Lyspaere Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Noen som har erfaring med Wembley Club seter? På FA Cup biletten min står det "Club replica shirts are not permitted in any Club Wembley or Bobby Moore Club area for any event which is a club football match". Altså, jeg får ikke gå med falsk Arsenal drakt? Eller gjelder det drakter generelt. Blir litt usikker da jeg ikke helt ser grunnen. Noe med sponsor kanskje? Det stod det på min billett også når jeg var på Wembley for å se NFL Internationals, men alle gikk jo med drakt uansett så jeg vet ikke helt hva det betyr. Google det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Tror de mener innenfor "Club Wembley Area". Fikk du billetten gjennom et slags medlemsskap eller noe sånt? Tipper at det er et eget member-område hvor du ikke har lov til å gå med drakter pga sikkerhet vil jeg tro. Endret 27. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Har prøvd å lest litt rundt, men blir ikke helt klok på det. Folk har visst forskjellige erfaringer. Virker som det er annerledes dress code på Club Wembley og Bobby Moore Club også. Er igrunn ikke noe krise å møte opp i blazer for min del, men hadde vært greit å vite. Får ta en telefon til Wembley imorgen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Gå i drakt, ha med en genser. Ta på om det blir bråk. Enklere blir det ikke. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Etter alt det jeg hører om hva som ikke er lov på engelske arenaer, så er jeg overrasket over at du faktisk får komme på stadion i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Eller hva med: ikke gå i drakt. Det ser helt klovn ut i absolutt alle situasjoner. Også på fotballstadion. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Özil lager det ekle hjertet: 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Så jævlig gøy! King har signert for Bournemouth. Vi får to norske i PL fra høsten av!! Endret 28. mai 2015 av Espp 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Forhåpentligvis får han en god sesong slik at han kommer videre til større lag, og ikke bare blir med når de (mest sannsynlig) rykker ned igjen Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Moro! Gleder meg til å se han, håper han klarer nivået. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 Vi får to norske i PL fra høsten av!! Spørs om ikke Hangeland også blir tilbudt en ny kontrakt. Han la inn en solid søknad mot Swansea sist. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Özil lager det ekle hjertet: Trodde Øzil var født med innebygde briller? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Özil lager det ekle hjertet: Trodde Øzil var født med innebygde briller? Er kun for "show" vettu. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Mathias Nylenna, aka Özils norske dobbeltgjenger, bruker briller. Tihi. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Mon tro om han er like god i fotball? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 King har stort potensiale. Gleder meg til å se han i PL Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Özil lager det ekle hjertet: Hjerte? Ser ut som to punkterte lunger. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Ryktes at Marcelo Bielsa er nær ved å bli West Hams neste manager. Interessant. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Go King! Vil du at Bruce skal bli?Jeg vet faktisk ikke. Liker i utgangspunktet Bruce, men akkurat nå er jeg rivende likegyldig til om ham blir. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Har prøvd å lest litt rundt, men blir ikke helt klok på det. Folk har visst forskjellige erfaringer. Virker som det er annerledes dress code på Club Wembley og Bobby Moore Club også. Er igrunn ikke noe krise å møte opp i blazer for min del, men hadde vært greit å vite. Får ta en telefon til Wembley imorgen. Jeg ble møtt med skeptiske blikk på Craven Cottage da jeg skulle inn i en av VIP-boksene, fordi jeg ikke hadde dressko. Hadde joggesko ettersom jeg var på jobb og skulle filme. Latterlig kulturkræsj når publikum på tribunen to meter under står i baris, synger og viser fingeren. Endret 29. mai 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå