Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Wembley Club seter? På FA Cup biletten min står det "Club replica shirts are not permitted in any Club Wembley or Bobby Moore Club area for any event which is a club football match". 

Altså, jeg får ikke gå med falsk Arsenal drakt? Eller gjelder det drakter generelt. Blir litt usikker da jeg ikke helt ser grunnen. Noe med sponsor kanskje? 

Det stod det på min billett også når jeg var på Wembley for å se NFL Internationals, men alle gikk jo med drakt uansett så jeg vet ikke helt hva det betyr. Google det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har prøvd å lest litt rundt, men blir ikke helt klok på det. Folk har visst forskjellige erfaringer. Virker som det er annerledes dress code på Club Wembley og Bobby Moore Club også. Er igrunn ikke noe krise å møte opp i blazer for min del, men hadde vært greit å vite. 

Får ta en telefon til Wembley imorgen. 

Lenke til kommentar

Har prøvd å lest litt rundt, men blir ikke helt klok på det. Folk har visst forskjellige erfaringer. Virker som det er annerledes dress code på Club Wembley og Bobby Moore Club også. Er igrunn ikke noe krise å møte opp i blazer for min del, men hadde vært greit å vite. 

Får ta en telefon til Wembley imorgen. 

Jeg ble møtt med skeptiske blikk på Craven Cottage da jeg skulle inn i en av VIP-boksene, fordi jeg ikke hadde dressko. Hadde joggesko ettersom jeg var på jobb og skulle filme. Latterlig kulturkræsj når publikum på tribunen to meter under står i baris, synger og viser fingeren.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...