmoral som er under par. Nå tror jeg neppe fotballspillerne, kanskje noen, spiser og trener like mye som Phelps, men bare sjekk ut hvor sykt mye han spiser. Det krever en enorm innsats og viljestyrke for å holde på sånn her. Ikke rart man bli matlei når det her er det eneste har spiste når han var aktiv: Svømmere er vel antakelig de idrettsutøverne som trenger mest kcal per dag. Når man ligger i vann, så må kroppen jobbe hardere for å holde varmen enn når man er på land, hvilket er med på å øke kaloribehovet deres. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Svømmere er vel antakelig de idrettsutøverne som trenger mest kcal per dag. Når man ligger i vann, så må kroppen jobbe hardere for å holde varmen enn når man er på land, hvilket er med på å øke kaloribehovet deres. Så svømming vil være den mest effektive treningen for å forbrenne? Ser at Ronaldo trenger 3-4 timer om dagen og jeg vet ikke hvor stor forskjell det er på treningen han gjør og Phelps, men i bunn å grunn tror jeg at han også følger en vanvittig streng diett. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Den dietten der er nok bare under konkurranser, ser jo tilsvarende for syklister/ skigåere Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Ja men Chelsea er ikke et kjøpelag lengre Nei, de er flinke som har kommet seg ut av den sjangeren. De andre klubbene er noen idioter sånn som de holder på. Nja.. Når de synes at de trenger forsterkninger så kommer de nok ikke til å spare på kruttet. Skulle de ikke vinne noe denne sesongen så blir jeg ikke overrasket hvis de skulle bruke rundt 1 milliard neste år. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Nja.. Når de synes at de trenger forsterkninger så kommer de nok ikke til å spare på kruttet. Skulle de ikke vinne noe denne sesongen så blir jeg ikke overrasket hvis de skulle bruke rundt 1 milliard neste år. Hallo? Skjønte du ikke den eller? Pedro, Stones for over 500 mill (kanskje) og kanskje flere.. *IRONIEN* Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Ehehehe.. Tenkte på Pedro, men de ytterst få bruker lite penger hvert vindu. Stones har jo ikke blitt bekreftet ennå. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Ambisjonene hans vokste med klubben med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå