SlettProfil Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Birmingham og West Ham tok noen skalper i dag. Fin søndag Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Grant angående Parker: Avram, what does it say about his character that he'd carry on with an injury like that, that he still wanted to play? One of the things I'm very happy with in this team is that despite the problems that we've had the spirit has been very high - and Scotty is the best example of this. You didn't see training yesterday, it was a bad, bad injury. He couldn't walk, he couldn't move his arm, his shoulder. The medical department said that he couldn't play - but I must also say that the medical department did a good job, they've treated him for 24 hours since then and he played today. It's amazing. I'd prepared a team without him. Ryktene rundt skaden til Parker var visstnok riktige likevel. Han spilte gjennom matchen uansett, og var banens beste. Han kan gå til Spuds etter sesongen og likevel få stående ovasjoner på Upton Park. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Latterlig? Selvfølgelig hadde det kvalifisert til straff om dommeren ikke hadde sett det (jeg håpet også han skulle få det). Meeen, dommeren både ser situasjonen og dømmer frispark, og da skal det ikke gis straff i etterkant med mindre Clattenburg skrev i kamprapporten at han ikke så albuen. Forøvrig herlig at vi også endelig får litt medhold av FA. Langt mellom hver gang. Endret 28. februar 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er jo latterlig selv om man følger reglene. Er jo selve reglene som er idiotiske. 3 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Skandale. Den albuen der var skadelig, med vilje og soleklar. Med dette sender FA ut et signal om at man må overspille i hver eneste situasjon, hvis ikke vil motparten slippe unna eller få mildere straff. Det er greit å plante albuen i trynet på en motspiller, men det er ikke greit å poste et bilde på Twitter. Way to go. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Idiotisk av Rooney, men på tide at vi får litt tur med FA. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Latterlig ja, men dette er ikke første gang. Tipper det går ei kule varmt på div LFC forum der konspirasjonsteoriene ligger løst i lufa. http://www.youtube.com/watch?v=ZJyOqJ5VLvA Rooney hadde fortjent 3 til 5 kampers karantene. Ikke første gang vi ser uheldig oppførsel fra fyren heller, men siden han er engelsk så slipper han unna. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Skandale faktisk. Når vi spilte mot Marseille i midtuka fikk Vidic en albue midt i trynet, klart rødt kort. Hvorfor skriker dere ikke om den? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Latterlig? Selvfølgelig hadde det kvalifisert til straff om dommeren ikke hadde sett det (jeg håpet også han skulle få det). Meeen, dommeren både ser situasjonen og dømmer frispark, og da skal det ikke gis straff i etterkant med mindre Clattenburg skrev i kamprapporten at han ikke så albuen. Forøvrig herlig at vi også endelig får litt medhold av FA. Langt mellom hver gang. Sorry, men no go. Akkurat det samme skjedde ifjor, bare med Mascherano, og da var det både skandaløst og latterlig ifra United leiren, til og med ifra Ferguson om jeg husker riktig. Edit: @ Hyrlen, for jeg bryr meg katta om hva som skjer med United i CL akkurat nå. Hyklersk and all that, men er vi ikke alle det? Endret 28. februar 2011 av Big Tone Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hva har jeg igjen å argumentere for når du skal innrømme alt? At vi slapp unna FA denne gangen er intet annet enn utrolig, jeg krysser i taket, og håper Clattenburg dømmer alle våre kamper fremover. Wayne Rooney må opp på korset som vanlig, det er likevel forutsett av Sir Alex og vi forventer ingenting annet fra rivaliserende fans, forsmådde og bitre etter et flaut finaletap igår forståelig nok. Endret 28. februar 2011 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det er utrolig av FA at det ikke får videre følger. Skal ikke være lov, enten av Rooney eller noen retard fra Frankrike. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Som tidligere stadfestet, regelen er idiotisk. Det var vel dommerene som i sin tid fikk den innført slik at de ikke skulle kunne bli overprøvd, forståelig, likevel en gammeldags tankegang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 At vi slapp unna FA denne gangen er intet annet enn utrolig, jeg krysser i taket, og håper Clattenburg dømmer alle våre kamper fremover. Fyren har vært helt rå denne sesongen. Nani-målet mot Spurs og Rooney-albuen. I tillegg mener jeg å huske han ikke ga en soleklar straffe til WH da de ledet 4-0, han innså hvor pinlig situasjonen var for oss. Han har tatt noen voldsomme skritt opp siden 07/08-sesongen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 ja hvem har dere ikke i lomma? Webb er også man U mann Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så trist Cryflopp. Er da ikke vår feil at Liverpool ikke er en stor nok klubb til å ha dommere med sugerør inn i lønnskontoene. Sånn er det å være en klubb som kjemper om plasseringene på midten. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så du mener Manchester united må ha hjelp av dommerne for å vinne fotballkamper? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Selvsagt. Det er sånn de store ting vinnes. Du har ikke peiling på fotball du kanskje? Her er det åpent for alle slags folk. Så velkommen! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så du mener Manchester united må ha hjelp av dommerne for å vinne fotballkamper? Selvfølgelig mener Jotun det. Null ironi inne i bildet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Lundekvam burde aldri fått jobb på tv.................. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå