oOF Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Grisete av Kompany Såpass må det være for at Costa skal få lov til å ligge nede Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hater Aguero noe så voldsomt, men fy faen for en dyktig spiller han er. Hva er det Agüero har gjort, annet enn å spille fantastisk fotball? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hater Aguero noe så voldsomt, men fy faen for en dyktig spiller han er.Hva er det Agüero har gjort, annet enn å spille fantastisk fotball? Han spiller for City. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hater Aguero noe så voldsomt, men fy faen for en dyktig spiller han er.Hva er det Agüero har gjort, annet enn å spille fantastisk fotball? Du må da ikke blande ham med Costa, du Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hater Aguero noe så voldsomt, men fy faen for en dyktig spiller han er.Hva er det Agüero har gjort, annet enn å spille fantastisk fotball?Han spiller for City. Greit at City er et kjøpelag, men de skaper i hvert fall underholdning for pengene! Gjør meg absolutt ingenting om dette laget vinner PL om de spiller som dette igjennom sesongen. Det beste laget burde vinne, uansett hvor mye penger som er brukt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Greit at City er et kjøpelag, men de skaper i hvert fall underholdning for pengene! Gjør meg absolutt ingenting om dette laget vinner PL om de spiller som dette igjennom sesongen. Det beste laget burde vinne, uansett hvor mye penger som er brukt. De holder til i samme by som laget jeg og Iced heier på. Det handler om mer enn at de har brukt penger. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ååh Ramires din jævla kløne!! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 De holder til i samme by som laget jeg og Iced heier på. Det handler om mer enn at de har brukt penger. Fair enough, men City får generelt mye ufortjent hat her inne. Det var det som var poenget mitt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Slapp av Mou, han faker det bare. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Haha måtte le av fansen der, Endret 16. august 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 De holder til i samme by som laget jeg og Iced heier på. Det handler om mer enn at de har brukt penger.Fair enough, men City får generelt mye ufortjent hat her inne. Det var det som var poenget mitt Somregel fra unired-siden da, som er forståelig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 City-fansen synger "Sacked in the morning" til det medisinske apparatet! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Fair enough, men City får generelt mye ufortjent hat her inne. Det var det som var poenget mitt Det er jeg enig i! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Tipper Eva sitter et sted å smiler lurt for seg selv nå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Morsomt for City-spillerne å få bekreftet at det faktisk er folk som kan synge på tribunen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Stygg Stygg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Er den ene legen til Chelsea dame eller mann? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Citys mannskap hjalp til? Jaja, sånn går det når halve mannskapet er satt på tribunen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå