Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel det man hører oftest under intvjuer når utenlandske spillere har spilt litt i PL, at tempoet er veldig høyt og det er tyngre å spille 90 minutter der enn der de kom fra. Er såklart veldig individuelt også.

De skyhøye lønningene gjør at det er lett å glemme at det er mennesker på banen og ikke maskiner som løper og gir alt de har både på og av banen. Utrolig hvor mange på det øverste nivået som har elendig kosthold og treningsmoral som er under par. Selv verdens beste spiller(e) blir sendt på slankekur i ny og ne.

Lenke til kommentar

Utrolig hvor mange på det øverste nivået som har elendig kosthold og treningsmoral som er under par. 

Nå tror jeg neppe fotballspillerne, kanskje noen, spiser og trener like mye som Phelps, men bare sjekk ut hvor sykt mye han spiser. Det krever en enorm innsats og viljestyrke for å holde på sånn her. Ikke rart man bli matlei når det her er det eneste har spiste når han var aktiv:

WWb7ZBp.jpg

Lenke til kommentar

Utrolig hvor mange på det øverste nivået som har elendig kosthold og treningsmoral som er under par. 

Nå tror jeg neppe fotballspillerne, kanskje noen, spiser og trener like mye som Phelps, men bare sjekk ut hvor sykt mye han spiser. Det krever en enorm innsats og viljestyrke for å holde på sånn her. Ikke rart man bli matlei når det her er det eneste har spiste når han var aktiv:

Svømmere er vel antakelig de idrettsutøverne som trenger mest kcal per dag. Når man ligger i vann, så må kroppen jobbe hardere for å holde varmen enn når man er på land, hvilket er med på å øke kaloribehovet deres.

Lenke til kommentar

Svømmere er vel antakelig de idrettsutøverne som trenger mest kcal per dag. Når man ligger i vann, så må kroppen jobbe hardere for å holde varmen enn når man er på land, hvilket er med på å øke kaloribehovet deres.

Så svømming vil være den mest effektive treningen for å forbrenne? Ser at Ronaldo trenger 3-4 timer om dagen og jeg vet ikke hvor stor forskjell det er på treningen han gjør og Phelps, men i bunn å grunn tror jeg at han også følger en vanvittig streng diett. 

Lenke til kommentar

Ja men Chelsea er ikke et kjøpelag lengre :(

Nei, de er flinke som har kommet seg ut av den sjangeren. De andre klubbene er noen idioter sånn som de holder på.
Nja.. Når de synes at de trenger forsterkninger så kommer de nok ikke til å spare på kruttet. Skulle de ikke vinne noe denne sesongen så blir jeg ikke overrasket hvis de skulle bruke rundt 1 milliard neste år.
Lenke til kommentar

Nja.. Når de synes at de trenger forsterkninger så kommer de nok ikke til å spare på kruttet. Skulle de ikke vinne noe denne sesongen så blir jeg ikke overrasket hvis de skulle bruke rundt 1 milliard neste år.

Hallo? Skjønte du ikke den eller? Pedro, Stones for over 500 mill (kanskje) og kanskje flere..

*IRONIEN*  :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...