Teipball Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva er galt med PL, endelig klarer Wolves å vinne en kamp, men da skal selvsagt Liverpool tape mot West Ham. Nei, håper virkelig Unitedfansen kan slenge dritt i retning Liverpool noen dager nå, for dette irriterer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Du skulle bare visst Teipball. Dere har slått Liverpool, Chelsea, City og Man Utd i år. Håper på noen flere skalper for West Ham sin del nå også. Tottenham, Man Utd, Chelsea og City kommer nesten på rekke og rad. Dere har faktisk et såpass greit run-in med kamper, at dere godt mulig klarer dere. Får bare håpe på at vi tar igjen Blackpool også, så de kan gå ned med WBA og Wigan. Deal? Endret 27. februar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 WBA, Wigan og Blackpool ned høres veldig fint ut. Birmingham ligger ikke så veldig godt ann de heller. Men har jo 2 kamper til gode, den ene er vel mot WBA, så uavgjort, eller tap for WBA er jo å foretrekke der. Fulham hadde sliter jo litt de også, men City hjelper dem jo opp. Blackburn har også nok kvalitet til å holde seg oppe, og når de har kvittet seg med Diuf så har jeg ikke noe imot dem heller. Neste Wolves kamp er mot Spurs, et lag vi slo 2 ganger i fjor og ledet mot i år og bare en kollaps de siste 10 minuttene ødela for poeng. Er jo også det enste laget ved siden av Arsenal av topplagene man ikke har slått enda. Tror jeg har sagt at vi rykker ned sånn ca 10-15 ganger denne sesongen, for så å få litt håp igjen. Før det blir igjen ødelagt. Så håper at man kan få noen seire nå og faktisk ha råd til å tape en kamp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Vil ha ut alle drittlag med dårlig underlag på banen. Lei rugby baner og frosne åkrer nå! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Håper West Ham ryker. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Vil ha ut alle drittlag med dårlig underlag på banen. Lei rugby baner og frosne åkrer nå! La oss få noen av de mange millionene som United, Arsenal, Chelsea ++ bruker på banene sine så skal du se vi også kan ha flotte baner vi også. Endret 27. februar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Wolves, Blackpool og Fulham hadde vært det optimale for meg. Wigan er 3 bankor poeng for United så håper de holder seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Blackpool, Wigan og WBA håper jeg rykker ned. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 WBA, WH og Wolves for min del. Hvordan folk kan ønske Blackpool ned skjønner jeg ikke. Et friskt pust i år med masse mål for og i mot. I tillegg er det morsomt å se at lag med elendige forutsetninger kan gjøre det så bra som de har gjort det i år, i verdens klart beste liga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Grunn 1: Liker ikke å få utsatte kamper Grunn 2: Adam. Rykker de ned, blir han straks rimeligere å hente Grunn 3: De slo Liverpool twice, da kan jeg ikke med god samvittighet ønske de videre med. E: Glemte fjotten Holloway. Endret 27. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tror jeg har sagt at vi rykker ned sånn ca 10-15 ganger denne sesongen, for så å få litt håp igjen. Før det blir igjen ødelagt. Så håper at man kan få noen seire nå og faktisk ha råd til å tape en kamp. Dette er noe jeg også lever med. Alt snur seg hele tiden. Nå er jeg positiv, men plutselig er vi tilbake til det samme gamle mot Stoke neste gang. Blackpool kan man jo ønske ned på grunn av den store hypen de har fått rundt seg. Adam og Holloway er overvurdert, og de kommer til å bankers rykke ned neste år, dersom de holder seg i år. Ønsker Birmingham, Stoke og Wigan ned, men det er dessverre en utopi. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Holloway er eneste grunn til å ønske Blackpool i PL! 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Holloway er eneste grunn til å ønske Blackpool i PL! Fyren er jo rett og slett herlig. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har ikke sansen for Holloway, virker som han er veldig oppmerksomhetssyk og kommer med triader litt vel ofte. Både når han har rett, men kunne vært smart å være stille og når han rett og slett er på skovtur. Når han også kommer med såpass grove trusler som at han skal trekke seg om man får (en helt idiotisk) bot, men når boten kommer så backer han ut. Føler det er like mye ord, og like lite handling som oss andre managerne da. Kommmer med en del utalelser som media elsker, men det gjør ikke at jeg liker personen. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Holloway leverte vel oppsigelsen sin etter at den boten kom.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Så sa han vel også at det var opp til Karl Oyston om han ville godta den eller ikke. Holloway er syk etter oppmerksomhet, det var morsomt til å begynne med, men nå stikker han frem hodet i tide og utide. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Enig med deg der Jørgen. I starten var han en fargeklatt, men har mistet sansen i det siste. Kanskje spesielt etter en del av oppstyret rundt Adam. (Ikke det at jeg på død og liv ønsker han, men synes Holloway hadde en ganske patetisk oppførsel under hele sagaen). Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Holloway er bare en genuint eksentrisk fyr som snakker fra levra. Jeg ser ikke på han som oppmerksomhetssyk, bare veldig spesiell. Lyst til å utbrodere litt, Termo? Kan ikke huske at Holloway gjorde noe galt der. Endret 27. februar 2011 av Geir M 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Var vel bare noen kommentarer, prislappen han satte osv. I tillegg kritiserte han Liverpool for størrelsen på budet, og måten de gikk fram på når LFC prøvde å gjøre avtalen så ryddig som mulig, mens det var han selv som gikk ut å kommenterte i media. Styreformannen var litt innvolvert der også, uten at jeg husker detaljene, men synes bare noe av det var så dumt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ser ikke noe galt i det. Han var interessert i å beholde sin beste spiller og det klarte han. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå