Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grant angående Parker:

Avram, what does it say about his character that he'd carry on with an injury like that, that he still wanted to play?

 

One of the things I'm very happy with in this team is that despite the problems that we've had the spirit has been very high - and Scotty is the best example of this. You didn't see training yesterday, it was a bad, bad injury. He couldn't walk, he couldn't move his arm, his shoulder.

 

The medical department said that he couldn't play - but I must also say that the medical department did a good job, they've treated him for 24 hours since then and he played today. It's amazing. I'd prepared a team without him.

Ryktene rundt skaden til Parker var visstnok riktige likevel. Han spilte gjennom matchen uansett, og var banens beste. Han kan gå til Spuds etter sesongen og likevel få stående ovasjoner på Upton Park.

Lenke til kommentar

Latterlig? Selvfølgelig hadde det kvalifisert til straff om dommeren ikke hadde sett det (jeg håpet også han skulle få det). Meeen, dommeren både ser situasjonen og dømmer frispark, og da skal det ikke gis straff i etterkant med mindre Clattenburg skrev i kamprapporten at han ikke så albuen.

 

Forøvrig herlig at vi også endelig får litt medhold av FA. Langt mellom hver gang.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Skandale. Den albuen der var skadelig, med vilje og soleklar. Med dette sender FA ut et signal om at man må overspille i hver eneste situasjon, hvis ikke vil motparten slippe unna eller få mildere straff.

 

Det er greit å plante albuen i trynet på en motspiller, men det er ikke greit å poste et bilde på Twitter. Way to go.

Lenke til kommentar

Latterlig? Selvfølgelig hadde det kvalifisert til straff om dommeren ikke hadde sett det (jeg håpet også han skulle få det). Meeen, dommeren både ser situasjonen og dømmer frispark, og da skal det ikke gis straff i etterkant med mindre Clattenburg skrev i kamprapporten at han ikke så albuen.

 

Forøvrig herlig at vi også endelig får litt medhold av FA. Langt mellom hver gang.

Sorry, men no go. Akkurat det samme skjedde ifjor, bare med Mascherano, og da var det både skandaløst og latterlig ifra United leiren, til og med ifra Ferguson om jeg husker riktig.

 

Edit: @ Hyrlen, for jeg bryr meg katta om hva som skjer med United i CL akkurat nå. Hyklersk and all that, men er vi ikke alle det?

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar

Hva har jeg igjen å argumentere for når du skal innrømme alt?

 

At vi slapp unna FA denne gangen er intet annet enn utrolig, jeg krysser i taket, og håper Clattenburg dømmer alle våre kamper fremover. Wayne Rooney må opp på korset som vanlig, det er likevel forutsett av Sir Alex og vi forventer ingenting annet fra rivaliserende fans, forsmådde og bitre etter et flaut finaletap igår forståelig nok.

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At vi slapp unna FA denne gangen er intet annet enn utrolig, jeg krysser i taket, og håper Clattenburg dømmer alle våre kamper fremover.

:D

 

Fyren har vært helt rå denne sesongen. Nani-målet mot Spurs og Rooney-albuen. I tillegg mener jeg å huske han ikke ga en soleklar straffe til WH da de ledet 4-0, han innså hvor pinlig situasjonen var for oss. Han har tatt noen voldsomme skritt opp siden 07/08-sesongen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...