Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skulle bare visst Teipball. Dere har slått Liverpool, Chelsea, City og Man Utd i år. Håper på noen flere skalper for West Ham sin del nå også. Tottenham, Man Utd, Chelsea og City kommer nesten på rekke og rad.

 

Dere har faktisk et såpass greit run-in med kamper, at dere godt mulig klarer dere. Får bare håpe på at vi tar igjen Blackpool også, så de kan gå ned med WBA og Wigan. Deal? :p

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

WBA, Wigan og Blackpool ned høres veldig fint ut. Birmingham ligger ikke så veldig godt ann de heller. Men har jo 2 kamper til gode, den ene er vel mot WBA, så uavgjort, eller tap for WBA er jo å foretrekke der. Fulham hadde sliter jo litt de også, men City hjelper dem jo opp. Blackburn har også nok kvalitet til å holde seg oppe, og når de har kvittet seg med Diuf så har jeg ikke noe imot dem heller.

 

Neste Wolves kamp er mot Spurs, et lag vi slo 2 ganger i fjor og ledet mot i år og bare en kollaps de siste 10 minuttene ødela for poeng. Er jo også det enste laget ved siden av Arsenal av topplagene man ikke har slått enda.

 

Tror jeg har sagt at vi rykker ned sånn ca 10-15 ganger denne sesongen, for så å få litt håp igjen. Før det blir igjen ødelagt. Så håper at man kan få noen seire nå og faktisk ha råd til å tape en kamp.

Lenke til kommentar
Tror jeg har sagt at vi rykker ned sånn ca 10-15 ganger denne sesongen, for så å få litt håp igjen. Før det blir igjen ødelagt. Så håper at man kan få noen seire nå og faktisk ha råd til å tape en kamp.

Dette er noe jeg også lever med. Alt snur seg hele tiden. Nå er jeg positiv, men plutselig er vi tilbake til det samme gamle mot Stoke neste gang.

 

Blackpool kan man jo ønske ned på grunn av den store hypen de har fått rundt seg. Adam og Holloway er overvurdert, og de kommer til å bankers rykke ned neste år, dersom de holder seg i år.

 

Ønsker Birmingham, Stoke og Wigan ned, men det er dessverre en utopi.

Lenke til kommentar

Har ikke sansen for Holloway, virker som han er veldig oppmerksomhetssyk og kommer med triader litt vel ofte. Både når han har rett, men kunne vært smart å være stille og når han rett og slett er på skovtur. Når han også kommer med såpass grove trusler som at han skal trekke seg om man får (en helt idiotisk) bot, men når boten kommer så backer han ut. Føler det er like mye ord, og like lite handling som oss andre managerne da. Kommmer med en del utalelser som media elsker, men det gjør ikke at jeg liker personen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var vel bare noen kommentarer, prislappen han satte osv. I tillegg kritiserte han Liverpool for størrelsen på budet, og måten de gikk fram på når LFC prøvde å gjøre avtalen så ryddig som mulig, mens det var han selv som gikk ut å kommenterte i media. Styreformannen var litt innvolvert der også, uten at jeg husker detaljene, men synes bare noe av det var så dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...