Emils. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 At Otamendi er på vei til City? Ja, at FFP er en vits? Nei. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Velkommen etter da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 FFP har jo endret seg nå nettopp sånn at klubbene kan investere så lenge de kommer i pluss i løpet av 3 sesonger. Kan være at jeg tar feil, men det er slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 FFP har jo endret seg nå nettopp sånn at klubbene kan investere så lenge de kommer i pluss i løpet av 3 sesonger. Kan være at jeg tar feil, men det er slik jeg har forstått det. Hvordan i alle dager vet man at man kommer i pluss i løpet av 3 sesonger da? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Tror dem har såpass kompetente folk på økonomiavdelingen at de kan lese tall på regnskapet, sponsoravtaler, utgifter (spillere inn) etc. Endret 16. august 2015 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 FFP har jo endret seg nå nettopp sånn at klubbene kan investere så lenge de kommer i pluss i løpet av 3 sesonger. Kan være at jeg tar feil, men det er slik jeg har forstått det.Hvordan i alle dager vet man at man kommer i pluss i løpet av 3 sesonger da? Regnskap. Man straffes ikke før etter tre sesonger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 FFP har jo endret seg nå nettopp sånn at klubbene kan investere så lenge de kommer i pluss i løpet av 3 sesonger. Kan være at jeg tar feil, men det er slik jeg har forstått det.Hvordan i alle dager vet man at man kommer i pluss i løpet av 3 sesonger da? Regnskap. Man straffes ikke før etter tre sesonger. To dårlige sesonger så ryker jo endel? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 FFP har jo endret seg nå nettopp sånn at klubbene kan investere så lenge de kommer i pluss i løpet av 3 sesonger. Kan være at jeg tar feil, men det er slik jeg har forstått det.Hvordan i alle dager vet man at man kommer i pluss i løpet av 3 sesonger da? Regnskap. Man straffes ikke før etter tre sesonger. To dårlige sesonger så ryker jo endel? Ja, det vil naturligvis være et visst gamble-element i å satse på at det ordner seg over tre sesonger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 6 sider med kampsnakk her inne. Bli flinkere til å opprette kamptråder folkens, spesielt til større kamper. Get in Latias!!! Hat-trick fra Wilson i morgen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 oh, side 1337 Passer jo fint med kjeft fra Latias. Han har tydeligvis holdt et lite øye med sidetallet.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 6 sider med kampsnakk her inne. Bli flinkere til å opprette kamptråder folkens, spesielt til større kamper. Hvorfor har vi ikke bare en generell kamptråd som dekker alle kampene som ikke har egen tråd? 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Kunne vært greit å kjørt en "Generell kamptråd uke X" for alle kamper som ikke har en egen tråd. God ide! Skal prøve å huske på det til neste uke hvis jeg har tid. Hvis det er noen andre som tar på seg ansvaret - rapporter tråden og be om at den blir satt som sticky, slik at den er "låst" til toppen av underforumet. Endret 16. august 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Tenkte faktisk å gjøre det tidligere idag, men da hadde kampen mellom City og Chelsea allerede startet. Syntes uansett at det var litt rart at ingen fra Chelsea-leiren hadde laget kamptråd for en så stor kamp. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Har startet på en tråd nå, fortsetter på den i morgen! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1679016 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hvorfor kan man ikke bruke denne tråden til dette formålet? Faen jeg er så lei av at alt skal ha egne tråder hele tiden... 8 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 To dårlige sesonger så ryker jo endel? Ja, og det har vi sett tilfeller av mange ganger opp gjennom historien til fotballen. Det gir de mindre klubbene (og de større) mulighet til å investere i litt ekstra og se an gjennom to år om det funker eller ikke. Funker det ikke må de ta grep for å endre det snarest hvis de er med i en europeisk cup, ellers blir de ekskludert fra den. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 FFP har jo endret seg nå nettopp sånn at klubbene kan investere så lenge de kommer i pluss i løpet av 3 sesonger. Kan være at jeg tar feil, men det er slik jeg har forstått det.Hvordan i alle dager vet man at man kommer i pluss i løpet av 3 sesonger da? Regnskap. Man straffes ikke før etter tre sesonger. To dårlige sesonger så ryker jo endel? Ja, det vil naturligvis være et visst gamble-element i å satse på at det ordner seg over tre sesonger. Litt quotemania her men det er egentlig ikkje heilt slik det fungerer om eg har forstått dei litt nyanserte reglane rett. I prinsipp skal dette stimulere kjøparar til å kunne handle umiddelbart når ein tar over ein klubb. Og tanken er då at over en treårsperiode skal en vere i null. Eksempelvis Sjeik reddik fy fasan kjøper Leeds, henter Messi og Ronaldo, og 3 år seinare vinner dei PL. Satt på spissen. PSG og City og Chelsea osv er alle "alt kjøpt" og dermed ikkje i målgruppa for FFP endringane slik eg kan forstå det. Men klart, det fins heilt garantert gråsoner her tenker eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå