Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Hvem jeg, eller Harry? Jeg bare postet at Harry er på Twitter. Kan bli en moro sommer dette her. Endret 8. juni 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Er dette bra humor? Jeg syntes hvertfall det 7 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Har dem ikke luksus i Liverpool, eller? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Hahaha, denne var fantastisk! Er det en bedre tråd for slike bilder, føler jeg spammer litt her inne? Er det greit å poste dem her? Eller skal jeg slutte? Endret 8. juni 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Sånne bilder kan vel passe inn i denne tråden? 1 Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Et google-søk fant denne inaktive tråden. E: For sen Endret 8. juni 2015 av ilPrincipino Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Bump den der eller opprett en ny tråd. Begynner å bli litt vel mye "trolls"/memes i de seriøse samletrådene. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 På tide å blåse liv i "Photoshoptråden" igjen! Tråden for fotballrelaterte bilder og gift, da gjerne med litt humor Link til førstepost Link til siste side Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Noen Pool-supportere som fikk det for seg at Suarez vant det for dem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Og igjen er Chelsea i riktig ende på den statistikken. Arsenal burde skaffe seg en muldvarp som kan finne hemmeligheten, for det der er ikke tilfeldig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Og igjen er Chelsea i riktig ende på den statistikken. Arsenal burde skaffe seg en muldvarp som kan finne hemmeligheten, for det der er ikke tilfeldig. Neppe grunnen. Tror faktisk de få skadene vi har er pga. hun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Nei, spillerne går til hun med en gang de føler en liten grunn for det. Dermed blir skader avverget. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Kan jo se det på den måten og ja. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Scholes om Ings: "I dont know why Ings chose to go Liverpool. If his ambitions were to play for a average side, with average players, who have no chance of winning anything, he could have stayed at Burnley!" 7 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Dette må jo være tull: Hva har dette med EPL å gjøre...? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Dette må jo være tull: Hva har dette med EPL å gjøre...? Så liverpool er ikke et EPL lag? Ifølge fans på twitter har nå liverpool vunnet 6 champions league titler, ettersom suarez er en av "dem". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå